娛樂滿紛 26FUN's Archiver

happylion99 發表於 2006-1-21 12:17 AM

你地去salon時會點樣同個髮型師溝通?

你地會唔會同個髮型師吹下水?1XB:s"iMC(rF+jm
我就唔會,都唔知有乜好吹~[;N4zS` r
(zkl cT_1va&k9MK
愛靚仔的你地,佢問你剪咩髮型時,你會點答佢?f"U%o:Zor$F(p
我就唔係咁識答,次次都係話"剪個短髮,剪薄d就可以"
o$F^%~5n|
@N\!D9R2g` by the way, 多唔多男仔係salon到玩負離子直髮? 如果同佢講話做負離子,會唔會好怪呢?

阿感 發表於 2006-1-21 12:28 AM

[quote]Originally posted by [i]happylion99[/i] at 2006-1-21 12:17 AM: t3_)x3dj @
你地會唔會同個髮型師吹下水?*Oncw0L&a.|S
我就唔...'j"Mn qj,l(V;H
by the way, [color=Blue]多唔多男仔係salon到玩負離子直髮? 如果同佢講話做負離子,會唔會好怪呢? [/color][/quote]
u%Y0mV2I)J 3\6JF X]A2V6H
怪,諗返吳健豪之前個款就知有幾怪

龍九州 發表於 2006-1-21 12:38 AM

夏天 L@ h8B8^:s
平頭裝,同我剷短晒佢..
os6pB RW-ps'd ~Y CK\ O? ~
冬天
oxv:D~ 前後同我修薄d,留的水..hWJVO5z'a

^&E{u"D|;[1kuj;P [[i] Last edited by 龍九州 on 2006-1-21 at 12:41 AM [/i]]

fmchelloauntie 發表於 2006-1-21 12:50 AM

我會0係magazine 或髮型書度搵一個自己鐘意既...同佢講想剪個類似咁既頭~~
`p\%R\j c} 如果個師傅係ok 既,剪左出黎都起碼唔會太差...

nashisthebestpg 發表於 2006-1-21 01:10 AM

[quote]Originally posted by [i]happylion99[/i] at 2006-1-21 12:17 AM:0]!p7R'`)O2PE
你地會唔會同個髮型師吹下水?
zG/M6fzp g'O 我就唔會,都唔知有乜好吹~tYM&Br3y
RN0K6n/OL4wV
愛靚仔的你地,佢問你剪咩髮型時,你會點答佢?
np*c/q}_0n 我就唔係咁識答,次次都係話"剪個短髮,剪薄d就可以"
*F4x]k%Wik v zEO [/quote]
I){&a.wY%ox*j haha,我同你個case接近一模一樣~:lol:
O6\6][/@)W 有時個髮型師同我吹水,我都唔知點應佢~2y'j)? F4L%I6n

n%J;D*s.deW,PY:]5i 而剪咩髮型,100%相同~:lol:

timothykou 發表於 2006-1-21 03:47 AM

髮型師係 fd 黎、所以傾開計、佢知道我想點。好方便!

@娛樂滿紛 發表於 2006-1-21 01:58 PM

[quote]Originally posted by [i]龍九州[/i] at 2006-1-21 12:38 AM:
(ea'@+G Zll 夏天
'RlEs)k_HX3x 平頭裝,同我剷短晒佢..(|-R9D lD$x]d

/X:NAs'R*u ^m 冬天
ZS,`T.X"_6g 前後同我修薄d,留的水..
1w/N7W:gf z b
yj@3_#{:|/{ [[i] Last edited by 龍九州 on 2006-1-21 at 12:41 AM [/i]] [/quote]
$KS9A.HSd 'U,| sifd
同你 差吾多.....
$oCb ^&xY7?
jvp w-N'}$I'V 我是 整齊 就 OK 的 人 !

Yui.i 發表於 2006-1-22 01:08 AM

我就一句講曬......出到o來睇落係直同長長地就ok......

yeahchan 發表於 2006-1-22 01:14 AM

[quote]Originally posted by [i]Yui.i[/i] at 2006-1-22 01:08 AM:
d%U%w?sG 我就一句講曬......出到o來睇落係直同長長地就ok...... [/quote]~B_Y.[5G8GQ
好耐冇見了~yui.i~~~~can u remember me?!

Yui.i 發表於 2006-1-22 04:10 PM

[quote]Originally posted by [i]yeahchan[/i] at 2006-1-22 01:14 AM:-A*yHM|]:[
Ti(`zU[|%~:q8N
好耐冇見了~yui.i~~~~can u remember me?! [/quote]記得.....猫猫....xdd

alantai 發表於 2006-1-22 09:46 PM

我都冇咩野講, 最多係一句起兩句止.  最戇居就係坐隔離嗰D師奶成日同個髮型師雞啄唔斷.所以剪頭髮對我黎講係一件好無癮既事9Z(wU)B4zm

R0gG]_)i*Qk :mad::mad:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.