Board logo

標題: 小黑人可愛文具擺飾[轉貼] [打印本頁]

作者: kalos    時間: 2007-8-17 05:54 PM     標題: 小黑人可愛文具擺飾[轉貼]

小黑人可愛文具擺飾~

[ Last edited by kalos on 2007-8-17 at 07:56 PM ]

圖片附件: 1.jpg (2007-8-17 05:54 PM, 73.9 KB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1149663&k=d404a25a7d7bf8e3cc531bca3f048826&t=1782213164&sid=sOG5sy



圖片附件: 2.jpg (2007-8-17 05:54 PM, 36.9 KB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1149664&k=fec3281a20b70ac9955007384db07ac6&t=1782213164&sid=sOG5sy



圖片附件: 3.jpg (2007-8-17 05:54 PM, 44.1 KB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1149665&k=f5aac11a0a5dec26e570253e3ae59102&t=1782213164&sid=sOG5sy



圖片附件: 4.jpg (2007-8-17 05:54 PM, 32.3 KB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1149666&k=0dfd516e657c81d76b77867a6bd5c607&t=1782213164&sid=sOG5sy



圖片附件: 5.jpg (2007-8-17 05:54 PM, 28 KB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1149667&k=f08cde2b7834855c16327f061c5c9ef9&t=1782213164&sid=sOG5sy



圖片附件: 6.jpg (2007-8-17 05:54 PM, 38.2 KB) / 下載次數 3
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1149668&k=c7aa07766df84ca3eedb562b08e12cf2&t=1782213164&sid=sOG5sy


作者: kalos    時間: 2007-8-17 05:56 PM

好可愛ar~

圖片附件: 7.jpg (2007-8-17 05:56 PM, 24.6 KB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1149669&k=3c20bbfa1b72e5bbbef8925010806080&t=1782213164&sid=sOG5sy



圖片附件: 8.jpg (2007-8-17 05:56 PM, 38.6 KB) / 下載次數 3
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1149670&k=c4dddb76769e5fd20c1e1500e5c195cb&t=1782213164&sid=sOG5sy



圖片附件: 9.jpg (2007-8-17 05:56 PM, 29.1 KB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1149671&k=7548b09cb4b6009514c7018e4aad5d5f&t=1782213164&sid=sOG5sy



圖片附件: 10.jpg (2007-8-17 05:56 PM, 38.6 KB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1149672&k=0f23713ef8422142d034bba50cd4d26c&t=1782213164&sid=sOG5sy



圖片附件: 11.jpg (2007-8-17 05:56 PM, 28.6 KB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1149673&k=e149df641350167487a015a8280997c9&t=1782213164&sid=sOG5sy



圖片附件: 12.jpg (2007-8-17 05:56 PM, 69.2 KB) / 下載次數 6
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1149674&k=f9b29c6b499b0c379352ca756f13c2fe&t=1782213164&sid=sOG5sy


作者: 康bb    時間: 2007-8-18 03:32 AM

我覺得白人會更加可愛.
黑人figure好似同呢d可愛擺飾格格不入
作者: andyandyandy    時間: 2007-8-21 05:39 AM

好得意呀,
有創意,唔知平唔平呢?
是否香港人製造?
作者: kalos    時間: 2007-8-21 09:15 AM

Originally posted by andyandyandy at 2007-8-21 07:39:
好得意呀,
有創意,唔知平唔平呢?
是否香港人製造?
Actually, I'm also looking for them... BUt still can't find any info... Will post here once I found them...
作者: 草野豬    時間: 2007-8-30 03:34 PM

係就係得意ge...不過得個擺字...




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs/) Powered by Discuz! 7.0.0