Board logo

標題: [車迷區] HUMMER H1 @ HK [打印本頁]

作者: ronald711    時間: 2008-7-20 04:22 PM     標題: HUMMER H1 @ HK

 hope u like it

圖片附件: DSC00585.jpg (2008-7-20 04:22 PM, 339.6 KB) / 下載次數 19
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1267110&k=0b5f9f17c77716c444c4f8bef76c2f75&t=1782150737&sid=4mvQO3



圖片附件: DSC00588.jpg (2008-7-20 04:22 PM, 335.9 KB) / 下載次數 13
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1267111&k=2b7c0f70e50e330e772112a6eb34f91a&t=1782150737&sid=4mvQO3



圖片附件: DSC00592.jpg (2008-7-20 04:22 PM, 332.6 KB) / 下載次數 7
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1267112&k=c42c2095648e090cde8a987cd51032ab&t=1782150737&sid=4mvQO3



圖片附件: DSC00589.jpg (2008-7-20 04:22 PM, 347.3 KB) / 下載次數 6
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1267113&k=24797a9f261b34fc0a4ca6b4ec9f0a0d&t=1782150737&sid=4mvQO3



圖片附件: DSC00591.jpg (2008-7-20 04:22 PM, 317 KB) / 下載次數 8
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1267114&k=1f1a46e73e81185b38cb10a0cbfd3626&t=1782150737&sid=4mvQO3


作者: blackong    時間: 2008-7-21 12:42 AM

香港可以揸呢隻車嫁???
同埋邊到有得買既呢?
開呢部車出街, 同蝙蝠俠部 batmobile一樣咁 引人注目!

好正!
作者: demag    時間: 2008-10-20 05:33 PM

小西灣SPS成日有架擺係到!!




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs/) Powered by Discuz! 7.0.0