娛樂滿紛 26FUN's Archiver

151515 發表於 2006-1-17 06:19 PM

如果下世有得选,你会选男定系女???

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

你話呢 發表於 2006-1-17 07:30 PM

男,鐘意插人多過比人插~"K/VM"YT"z
  唔駛生仔~
i h fQ,s   

fatboyfung 發表於 2006-1-17 08:36 PM

當然係做返男啦~~女仔 太煩啦~又會比人話姣~ 如果個樣生得衰d~連想要條仔都難~男仔既話 有錢都仲話得者

阿感 發表於 2006-1-18 01:38 AM

[quote]Originally posted by [i]你話呢[/i] at 2006-1-17 07:30 PM:
m6SU_S 男,鐘意插人多過比人插~#up"Z} DI ^#i*B
  唔駛生仔~
M)s6?g4k1C    [/quote]
-O;K,r1M9tO\:{ 你比較過?:P
yr/G[HuHW 你做男人下世都可能要俾人插

yutik 發表於 2006-1-18 01:49 AM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2006-1-18 01:38 AM:
JJm&Y GQ )Hq|XK
你比較過?:PJ9l]x)`A
你做男人下世都可能要俾人插 [/quote]
7_5K:U5I F4^p v3[ :D:lol::D:D
9IhdIM \/Q6JR 你的回應太好笑la

發表於 2006-1-18 02:24 AM

[quote]Originally posted by [i]fatboyfung[/i] at 2006-1-17 08:36 PM:8k1DHcH/_z/~3l
當然係做返男啦~~女仔 太煩啦~又會比人話姣~ 如果個樣生得衰d~連想要條仔都難~男仔既話 有錢都仲話得者 [/quote]#u8~7HN;S
呢個好真=.=

發表於 2006-1-18 02:26 AM

[quote]Originally posted by [i]你話呢[/i] at 2006-1-17 07:30 PM:6y&KUMX;p} i
男,鐘意插人多過比人插~
$D/Y*q,Wlv1Q/j ry   唔駛生仔~k2D8i[{ SrthM
   [/quote]
9u^)T"Rf~!t/i"\ 唔駛生仔就真,你估佢地比人插唔開心咩;)

lv123 發表於 2006-1-18 11:33 AM

其實有無女會員分享下女人的感覺。同有什麼開心東西。而且是否好自然想自己喜歡的男仔”深入”了解自己。

155220 發表於 2006-1-18 04:00 PM

[quote]Originally posted by [i]lv123[/i] at 2006-1-18 11:33:
r#St&Jj5re 其實有無女會員分享下女人的感覺。同有什麼開心東西。而且是否好自然想自己喜歡的男仔”深入”了解自己。 [/quote]
r.QmYny-^
!AQ:y2k3bSK J 我细妹:lol:
ZW2mK.n-i n3x ;?qI%[ ]];]t;I [
but she is 13 only:o

點算 發表於 2006-1-18 05:59 PM

如果係做個靚女既話我就選女lJCy-P?)S` YR*c
好現實咖

Yui.i 發表於 2006-1-18 10:52 PM

女仔la......未試過ma....XDDD

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.