<<新主題 | 舊主題>>
娛樂滿紛 26FUN » 吹水版 » 有時去麥記 / KFC 食野真係好鬼忟 ~
返回列表 回復 發帖
我諗其中一個原因係唔想個員工又收錢、又拿食物。因為D錢好Dirty,好易令食物感染病菌!
收幾多錢人工做番幾多錢既野出黎~
m 記依家個電腦系統咪重白痴多鬼餘,,  w/ J/ Z' R7 o/ N) q
order 完野叫人等,後面既同事睇電腦"執野"3 M1 D0 r7 K4 U0 p% D4 F; D
但係個個等既人咪又係企係個收銀前等...' X4 h; g: k6 I7 T$ R/ ]% W! i# E
快又唔見得快左..

評分次數

其實我都是做個m記,其實新果個模式,不太會比舊模式慢,5 L; a6 ?7 j9 c" {
如果慢只有一個原因,d crew廢,m記用埋d沒質素的crew,速度當然慢。
' e3 @. J1 @. P9 K+ e5 s! I但鬼叫m記人工低,而家有d實力的crew都走晒
終於知道發生咩事喇, 真係好耐冇去麥記食野
7 n4 P" T! ]2 ?6 J5 V2 T
# t6 K# i5 w- Z9 a+ n前幾日去m記, 有5-6個counter, 每個都係得0-2個人0 q; a' c8 s4 L$ }! s
明明算少人, 但唔知點解要等咁耐, 同以前tailor-make一個飽o既時間差唔多, 搞到我企起度都唔知仲乜
' M' A# l( v0 N  @, h! f% o  a( B2 S& O0 g3 F& @
等等等, 等左3-5mins
9 p8 B1 F& @# e/ o* L7 y6 w' y
* n& U* b7 H' ~; I如果改變係令到個service差左o既, 一係就變番之前, 一係就再變好d$ v7 [, r4 s3 r) g; Z; a( w/ h  r
最緊要係佢地知道有問題存在
其實都係等一分鐘啫
; `! b0 Y5 j/ o/ ~係唔係真係咁都唔等得呢
你係有$$ 可以去高級餐廳....唔洗去m記同kfc
依家m記分開左兩個程序去做.. 比之前好似仲拖慢左咁
/ s, {& ~; A5 [9 q6 A0 V0 e而且仲搞到前面有成堆人係度等
2 X' n6 P/ B5 \$ L有時佢個電腦hand左.. 等得仲耐- -"9 f$ d5 Q9 ?' ]0 g9 |
我個人覺得KFC既問題不大.. 可能比較多野要執na
I am not sure about HK...
- U, G3 D# \" W% y6 obut in North America, they do it in the same way too and I think most of the time they do it pretty fast (note that, I have tried McDonalds at a lot of different places.....)
& x0 j" w$ @! i: I9 F9 s/ sThe cashier person makes the order on the computer.  Staff at the back read the order and make the food.  (In North America, most of the stores even have 1 or 2 extra cashier counters for "drive-thru")  After that, the cashier would mostly just need to put the fries in the "red" paper tray and put all the food inside the bag.
; d8 B% @8 J$ b8 a0 h
8 u7 n" M9 A5 g& P  _& ]- B/ |One of the problem with the HK McDonalds is that they have a lot of more special choices compare with the ones in North America.  When I visit HK, almost 90% of the time (day time), the McDonalds in HK are very busy.  That kind of work load would never exist in McDonalds in North America.
' W8 G- I4 U) \/ H: W
+ u5 ]( F- ^+ cIn my opinion, for people in HK will just have to be patient....or you guys will have to request the store to hire more people to work.....
返回列表 回復 發帖
<<新主題 | 舊主題>>
娛樂滿紛 26FUN » 吹水版 » 有時去麥記 / KFC 食野真係好鬼忟 ~

重要聲明:26fun.com為一個討論區服務網站。本網站是以即時上載留言的方式運作,26fun.com對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。26fun.com有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。