娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kakeidevil 發表於 2006-1-23 11:10 AM

香港新用語

我係做物業管理,其實就是看更。
l&|y-z fp:~%p7f 我係搞本土經濟,其實即係趁墟做小販。
x!j^a-L 我係做物流,其實係做搬運,亦即係苦力也。
U:P d \?6l1h%D x9E 我係做資訊科技,其實係賣電話。
U'|&F oa1YU:kSf 我係搞另類醫療,其實即係同人做按摩。
E,A| ?hX 我係搞視覺藝術,其實即係同人美容,洗頭電髮。
:_"z:}7RY 我係搞創意經濟,其實即係街邊賣翻版。
OE%[t&[s p 我係搞中港貿易,其實係走水貨。;?t:cn tK ?Uc
還有一些日常用語,都是新的理解。nt ?e3_N)F&O
我係搞珠三角融合,即係上堔圳滾。
&V!@M!r H-N 我間舖頭正在內部裝修,其實,已經關門執笠。
$f)kC]7b7F 我間公司諗住搞上市,其實,老闆想刮最後一筆,然後甩身鬆人。(~bP^Zw
我繼續進修,即係無野做。C(HnqIrr krc
我想創業,即係剛剛失業。

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.