娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Dr.anger 發表於 2006-1-21 11:26 PM

唉....好黑仔

自己都算半個運動員,尋日去定期檢查。發覺心臟出左問題,醫生建議我停止所有劇烈運動。yj5q2]cJv ^'q/G,D
唉...點解?我自己好鐘意做運動,偏偏依家就冇得做。感覺上好似廢人咁...唉..:(

cwleung1988 發表於 2006-1-21 11:30 PM

下....不過都冇計啦...支持你...$UoF!mekO7@j
甘醫生有冇話個病有得好返@@?

Dr.anger 發表於 2006-1-21 11:35 PM

[quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 2006-1-21 11:30 PM:
8U;PA@C o/B 下....不過都冇計啦...支持你...4\8Q ZN;G J2r/g0h4eO,W
甘醫生有冇話個病有得好返@@? [/quote]jM"~@0X1`-[ n(C
冇得好返...是基因問題攪到咁:(

launcher 發表於 2006-1-21 11:41 PM

[quote]Originally posted by [i]Dr.anger[/i] at 2006-1-21 11:26 PM:iU*pSKL6o zU
自己都算半個運動員,尋日去定期檢查。... [/quote],A#Z G)^#YJ%^
如果係我, 我都會好灰.)r/V? B6JP7J
不過灰一陣好la
W[9w!u6W 始終你的人生仲有一段好長的路要你走,
4^)c8R*Hgjx wQK 我係踢波同踢毽的, 其他如badminton 同table tennis 都會玩吓.
|s OH]"a3d 我都試過唸吓如果呢一世都冇得踢波咁點算.(仲要啱啱踢完返^^)
0G|sTvo0X 灰完, 咪唸下發展其他興趣law~s([q*inm
好似攝影, 砌模型, 棋藝, 園藝咁樣.)h5J!LQ:GM
再唔係可以專注學業, 事業都得(我讀中學的)A5D {#\&E&m/m-Tw
同d老死分享, 跟手一齊去隊番打啤酒之後(我都會的...^^)
F"\%~ \NPxm 咪又係一條好漢law~:D
Ym!]'j `)A9}.B 不過為左自己, 千萬要聽醫生講!!!

launcher 發表於 2006-1-21 11:43 PM

[quote]Originally posted by [i]Dr.anger[/i] at 2006-1-21 11:26 PM:
XUQG([C2L4w'J wk 自己都算半個運動員,尋日去定期檢查。... [/quote]'B A1r }9b$b+[(|
仲有仲有.
pc3E1C,Ee? 係唔係心漏, 我都識人係咁.

stereo 發表於 2006-1-22 12:02 AM

唔好咁灰心啦,不如轉打桌球或者草地滾球等無咁劇烈既運動呀。
uoE }8Z$~ 始終健康先係最緊要呀。

Dr.anger 發表於 2006-1-22 12:15 AM

[quote]Originally posted by [i]launcher[/i] at 2006-1-21 11:43 PM:
5h,lNGu6QB
u*Y!T;e[a.N 仲有仲有.
qu9Bi2\opvV 係唔係心漏, 我都識人係咁. [/quote]
y#Yy$gg~p3m 唔係...係大動脈(結構問題)可能會爆...:o

BOYDWAN 發表於 2006-1-22 12:57 AM

Dr.anger,保重身體,希望您早日康復~:)

Dr.anger 發表於 2006-1-22 01:05 AM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2006-1-22 12:57 AM:/G$O }m$q
Dr.anger,保重身體,希望您早日康復~:) [/quote] r9e1\2NV8`/vz2Z
多謝...'?*b%|.uopY6~bi
我只希望有天能再做運動:o

BOYDWAN 發表於 2006-1-22 01:41 AM

[quote]Originally posted by [i]Dr.anger[/i] at 2006-1-22 01:05:w m1R @"f2f9d
2zhV!aYkn h
多謝...$jAk;{4Y,_L*B
我只希望有天能再做運動:o [/quote]!y/^IdO7@
.b*wB6G'X(L!Z

+Xt"VA]
VNzS({ zIBf
sGJj"j1S-e:r ]3e 只要有信念,世上沒有甚麽是不可能的~
di;r;o9Z.bWPY0r*D S [color=green][b][size=6]加油~~~[/color][/b][/size]:mad:

Dr.anger 發表於 2006-1-22 01:42 AM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2006-1-22 01:41 AM:
7F0p+D;ZO T ~"[4p/jc

#s-kh7Cxe2r+s%b
xk9H*rm/J I#\
%?M"\e1Wwang
,e]`X(q6Lg 只要有信念,世上沒有甚麽是不可能的~0C9@y E#\q:F
[color=green][b][size=6]加油~~~[/color][/b][/size]:mad: [/quote]W*?RD%`5|+P
多謝...
$N@:Q8](b E'lO 衰在呢個病冇得醫=.="""
0g~_/z [:e4Ni9K 只好玩其他野吧..haha

BOYDWAN 發表於 2006-1-22 01:56 AM

[quote]Originally posted by [i]Dr.anger[/i] at 2006-1-22 01:42:
%X6[R0GI5`0V U!f*x YoLA @L$pjg ^
多謝...SL#al0s`t1g
衰在呢個病冇得醫=.="""
.D5~9krO 只好玩其他野吧..haha [/quote]
x$B6Z.oP1S1^]
s \5l7p:i;Q&F?
s(z dj F#]
/G In8bcj 係[color=red]依家[/color]未有得醫之嘛~$b Wk9K wmZ6@
過多三兩年有都唔奇咖噃~
t:u6m;V S 至緊要keep 住個身體夠 fit,到時你想玩乜都得啦~:D

sas 發表於 2006-1-22 03:14 AM

轉玩女人啦咁+A0Q:cJ$x!d7h E%gd3a3O
你一定無事的!

slwong3 發表於 2006-1-22 12:16 PM

it's okay....
"ZFf!A8Mq find other hobbies
,i QdD${S n*h s+v-a:H
no matter what, health is more important

151515 發表於 2006-1-22 12:55 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Dr.anger 發表於 2006-1-22 11:48 PM

多謝各位..+MV}-S;^
希望過多幾年有得醫啦...咁我就有得玩返:)

機密 發表於 2006-1-23 11:50 AM

你無信仰無得講咁多道理,不過講樣野你知,o係你出事前已經早些俾你知道先,上天已經對你唔錯,係咪? ~o#fM&V
hn.i0| A3~
我咪仲諷刺?  之前捐過幾次血,考入紀律部隊時驗身都驗唔出身體有事,轉過幾個部門都check唔出!  見升級又OK。 但前幾年先驗都有地中海貧血,捐血又唔受我玩!  想再見升級更無份!
&{$}Nmh#W
8T8[p#V_6S 你話癡唔癡線?  之前乜都OK,但竟然可以一夜之間個人原全兩個人來!
e%?@^1R@Dy
O'|-p6Y8CD.M%U 個人睇開d,人生目標點止一個? 想想自己是否真的只可以做那些事? 還是還有其他事可以做?有什麼人以前無關心過? 有什麼人可以去幫助?  到時你還會覺得忙得很。:)

Tokyo2040 發表於 2006-1-23 11:54 AM

若然係咁大件事, 我會建議你搵second opinion去確認一下.

Dr.anger 發表於 2006-1-23 02:24 PM

[quote]Originally posted by [i]Tokyo2040[/i] at 2006-1-23 11:54 AM:
DY Wz;r(R+E 若然係咁大件事, 我會建議你搵second opinion去確認一下. [/quote]|o j3RtUO&V
明白
E$xJrW]U f 咁我再去問問醫生...
u#q\,r&b 冇運動既生活,打死我好過=.=""

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.