娛樂滿紛 26FUN's Archiver

機密 發表於 2006-1-18 12:05 AM

[轉片] 現實的蜘蛛俠

現實的蜘蛛俠(一失手就係咁先,點解佢可以長到咁大?[img]http://www.dchome.net/emote/icon/102.gif[/img])1v-k#[ K a7L;eU
/{2OE6efLv j"\
+] \ c(i RD
[url]http://www.jammyjunction.com/view.php?id=175[/url]

ThomasKoon 發表於 2006-1-18 01:20 AM

黐線架﹐爬得咁鬼快............

金魚佬 發表於 2006-1-18 01:46 AM

未睇前以為法國。專爬高樓大廈那一個。原來吾係。

機密 發表於 2006-1-27 02:55 AM

[quote]Originally posted by [i]金魚佬[/i] at 2006-1-18 01:46:
h/A){x U:{5T0j{ T 未睇前以為法國。專爬高樓大廈那一個。原來吾係。 [/quote]
.Cpt1| z8hM 可能那處都是法國呢!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.