Board logo

標題: [車迷區] Impreza接班車 ---- WRX STi Prototype [打印本頁]

作者: ronald711    時間: 2007-8-2 10:42 AM     標題: Impreza接班車 ---- WRX STi Prototype

唔同晒款喇……仲醜樣過EvoX

圖片附件: 1.jpg (2007-8-2 10:42 AM, 107.3 KB) / 下載次數 23
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1142751&k=8413d14b72f18c8025eecc6f7a0c978f&t=1782145784&sid=sTGGsg



圖片附件: 2.jpg (2007-8-2 10:42 AM, 93.8 KB) / 下載次數 7
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1142752&k=6297de22fcbee3141faf3a7ce5f2497b&t=1782145784&sid=sTGGsg



圖片附件: 3.jpg (2007-8-2 10:42 AM, 104.1 KB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1142753&k=e600a9232832b1ae1f57e2d9e231669e&t=1782145784&sid=sTGGsg



圖片附件: 4.jpg (2007-8-2 10:42 AM, 112.1 KB) / 下載次數 4
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1142754&k=d30bb86ec4d913bfce063608f37c93b1&t=1782145784&sid=sTGGsg



圖片附件: 5.jpg (2007-8-2 10:42 AM, 91 KB) / 下載次數 20
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1142755&k=b8a88d0225bf1bc0acce2049722643eb&t=1782145784&sid=sTGGsg



圖片附件: 6.jpg (2007-8-2 10:42 AM, 141.5 KB) / 下載次數 17
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1142756&k=423ddf363dca5f33e4e658c252ae9f0b&t=1782145784&sid=sTGGsg


作者: 渭d肆    時間: 2007-8-2 01:14 PM

唔知道點解呢?我覺得個款仲靚過之前果d既!




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs/) Powered by Discuz! 7.0.0