Board logo

標題: [車迷區] [印度] 拖卡雙層巴士..... [打印本頁]

作者: DB-Bahn    時間: 2010-7-28 11:52 PM     標題: [印度] 拖卡雙層巴士.....

換個歐5拖頭應該就得   


上以前海地都有此種巴士...

2009年加爾各答 的2架雙層巴士之一....見過1次後等成朝都無第2架

另一架係加爾各答中央火車站發現

圖片附件: PICT0152.JPG (2010-7-28 11:51 PM, 134.3 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1756666&k=fa80a052134b69c1c15a166c3dcc7804&t=1782548726&sid=dJY2F2



圖片附件: PICT0153.JPG (2010-7-28 11:51 PM, 137.1 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1756667&k=29df6345227e0a7493c554b0d1706a91&t=1782548726&sid=dJY2F2



圖片附件: CIMG3103.JPG (2010-7-28 11:51 PM, 158.1 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1756668&k=e63258bddce83e32cd9e0e056c913950&t=1782548726&sid=dJY2F2



圖片附件: CIMG3105.JPG (2010-7-28 11:51 PM, 131 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1756669&k=aae0caf03f4d744a66de4d715b5d5646&t=1782548726&sid=dJY2F2



圖片附件: CIMG3106.JPG (2010-7-28 11:51 PM, 126 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1756670&k=c6b3895a55fb06a029ee9b1b238ea7a9&t=1782548726&sid=dJY2F2



圖片附件: CIMG3107.JPG (2010-7-28 11:51 PM, 140.4 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1756671&k=edf5414de402b2f08561db4d98e4459c&t=1782548726&sid=dJY2F2



圖片附件: CIMG3108.JPG (2010-7-28 11:51 PM, 152.7 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1756672&k=37b8f689db683a4053614db3f3627179&t=1782548726&sid=dJY2F2



圖片附件: CIMG3109.JPG (2010-7-28 11:51 PM, 184 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1756673&k=7d823a056ba473d982f20cdf82000520&t=1782548726&sid=dJY2F2


作者: brian@26fun    時間: 2012-5-24 06:58 PM

咁都比佢諗到.勁!!
作者: FH1086LA18    時間: 2012-5-26 10:36 AM

YOU WIN,IT IS NO A BUS  ACTUALLY
作者: mozike2012    時間: 2012-6-16 06:54 PM

good bus very good




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs/) Powered by Discuz! 7.0.0