Board logo

標題: 大家有無南極星呀 [打印本頁]

作者: natalino    時間: 2005-4-25 10:10 PM     標題: 大家有無南極星呀

請大家幫幫手
作者: d228216    時間: 2005-4-25 10:26 PM

你好彩 重末delete

[ Last edited by d228216 on 2005-4-25 at 10:27 PM ]

附件: njwin185.part1.rar (2005-4-25 10:26 PM, 1.9 MB) / 下載次數 36
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=251924&k=df20a1731b5fd54607187a7d2e058891&t=1782521486&sid=qMIemZ

附件: njwin185.part2.rar (2005-4-25 10:26 PM, 630.5 KB) / 下載次數 26
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=251925&k=5ccc32796a390ff3336c9678900fdec1&t=1782521486&sid=qMIemZ
作者: d228216    時間: 2005-4-26 02:38 PM

喂 XP 唔用得嫁, 一裝就死機嫁!!!!!

only for 98/Me/NTsp4 or lower
作者: natalino    時間: 2005-4-26 09:25 PM

我用唔到

你有無哥d下載網呀
作者: d228216    時間: 2005-4-27 12:16 AM

上個世紀的 software 喎....
係用咩 o/s 呀
作者: d.k    時間: 2005-4-30 06:01 PM

only have this
sorry

附件: NJStar[1].Communicator.v2.50.Cracked-CORE.rar (2005-4-30 06:01 PM, 131.7 KB) / 下載次數 11
http://26fun.com/bbs/attachment.php?aid=263883&k=1272a396a290a6b4b68bc21843ec8bc6&t=1782521486&sid=qMIemZ
作者: natalino    時間: 2005-5-1 09:59 PM

THX大家




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs/) Powered by Discuz! 7.0.0