Board logo

標題: 點解冇人討論南華場波?? [打印本頁]

作者: wtdahell    時間: 2008-4-27 05:33 PM     標題: 點解冇人討論南華場波??

其實佢地今日一定要win!!!
大家點睇??
作者: edge0424    時間: 2008-4-27 05:37 PM

快意空調甲組聯賽 2008-04-27(日) 16:00

南華  3:2  康宏晨曦  

  陳志康 24'                陳耀麟 46'
  

  T史高斯 61'              羅渣 69'
  
T史高斯 66'
作者: VINCENT10    時間: 2008-4-27 05:43 PM

勁呀!!5分鐘入2粒...你係得geT史高斯!!!
作者: hongkongpeople    時間: 2008-4-27 05:44 PM

完場未呀? 史高斯之前無波入係信心問題,一有波入番信心立刻返晒黎咯........
作者: VINCENT10    時間: 2008-4-27 05:50 PM

陳耀麟 紅牌
南華贏冠軍lu!!!
作者: hongkongpeople    時間: 2008-4-27 05:50 PM

好似仲係三比一喎,羅渣那球係詐胡喎...
作者: wcchan886    時間: 2008-4-27 05:53 PM

足總網頁賽果係3:1

快意空調甲組聯賽 2008-04-27(日) 16:00

南華    3:1    康宏晨曦  

陳志康 24'       陳耀麟 46'
T史高斯 61'
T史高斯 66'

http://www.hkfa.com/zh-hk/match_result.php#3320
作者: wcchan886    時間: 2008-4-27 05:55 PM

4:1

廸天奴 (PEN.) 86'
作者: hongkongpeople    時間: 2008-4-27 06:00 PM

good ...............南華終於衛冕聯賽冠軍............T 史信心番黎足總盃有計啦....
作者: 小妖    時間: 2008-4-27 06:29 PM

南華以4:1擊敗末段十人應戰的康宏晨曦,全取3分之後力壓公民奪得聯賽冠軍。
作者: eric1874    時間: 2008-4-27 09:42 PM

點解大家睇hk波好似靜係撐南華咁ge?我反而想公民贏下
作者: ronald001120    時間: 2008-4-27 09:49 PM

公民同大埔今年真係踢得好
係我心目中公民已經係冠軍
作者: gigg11    時間: 2008-4-27 11:22 PM

有少少今日0既相想同大家分享返~^.^
恭喜南華蟬聯聯賽冠軍!!!~

圖片附件: IMG_2794.JPG (2008-4-27 11:22 PM, 1005.2 KB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1236812&k=5a39d4e3b7c4db01dc23338cde72dd5d&t=1782495341&sid=44Y1uw



圖片附件: IMG_2795.JPG (2008-4-27 11:22 PM, 741.4 KB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1236813&k=a0318b71e987459e82832ba187c215e7&t=1782495341&sid=44Y1uw



圖片附件: IMG_2796.JPG (2008-4-27 11:22 PM, 808.4 KB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1236814&k=ccee71aad87b7a50710acc5ce84672b0&t=1782495341&sid=44Y1uw



圖片附件: IMG_2797.JPG (2008-4-27 11:22 PM, 761.1 KB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1236815&k=0bf4ebc59bd7205c32be17fefdc6b83b&t=1782495341&sid=44Y1uw



圖片附件: IMG_2798.JPG (2008-4-27 11:22 PM, 644.2 KB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1236816&k=ef253fca43d9f19c824c606a1113e135&t=1782495341&sid=44Y1uw



圖片附件: IMG_2799.JPG (2008-4-27 11:22 PM, 680.2 KB) / 下載次數 3
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1236817&k=7b2052504590ed0db0fbc98007e71b83&t=1782495341&sid=44Y1uw


作者: gigg11    時間: 2008-4-27 11:27 PM

如果強哥入多球罰球就更加完美啦~^.^

圖片附件: IMG_2801.JPG (2008-4-27 11:27 PM, 974.4 KB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1236825&k=cee0613ee4dc1a8034e5571cfbc671d5&t=1782495341&sid=44Y1uw



圖片附件: IMG_2802.JPG (2008-4-27 11:27 PM, 744.3 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1236826&k=5b91de2ae4dd286feb6dc235da28fc23&t=1782495341&sid=44Y1uw



圖片附件: IMG_2806.JPG (2008-4-27 11:27 PM, 960.7 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1236827&k=02f8e1a341e11599002b9029c7835640&t=1782495341&sid=44Y1uw



圖片附件: IMG_2807.JPG (2008-4-27 11:27 PM, 148.9 KB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1236828&k=009a78dc5f1aea179a1dcda7fffc0bb1&t=1782495341&sid=44Y1uw



圖片附件: IMG_2809.JPG (2008-4-27 11:27 PM, 881.1 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1236829&k=d1665fbd470230e5a15531331cd27019&t=1782495341&sid=44Y1uw



圖片附件: IMG_2810.JPG (2008-4-27 11:27 PM, 843 KB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1236830&k=4ffa38932c9ada369fae841d54b933a7&t=1782495341&sid=44Y1uw


作者: gigg11    時間: 2008-4-27 11:31 PM

晨曦朱兆基不服球証判決~
竟故意一腳把皮球踢向14區觀眾席~
令一名老伯慘中波餅~
差點釀起了晨曦與球迷之間的衝突!

圖片附件: IMG_2811.JPG (2008-4-27 11:31 PM, 907.7 KB) / 下載次數 20
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1236836&k=e22c02f6843380e232f0ec35ec7928ab&t=1782495341&sid=44Y1uw



圖片附件: IMG_2815.JPG (2008-4-27 11:31 PM, 608.5 KB) / 下載次數 7
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1236837&k=78655330cd7905b5fc9227aae481c2ba&t=1782495341&sid=44Y1uw



圖片附件: IMG_2816.JPG (2008-4-27 11:31 PM, 586.1 KB) / 下載次數 3
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1236838&k=f814edd8a1aeec046263707a941419dd&t=1782495341&sid=44Y1uw



圖片附件: IMG_2817.JPG (2008-4-27 11:31 PM, 599.6 KB) / 下載次數 3
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1236839&k=02930aa145d5febe2080c835076d0c08&t=1782495341&sid=44Y1uw



圖片附件: IMG_2820.JPG (2008-4-27 11:31 PM, 1.1 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1236840&k=0ff11262380a428aea93f8a9bdd56d05&t=1782495341&sid=44Y1uw



圖片附件: IMG_2821.JPG (2008-4-27 11:31 PM, 897.8 KB) / 下載次數 5
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1236841&k=26d53d1f4582a5255f8d302fe99c00ef&t=1782495341&sid=44Y1uw


作者: gigg11    時間: 2008-4-27 11:37 PM

可惜T史射既十二碼中柱彈出~
唔可以連中三元啊~

圖片附件: IMG_2823.JPG (2008-4-27 11:37 PM, 863 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1236852&k=1ea0e7a80c81a1e82771168134e447ad&t=1782495341&sid=44Y1uw



圖片附件: IMG_2826.JPG (2008-4-27 11:37 PM, 593.7 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1236853&k=58b54bec0281486456d7d08313ec0ac3&t=1782495341&sid=44Y1uw



圖片附件: IMG_2827.JPG (2008-4-27 11:37 PM, 976.7 KB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1236854&k=c0dbb8810e7a9d4dcdcba3927414e4a9&t=1782495341&sid=44Y1uw



圖片附件: IMG_2828.JPG (2008-4-27 11:37 PM, 707.2 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1236855&k=e938159d0825b2c4c863e58333b027ab&t=1782495341&sid=44Y1uw



圖片附件: IMG_2829.JPG (2008-4-27 11:37 PM, 850.3 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1236856&k=be67ad928be361d408317ee2931eec70&t=1782495341&sid=44Y1uw



圖片附件: IMG_2830.JPG (2008-4-27 11:37 PM, 899.4 KB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1236857&k=3075b29dba39c0816a5971daf88217c6&t=1782495341&sid=44Y1uw


作者: gigg11    時間: 2008-4-27 11:40 PM

哈~PETER0係賽後同我簽名啊~

圖片附件: IMG_2831.JPG (2008-4-27 11:40 PM, 1012.6 KB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1236858&k=765419c2c4b9666104a32a9d401c218e&t=1782495341&sid=44Y1uw



圖片附件: IMG_2832.JPG (2008-4-27 11:40 PM, 801.2 KB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1236859&k=a6e673476fb5be46913f49067880a443&t=1782495341&sid=44Y1uw



圖片附件: IMG_2835.JPG (2008-4-27 11:40 PM, 766.9 KB) / 下載次數 7
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1236860&k=4c6ac6a25f169ec545e168204d00c91e&t=1782495341&sid=44Y1uw



圖片附件: IMG_2838.JPG (2008-4-27 11:40 PM, 769.6 KB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1236861&k=aa544dc77c353b916dee4e42b8565185&t=1782495341&sid=44Y1uw



圖片附件: IMG_2843.JPG (2008-4-27 11:40 PM, 976.7 KB) / 下載次數 3
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1236862&k=fbc649912f00ec7cd70e420f8c7fc0d3&t=1782495341&sid=44Y1uw


作者: hongkongpeople    時間: 2008-4-28 01:31 AM

朱兆基好無球品喎........咁做好易傷到無辜的球迷呀,好似話個阿伯俾佢省暈左喎,係咪??
作者: gigg11    時間: 2008-4-28 02:14 AM

Originally posted by hongkongpeople at 2008-4-28 01:31 AM:
朱兆基好無球品喎........咁做好易傷到無辜的球迷呀,好似話個阿伯俾佢省暈左喎,係咪??
個球迷畀佢省到有少少暈~
ST.JOHN 0既人當時即刻去幫手~
作者: ronald001120    時間: 2008-4-28 10:30 AM

Originally posted by hongkongpeople at 2008-4-28 01:31 AM:
朱兆基好無球品喎........咁做好易傷到無辜的球迷呀,好似話個阿伯俾佢省暈左喎,係咪??
佢想省馮生
點知唔中
省到個阿伯應一應




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs/) Powered by Discuz! 7.0.0