標題:
情人節禮物完成了~~!
[打印本頁]
作者:
knight727
時間:
2011-2-13 05:52 AM
標題:
情人節禮物完成了~~!
不過未合上...
一粒一粒放上膠版
之後再用熨斗整熱的...
很花時間...
名為拼豆的玩意...
自製的朱古力就聽日再影相啦~
P.s.城堡上其實有句 I Love U....
圖片附件:
IMAG0150.jpg
(2011-2-13 05:51 AM, 1.5 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1811188&k=d60376096782f1af81f3f6ed3cf2ca46&t=1782509611&sid=dkkpMv
圖片附件:
IMAG0151.jpg
(2011-2-13 05:51 AM, 1.3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1811199&k=9bd19282ace243fa8e977d0af440f03c&t=1782509611&sid=dkkpMv
圖片附件:
IMAG0152.jpg
(2011-2-13 05:52 AM, 1.5 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1811200&k=0420031eb065c9823f389c37f787e607&t=1782509611&sid=dkkpMv
圖片附件:
IMAG0153.jpg
(2011-2-13 05:52 AM, 1.6 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1811201&k=1e1abfd9612fa3a46d77cd05814fd17f&t=1782509611&sid=dkkpMv
圖片附件:
IMAG0156.jpg
(2011-2-13 05:52 AM, 1.7 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1811202&k=b9428f6733dceea7ee755d43127c23b1&t=1782509611&sid=dkkpMv
作者:
自由神
時間:
2011-2-13 12:06 PM
心思
作者:
vv1668vv
時間:
2011-2-13 10:49 PM
好靚!
希望對方都可以感受到你一份心思心意
作者:
knight727
時間:
2011-2-14 01:01 AM
謝支持~^^~
作者:
vv1668vv
時間:
2011-2-14 02:19 AM
謝支持~^^~
knight727 發表於 2011-2-14 01:01 AM
不客氣
...
過一個溫馨快樂的情人節吧
作者:
自由神
時間:
2011-2-14 10:02 AM
不客氣...
過一個溫馨快樂的情人節吧
vv1668vv 發表於 2011-2-14 02:19 AM
對極!對極!!
歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs/)
Powered by Discuz! 7.0.0