你地去salon時會點樣同個髮型師溝通?
你地會唔會同個髮型師吹下水?1XB:s"i MC(rF+jm我就唔會,都唔知有乜好吹~[;N4zS`r
(zklcT _1v a&k9MK
愛靚仔的你地,佢問你剪咩髮型時,你會點答佢?f"U%o:Zo r$F(p
我就唔係咁識答,次次都係話"剪個短髮,剪薄d就可以"
by the way, 多唔多男仔係salon到玩負離子直髮? 如果同佢講話做負離子,會唔會好怪呢? [quote]Originally posted by [i]happylion99[/i] at 2006-1-21 12:17 AM: t3_)x3dj@
你地會唔會同個髮型師吹下水?*Oncw0L&a.|S
我就唔...'j"Mn qj,l(V;H
by the way, [color=Blue]多唔多男仔係salon到玩負離子直髮? 如果同佢講話做負離子,會唔會好怪呢? [/color][/quote]
3\6JF X]A2V6H
怪,諗返吳健豪之前個款就知有幾怪 夏天L@ h8B8^:s
平頭裝,同我剷短晒佢..
~Y CK\ O? ~
冬天