標題:
富士 F200 EXR
[打印本頁]
作者:
QQooo
時間:
2009-9-4 02:13 AM
標題:
富士 F200 EXR
買左唔夠半年, 好少用咖咋..
因為有人送左新相機俾我, 所以想放左佢
部機仲係好新, 只係個相機套睇落有D舊
仲有, 果張4gb card都會包埋咖~
有意就pm我喇
地鐵站交易~
2048 x 1536 PIXEL
下載
(538.4 KB)
2009-9-4 02:15 AM
2048 x 1536 PIXEL
下載
(538.1 KB)
2009-9-4 02:15 AM
2048 x 1536 PIXEL
下載
(541.8 KB)
2009-9-4 02:15 AM
[
本帖最後由 QQooo 於 2009-9-4 02:15 AM 編輯
]
圖片附件:
P9040001.JPG
(2009-9-4 02:13 AM, 538.4 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1394594&k=036b4f4422a43cbd8817536d196ff8fd&t=1782365368&sid=89AQ0q
圖片附件:
P9040002.JPG
(2009-9-4 02:13 AM, 538.1 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1394595&k=0c50e2c15e68ede364fd02de03ccb7e1&t=1782365368&sid=89AQ0q
圖片附件:
P9040003.JPG
(2009-9-4 02:13 AM, 541.8 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1394596&k=2f8a049b06c15e72b4a7bd54a44fc6e6&t=1782365368&sid=89AQ0q
圖片附件:
P9040001.JPG
(2009-9-4 02:15 AM, 538.4 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1394597&k=fed547fc0fa33cdeab091732aafcb114&t=1782365368&sid=89AQ0q
圖片附件:
P9040002.JPG
(2009-9-4 02:15 AM, 538.1 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1394598&k=59f0d234269d595e9d84f1db21c40cd6&t=1782365368&sid=89AQ0q
圖片附件:
P9040003.JPG
(2009-9-4 02:15 AM, 541.8 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1394599&k=2e9e8760466479f56e0cb87c4a150f44&t=1782365368&sid=89AQ0q
歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs/)
Powered by Discuz! 7.0.0