娛樂滿紛 26FUN's Archiver

purplefish 發表於 2006-1-17 10:59 PM

香港新用語

香港新用語'eZ$iT2oz
我係做物業管理,其實就是看更。
kd7g.FtD 我係搞本土經濟,其實即係趁墟做小販。
4i:G9f-Z#U~.?6S 我係做物流,其實係做搬運,亦即係苦力也。
"\`1T'd;Vm 我係做資訊科技,其實係賣電話。/N;U3`3WI/@
我係搞另類醫療,其實即係同人做按摩。
;rJeUF$br@ 我係搞視覺藝術,其實即係同人美容,洗頭電髮。
(OPC3w"R7ny;N 我係搞創意經濟,其實即係街邊賣翻版。
)o8cS S%t*U| 我係搞中港貿易,其實係走水貨。
?.s-D~A.zp 還有一些日常用語,都是新的理解。M+HF&NsSX%e+x
我係搞珠三角融合,即係上堔圳滾。9Hcb DP5va2E.{
我間舖頭正在內部裝修,其實,已經關門執笠。
y1?6u;s1~y+{~7z.HH+v 我間公司諗住搞上市,其實,老闆想刮最後一筆,然後甩身鬆人。
-X Z5t Xd4m4r&I 我繼續進修,即係無野做。1ZBX_5rQ
我想創業,即係剛剛失業

hung414 發表於 2006-1-18 04:03 PM

so true...esp. the last twoX`0n/["e['C k~.P
thx

happytam 發表於 2006-1-21 02:54 PM

有道理

kwokyin1009 發表於 2006-1-24 01:03 AM

我做物業管理ga:D

long winer 發表於 2006-1-26 10:16 PM

我做店舖營運...  其實係SALES  :D:D:D

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.