Board logo

標題: [車迷區] 鍾意 法拉利 ? [打印本頁]

作者: vv1668vv    時間: 2007-4-4 03:25 AM     標題: 鍾意 法拉利 ?

鍾意  法拉利 ?

圖片附件: 250tr.jpg (2007-4-4 03:25 AM, 4 KB) / 下載次數 8
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1083036&k=b1dc1261be9b339b8e066b0b0b1de61a&t=1782139879&sid=eMBHE5



圖片附件: 250gto63.jpg (2007-4-4 03:25 AM, 4 KB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1083037&k=5984a309bdf28818d829f523a007af94&t=1782139879&sid=eMBHE5



圖片附件: 138.jpg (2007-4-4 03:25 AM, 6.9 KB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1083038&k=0821f4562da423a760c98504f0662740&t=1782139879&sid=eMBHE5



圖片附件: 512bbi.jpg (2007-4-4 03:25 AM, 3.4 KB) / 下載次數 3
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1083039&k=a406713c904eb957cc7d486b7ed3fc2a&t=1782139879&sid=eMBHE5



圖片附件: 142.jpg (2007-4-4 03:25 AM, 7.5 KB) / 下載次數 4
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1083040&k=91396e3327adf0e09051d319425e049e&t=1782139879&sid=eMBHE5



圖片附件: 288gto.jpg (2007-4-4 03:25 AM, 3.6 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1083041&k=839afd0607407a3996c64e361f89be19&t=1782139879&sid=eMBHE5


作者: vv1668vv    時間: 2007-4-4 03:27 AM



圖片附件: 117.jpg (2007-4-4 03:27 AM, 3.2 KB) / 下載次數 3
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1083042&k=b31239bb18e91ad310aed7fe078d4f8c&t=1782139879&sid=eMBHE5



圖片附件: 130.jpg (2007-4-4 03:27 AM, 3.2 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1083043&k=296caa36ea8e4a0be22ee18b30207c44&t=1782139879&sid=eMBHE5



圖片附件: 116.jpg (2007-4-4 03:27 AM, 2.7 KB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1083044&k=957fcac7f28a09e6815107190732d171&t=1782139879&sid=eMBHE5



圖片附件: 112.jpg (2007-4-4 03:27 AM, 8.9 KB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1083045&k=17c721aee77f149bc7e140b78f1f26fa&t=1782139879&sid=eMBHE5



圖片附件: 099b.jpg (2007-4-4 03:27 AM, 3.7 KB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1083046&k=40da26b81f42b5517733e0a2295300f1&t=1782139879&sid=eMBHE5



圖片附件: 099.jpg (2007-4-4 03:27 AM, 3.8 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1083047&k=a5094eec656e2d827c28826af1226b6e&t=1782139879&sid=eMBHE5


作者: vv1668vv    時間: 2007-4-4 03:28 AM



圖片附件: 017.jpg (2007-4-4 03:28 AM, 3.7 KB) / 下載次數 5
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1083048&k=d31ebc984229aebe0d460ff48e5d9a4f&t=1782139879&sid=eMBHE5



圖片附件: 025.jpg (2007-4-4 03:28 AM, 7.1 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1083049&k=871277a4a8ba3d73c431516a2c769be7&t=1782139879&sid=eMBHE5



圖片附件: 033.jpg (2007-4-4 03:28 AM, 4.7 KB) / 下載次數 5
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1083050&k=025637d2ad5a3ea6e4d1a8a5dbddf4a8&t=1782139879&sid=eMBHE5



圖片附件: 038.jpg (2007-4-4 03:28 AM, 3.9 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1083051&k=eaf46f4f202d0adf0e938da72c2a0016&t=1782139879&sid=eMBHE5



圖片附件: 051.jpg (2007-4-4 03:28 AM, 6.7 KB) / 下載次數 7
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1083052&k=39d9babc0d55e5f551db1bdb6397340f&t=1782139879&sid=eMBHE5



圖片附件: 053.jpg (2007-4-4 03:28 AM, 3.4 KB) / 下載次數 6
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1083053&k=9e386aaa63daf34350372e9a13f05c78&t=1782139879&sid=eMBHE5


作者: Raul    時間: 2007-4-4 07:25 AM

Support Ferrari..thanks so much !!
作者: BOYDWAN    時間: 2007-4-4 08:39 AM

如果用靚女去形容車,Ferrari 的確係一個"絕色美女"~

多謝vv1668vv你分享,+6~
作者: ronald711    時間: 2007-4-4 12:07 PM

噢!~~爭兩架正o野!!~~
F50 & F430 =]
不過已經好正嫁喇haha!!~thx
作者: hubingandtvb    時間: 2007-4-4 12:43 PM

Support 感謝vv1668vv的分享,法拉利鐵桿
作者: Paul71    時間: 2007-4-4 12:52 PM

nice collections
作者: terry891089990    時間: 2007-4-4 02:32 PM

法拉利....我最愛係 F430....   
佢外型比起F360斯文好多.....有大馬力...^Q^
作者: vv1668vv    時間: 2007-4-4 04:17 PM

Originally posted by terry891089990 at 2007-4-4 14:32:
法拉利....我最愛係 F430....   
佢外型比起F360斯文好多.....有大馬力...^Q^
既然。。大家都鍾意。。。就 膽粗粗。。。貼多少少。。

[ Last edited by vv1668vv on 2007-4-4 at 04:19 PM ]

圖片附件: 800px-Ferrari_Formula_1_lineup_at_the_N%C3%BCrburgring.jpg (2007-4-4 04:17 PM, 114.4 KB) / 下載次數 11
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1083292&k=ee55542dc7561e715549d3f2937fafbd&t=1782139879&sid=eMBHE5



圖片附件: EnzoNose780.jpg (2007-4-4 04:17 PM, 85.1 KB) / 下載次數 4
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1083293&k=8ee6975a814f3ff1da78d702420b83f3&t=1782139879&sid=eMBHE5



圖片附件: EnzoRearGrill780.jpg (2007-4-4 04:17 PM, 228.5 KB) / 下載次數 4
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1083294&k=0f849b7f6c856ef735c211beb6432f9c&t=1782139879&sid=eMBHE5



圖片附件: F601b.jpg (2007-4-4 04:17 PM, 57.1 KB) / 下載次數 6
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1083296&k=934b05ba7eacee12bfdbffbabe86eeeb&t=1782139879&sid=eMBHE5



圖片附件: EnzoTailLight780.jpg (2007-4-4 04:17 PM, 271.5 KB) / 下載次數 5
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1083297&k=673785fe092468a938e15b7f359d6a57&t=1782139879&sid=eMBHE5


作者: terry891089990    時間: 2007-4-4 05:29 PM

Originally posted by vv1668vv at 2007-4-4 04:17 PM:



既然。。大家都鍾意。。。就 膽粗粗。。。貼多少少。。

[ Last edited by vv1668vv on 2007-4-4 at 04:19 PM ]
but you photo is ENZO wowo^^

作者: trista_cheong    時間: 2007-4-4 10:13 PM

題外話﹐前幾日去八佰伴行街o個時見到法拉利好似同acer 合作出o左一個電腦LCD mon............. 但係唔知點解法拉利o個種紅擺做電腦個樣好嚇人~~
作者: vv1668vv    時間: 2007-4-5 12:56 AM

Originally posted by trista_cheong at 2007-4-4 22:13:
題外話﹐前幾日去八佰伴行街o個時見到...
美人版主 果然有見地!!!

法拉利 只 “血紅色” 當中有不少含義。
其中 一個 為 “用心打造”,“注入心血” 的意思。
而“血紅色”亦系 只此一家。“血紅色”亦都系法拉利其中一項標誌與精神
好多唔同車廠都有唔同既 紅色。。而且當中好多 試過仿效法拉利既血紅色。
但 始終只有 法拉利。。既 “血紅色”。。系 最 正!!! (純屬個人喜好)。

“血紅色”亦曾經被評為意味著一種“惡鬼”的感覺。
不過 眾說紛紜。
而我自己作為一個崇拜 法拉利 創辦人ENZO 既 容護者。
法拉利的“血紅色“ 就更是代表著一種無法抗拒的 魅力,榮譽 與 成就 。

坊間許多不同廠商受權生產法拉利產品。型型式式,包羅萬有。
但某些產品只顧“名牌效應” 以為借用“法拉利”個名就可以一本萬利
是但OEM, 揾人地D 貨。。加個 “嘜頭“ 又話 法拉利特別版。。
但系。。。大膽D講句,某些產品根本沒有無顧級產品是否相配而設計的。
所以 有時 會出現  美人版主 所講 既 情況。

其實呢。。系 義大利 有許多 法拉利飾物專門店。。
所賣既商品正唔正。。真系見人見智。。。
不過我就非常喜歡。。。可能因為我是一個典型的法拉利迷吧。
難免有點偏見。。
作者: vv1668vv    時間: 2007-4-5 01:01 AM

Originally posted by BOYDWAN at 2007-4-4 08:39:
如果用靚女去形容車,Ferrari 的確係一個"絕色美女"~

多謝vv1668vv你分享,+6~
我 就 覺得。。。法拉利。。。。好似
。。一個 SEXY情婦。。
好有線條。。。。見到距。。就 好興奮。。


作者: trista_cheong    時間: 2007-4-5 01:23 AM

Originally posted by vv1668vv at 2007-4-5 12:56 AM:



美人版主 果然有見地!!!:goo...
咁你得閒咪POST d 法拉利手飾黎睇o下咯﹐唔知坐法拉利o個d 靚女戴埋法拉利手飾會點??
作者: trista_cheong    時間: 2007-4-5 01:24 AM

Originally posted by vv1668vv at 2007-4-5 01:01 AM:




我 就 覺得。。。法拉利。。...
sort of like 陳法拉??
作者: vv1668vv    時間: 2007-4-5 01:25 AM

為答謝所有版友及版主支持。。
再奉上幾張。。法拉利 車相。
希望大家喜歡。。

圖片附件: 2005-Ferrari-F430-FA-Speed-1280x960.jpg (2007-4-5 01:25 AM, 239.4 KB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1083692&k=4e4098fcbf551e41d3fcf77cf82f9ea2&t=1782139879&sid=eMBHE5



圖片附件: art_11649_3_F430%20(27).JPG (2007-4-5 01:25 AM, 45.8 KB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1083693&k=84514279a54ca9038e72fa815a475e55&t=1782139879&sid=eMBHE5



圖片附件: art_11649_3_F430_14.jpg (2007-4-5 01:25 AM, 54.7 KB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1083694&k=ef2af80d7a5757bc380922a1c39d68d9&t=1782139879&sid=eMBHE5



圖片附件: f50.jpg (2007-4-5 01:25 AM, 8.3 KB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1083695&k=40737e1503e8ff87803832d4fbd31af7&t=1782139879&sid=eMBHE5



圖片附件: F50 a.jpg (2007-4-5 01:25 AM, 97.6 KB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1083696&k=bb5349c2f5732cfd80fa6b1a55313864&t=1782139879&sid=eMBHE5



圖片附件: Ferrari_20F50_20-_2009.jpg (2007-4-5 01:25 AM, 69.5 KB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1083697&k=fe9255ec61d1652e32c2fc4ff5999723&t=1782139879&sid=eMBHE5


作者: vv1668vv    時間: 2007-4-5 01:27 AM

Originally posted by trista_cheong at 2007-4-5 01:24:

sort of like 陳法拉??
問得 好 呀。。。美人版主
總然之。。有 法拉  兩個字 就已經。。。
鐘意 到  暈。。。

作者: vv1668vv    時間: 2007-4-5 01:30 AM

Originally posted by trista_cheong at 2007-4-5 01:23:

咁你得閒咪POST d 法拉利手飾黎睇o下咯﹐唔知坐法拉利o個d 靚女戴埋法拉利手飾會點??
下  面  哩  個  0岩  唔  0岩  駛 ?

圖片附件: F430_press-F1-str-wheel.jpg (2007-4-5 01:30 AM, 86.9 KB) / 下載次數 9
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1083698&k=eab596fc87d4c64c22fe1e07228e374e&t=1782139879&sid=eMBHE5


作者: trista_cheong    時間: 2007-4-5 01:33 AM

Originally posted by vv1668vv at 2007-4-5 01:30 AM:



下  面  哩  個  0岩  唔  0岩  駛 ?
羅黎做女皇皇冠呀???


計我話不如改良羅黎做電腦箱case 或者電腦插掣更有創意啦~
作者: 我愛章小慧    時間: 2007-4-5 01:34 AM

Originally posted by trista_cheong at 2007-4-5 01:33 AM:



羅黎做女皇皇冠呀???


計我話不如改良羅黎做電腦箱case 或者電腦插掣更有創意啦~
http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=145853&fpage=1
作者: trista_cheong    時間: 2007-4-5 01:35 AM

Originally posted by 我愛章小慧 at 2007-4-5 01:34 AM:

http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=145853&fpage=1
嘩去到邊都見到你


唔回你都唔得………
作者: 我愛章小慧    時間: 2007-4-5 01:37 AM

Originally posted by trista_cheong at 2007-4-5 01:35 AM:



嘩去到邊都見到你


唔回你都唔得………
e個都叫難為你??? ...
作者: vv1668vv    時間: 2007-4-5 01:38 AM

Originally posted by trista_cheong at 2007-4-5 01:35:

嘩去到邊都見到你
唔回你都唔得………
日頭唔好講人。。。夜晚唔好XX。。。
真系 神出鬼沒 架。。。。



作者: vv1668vv    時間: 2007-4-5 01:41 AM

Originally posted by trista_cheong at 2007-4-5 01:23:

咁你得閒咪POST d 法拉利手飾黎睇o下咯﹐唔知坐法拉利o個d 靚女戴埋法拉利手飾會點??
睇乜鬼野“相” 丫。。。
一齊去 義大利 睇實物 啦。。。
“視窗購物” 都系我強項黎架
作者: trista_cheong    時間: 2007-4-5 01:42 AM

Originally posted by 我愛章小慧 at 2007-4-5 01:37 AM:

e個都叫難為你??? ...
唔叫..................  


洗白白先~
作者: vv1668vv    時間: 2007-4-5 01:45 AM

Originally posted by trista_cheong at 2007-4-5 01:33:


羅黎做女皇皇冠呀???

計我話不如改良羅黎做電腦箱case 或者電腦插掣更有創意啦~
美人版主。。。好有創意 播。。。。
如果 比我 摞黎做。。電腦CASE…
我諗我部電腦真系。。一日壞到黑。。。
可能忍唔主。。會 不停 0甘。。敢D 制。。

作者: vv1668vv    時間: 2007-4-5 02:00 AM

FXX 是否成為 法拉利迷 的新寵兒 ?

圖片附件: 2005-Ferrari-FXX-F-Top-1600x1200.jpg (2007-4-5 02:00 AM, 514.8 KB) / 下載次數 4
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1083717&k=edd1b7370e694cb806c953d12fccdfb5&t=1782139879&sid=eMBHE5



圖片附件: fxx_monza_04.jpg (2007-4-5 02:00 AM, 159.1 KB) / 下載次數 4
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1083718&k=c9539d35a5299db89a01ee8878196761&t=1782139879&sid=eMBHE5


作者: kk_devil    時間: 2007-4-5 11:11 AM

So Good!
作者: kinz    時間: 2007-4-5 11:34 AM

Q版Ferrari 

F348


F355


[ Last edited by kinz on 2007-4-5 at 11:36 AM ]

圖片附件: f348ts.gif (2007-4-5 11:34 AM, 14.3 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1084018&k=fe6e50a51a234b55711baaf72c1e10d7&t=1782139879&sid=eMBHE5



圖片附件: f355.gif (2007-4-5 11:34 AM, 14.2 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1084019&k=479fca723f9539c6389d7c9352ddd253&t=1782139879&sid=eMBHE5


作者: vv1668vv    時間: 2007-4-5 12:20 PM

Originally posted by kinz at 2007-4-5 11:34:
Q版Ferrari 

F348
[img]http:...
好得意 播。。。仲識得“鬱”添! 謝謝分享。
作者: a1036043    時間: 2007-4-5 05:44 PM

鍾意陳法拉多D.....haha
作者: alan2435    時間: 2007-4-5 05:51 PM

我最愛係 F430. thanks very much.
作者: vv1668vv    時間: 2007-4-5 08:20 PM

Originally posted by alan2435 at 2007-4-5 17:51:
我最愛係 F430. thanks very much.
加少少。。。如何呢?

[ Last edited by vv1668vv on 2007-4-5 at 08:24 PM ]

圖片附件: 01.jpg (2007-4-5 08:20 PM, 246 KB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1084102&k=6eb72a1291bdd949a3dc4b2febc3797d&t=1782139879&sid=eMBHE5



圖片附件: 02.jpg (2007-4-5 08:20 PM, 254.8 KB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1084103&k=fb00f670d829ae8382a7e7c0cb516e7a&t=1782139879&sid=eMBHE5



圖片附件: 03.jpg (2007-4-5 08:20 PM, 211.2 KB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1084104&k=5359ba83438b43271c9d30e8bb585a44&t=1782139879&sid=eMBHE5



圖片附件: 04.jpg (2007-4-5 08:20 PM, 228.7 KB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1084105&k=ac3e74e65373a59a46e22b0c97b636c0&t=1782139879&sid=eMBHE5



圖片附件: 06.jpg (2007-4-5 08:20 PM, 149.9 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1084107&k=5be83ae278c8fb349179f992ade12a04&t=1782139879&sid=eMBHE5


作者: vv1668vv    時間: 2007-4-5 08:23 PM

黑 色  ENZO  感覺如何 ?

[ Last edited by vv1668vv on 2007-4-5 at 08:25 PM ]

圖片附件: 07.jpg (2007-4-5 08:23 PM, 161.1 KB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1084108&k=02a0c70605fb055c7ce6c745a7f093fd&t=1782139879&sid=eMBHE5



圖片附件: 09.jpg (2007-4-5 08:23 PM, 112.3 KB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1084109&k=53c041ca2846f0b1995471781a08fb65&t=1782139879&sid=eMBHE5



圖片附件: 10.jpg (2007-4-5 08:23 PM, 79.8 KB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1084110&k=1a9d44225c6b591633739e7a1daa0be9&t=1782139879&sid=eMBHE5



圖片附件: 11.jpg (2007-4-5 08:23 PM, 169.2 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1084111&k=63711697898acdf9178e2b5e7b0d3fe6&t=1782139879&sid=eMBHE5



圖片附件: 17.jpg (2007-4-5 08:23 PM, 156.8 KB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1084112&k=548db77cd6a18121395604a543dc9616&t=1782139879&sid=eMBHE5


作者: abcdeok    時間: 2007-4-6 09:17 AM

法拉利名車wor, 點會唔like, 仲要咁靚tim
作者: leefai0013    時間: 2007-4-6 05:23 PM

係lo,名車
行出黎都令仔d la
點會唔like??
作者: felixpo    時間: 2007-4-6 11:12 PM

我幾時先至夠錢買呢架正車呀 >_< 唉
作者: andrelee    時間: 2007-4-7 11:20 AM

good car
作者: rvd123    時間: 2007-4-7 02:12 PM

Q版  

i love 法拉
作者: cvcv    時間: 2007-4-7 03:50 PM

Q版Ferrari好可愛^^
作者: ct19941994    時間: 2007-4-7 03:53 PM

i like it very much, thx for your photo
作者: Ned    時間: 2007-4-7 06:56 PM

去宋皇臺道睇真野同睇試車~~
作者: allenlam123    時間: 2007-4-7 08:28 PM

其實有無人唔鍾意呢???
作者: 卡娃兒    時間: 2007-4-8 12:14 PM

woo~好型呀~唔知係咪我唔好彩~見親揸靚車都係d中年亞叔~大煞風景.....................
作者: 織田信長    時間: 2007-4-11 04:05 AM

so cool!
作者: @娛樂滿紛    時間: 2007-4-11 07:38 PM

so cool 系男仔行過到望幾眼. 好威啊.
假如我有一部
我會買多一部
假如我有多一部
我又會買多一部
假如我再多一部
我又會再買多一部
但首先我要有買第一部的$..$"
作者: zennjerry    時間: 2007-4-12 11:35 PM

梗係鍾意........錢多d啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
作者: enzolam    時間: 2007-4-15 04:34 PM

Enzo 同埋 FXX係我o既至愛
其次就係F50.
作者: FRANCISE    時間: 2007-4-16 06:47 PM

Originally posted by a1036043 at 2007-4-5 05:44 PM:
鍾意陳法拉多D.....haha
x2................
作者: wehkwe    時間: 2007-4-16 07:29 PM

鍾意到極點呀><不過咁鬼死貴....e一世都冇機會揸....
作者: topdog    時間: 2007-4-16 10:24 PM

dream car for every man




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs/) Powered by Discuz! 7.0.0