標題:
[車迷區] [印度] 拖卡雙層巴士.....
[打印本頁]
作者:
DB-Bahn
時間:
2010-7-28 11:52 PM
標題:
[印度] 拖卡雙層巴士.....
換個歐5拖頭應該就得
上以前海地都有此種巴士...
2009年加爾各答
的2架雙層巴士之一....見過1次後等成朝都無第2架
另一架係加爾各答中央火車站發現
圖片附件:
PICT0152.JPG
(2010-7-28 11:51 PM, 134.3 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1756666&k=fa80a052134b69c1c15a166c3dcc7804&t=1782548726&sid=dJY2F2
圖片附件:
PICT0153.JPG
(2010-7-28 11:51 PM, 137.1 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1756667&k=29df6345227e0a7493c554b0d1706a91&t=1782548726&sid=dJY2F2
圖片附件:
CIMG3103.JPG
(2010-7-28 11:51 PM, 158.1 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1756668&k=e63258bddce83e32cd9e0e056c913950&t=1782548726&sid=dJY2F2
圖片附件:
CIMG3105.JPG
(2010-7-28 11:51 PM, 131 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1756669&k=aae0caf03f4d744a66de4d715b5d5646&t=1782548726&sid=dJY2F2
圖片附件:
CIMG3106.JPG
(2010-7-28 11:51 PM, 126 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1756670&k=c6b3895a55fb06a029ee9b1b238ea7a9&t=1782548726&sid=dJY2F2
圖片附件:
CIMG3107.JPG
(2010-7-28 11:51 PM, 140.4 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1756671&k=edf5414de402b2f08561db4d98e4459c&t=1782548726&sid=dJY2F2
圖片附件:
CIMG3108.JPG
(2010-7-28 11:51 PM, 152.7 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1756672&k=37b8f689db683a4053614db3f3627179&t=1782548726&sid=dJY2F2
圖片附件:
CIMG3109.JPG
(2010-7-28 11:51 PM, 184 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1756673&k=7d823a056ba473d982f20cdf82000520&t=1782548726&sid=dJY2F2
作者:
brian@26fun
時間:
2012-5-24 06:58 PM
咁都比佢諗到.勁!!
作者:
FH1086LA18
時間:
2012-5-26 10:36 AM
YOU WIN,IT IS NO A BUS ACTUALLY
作者:
mozike2012
時間:
2012-6-16 06:54 PM
good bus very good
歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs/)
Powered by Discuz! 7.0.0