娛樂滿紛 26FUN's Archiver

機密 發表於 2006-1-23 05:38 PM

最近另一隻我覺得寫得很好很感性的歌

最近另一隻我覺得寫得很好很感性的歌是光良的童話。  Lo3z)a1J6x
『你哭著對我說  童話裡都是騙人的  我不可能是你的王子b6v&PSU3L7Q
也許你不會懂  從你說愛我以後  我的天空星星都亮了 Y{S"^8zE

2]'V X,qAX 我願變成童話裡  你愛的那個天使  張開雙手  變成翅膀守護你'w/`r\Q4K
你要相信  相信我們會像童話故事裡  幸福和快樂是結局』rf&P"m!]z

&h,b5q$i#L ?y 這種情不單可指男女之情,若是指父母對子女之保護也可。 當然這明明是想寫到男女之情,但可以想像,詞中的對女子可以做到無私、像父母對子女的萬般愛護之情,確實是真真正正的真愛。非常感人。y#S)yt0Q\t1U!{F

(t\4`he [url]http://202.97.181.123/music/zui120993875/295.rm[/url]
,U|VH\;S`z!c1b sTNpgzZ+L

^3{` f2G'`*Uw 童話
5^Y7O1D-u7q*y-[ 曲:光良  詞:光良  編曲:Taichi Nakamura(bluesofa)5Lq ]S7me Z
製作人:光良、陳建良
Z6q8q({ i+| i [%~!` *~G$h2k E~m%I3x
忘了有多久  再沒聽到你  對我說你最愛的故事
3Hq$|:}bm#F 我想了很久  我開始慌了  是不是我又做錯了甚麼
N?#lR)V-h co9_7`/B#^ N#h G@
# 你哭著對我說  童話裡都是騙人的  我不可能是你的王子
x&c*iX|P0} 也許你不會懂  從你說愛我以後  我的天空星星都亮了
${dlnnZ-[$e
F_J:m2kb 我願變成童話裡  你愛的那個天使  張開雙手  變成翅膀守護你
Px5BjXi&D;dL'` 你要相信  相信我們會像童話故事裡  幸福和快樂是結局
M X#b/l?[,K Repear  #&c#O)XQ+}E0b\!wQ
我要變成童話裡  你愛的那個天使  張開雙手  變成翅膀守護你
a2Nq$J-ewN'\.u 你要相信  相信我們會像童話故事裡  幸福和快樂是結局
&p^XC ?\:O)L:lf u
]G S+|:@ 我會變成童話裡  你愛的那個天使  張開雙手  變成翅膀守護你
%dx b?E1W0@ 你要相信  相信我們會像童話故事裡  幸福和快樂是結局  一起寫我們的結局

YingTung 發表於 2006-1-26 01:00 PM

童話out到唔out啦~~
3x7o{,^CX,C%`e 唱到爛、聽到爛喇.....
,z \@"E] 前排真係好hit...個個都識唱..0e$m4P:p!u4K.fku@
而家你先黎解構呢首歌...

機密 發表於 2006-1-30 01:32 AM

[quote]Originally posted by [i]YingTung[/i] at 2006-1-26 13:00:
#nC7H6{bp%uS#G 童話out到唔out啦~~
dk:O+? [+HPtY 唱到爛、聽到爛喇.....Be.| |b-R^ b-b
前排真係好hit...個個都識唱..nMo!l5c]q,n
而家你先黎解構呢首歌... [/quote]!HV:n6Mb8CA&n!]J
因為我越聽越鍾意囉,好既野有分out定唔out架咩? 你結婚個對象二三十年後又話out啦喎?鍾意咪講下感受囉,唔得架?:Pa,i6J"l)cnt$X%o xe\
^~{xT:e j.L.Q
[[i] Last edited by 機密 on 2006-1-30 at 01:34 AM [/i]]

nashisthebestpg 發表於 2006-1-30 02:06 AM

[quote]Originally posted by [i]YingTung[/i] at 2006-1-26 01:00 PM:u:p4h6^U~
童話out到唔out啦~~
"|I$G*d3D.|-x%M[ 唱到爛、聽到爛喇.....Y$L2^\s
前排真係好hit...個個都識唱..
y^urm|#wWS 而家你先黎解構呢首歌... [/quote]
p!] G~-e ??"PGs q 鐘意聽舊歌有罪?;)

阿感 發表於 2006-1-30 09:15 AM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2006-1-30 01:32 AM:A!{ XnirH`:]

,[0?5e0L7WU*^ 因為我越聽越鍾意囉,好既野有分out... [/quote]
6X#u \~6J
ZHL3W]l 人地想表現一下自己有幾潮:cool:

155220 發表於 2006-1-30 09:19 AM

[quote]Originally posted by [i]nashisthebestpg[/i] at 2006-1-30 02:06:
k Ht,|y sM
sj'z^L$XEA T 鐘意聽舊歌有罪?;) [/quote]E,A(q9m"}V

u c\Qs5x Z [size=6][color=Red]無罪![/color][/size]

ThomasKoon 發表於 2006-1-30 10:23 AM

鍾意o既咪發表一下﹐唔鍾意咪走囉﹐大家唔好咁啦﹐雖然我只係一個小會員﹐不過都希望可以上一個和諧o既forum.....
j:N7X\2T q qWEc YP&twY&` KF]
呢隻歌雖然係舊咗啲﹐不過我都真係好鍾意﹐而家都仲有聽﹐部電話仍然有呢隻歌喺度﹐真係好正

155220 發表於 2006-1-30 10:27 AM

[quote]Originally posted by [i]ThomasKoon[/i] at 2006-1-30 10:23:]\J{0]l W
鍾意o既咪發表一下﹐唔鍾意咪走囉﹐大... [/quote]e#bLs%yl#Z
d\Z svJ;O!gC
我都成日聽old song:P:[ ^O;e#{_3`1h#^6Y:d
都唔錯:P

ThomasKoon 發表於 2006-1-30 10:42 AM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2006-1-30 10:27 AM:V#fr'sp p
? b)zc6\p0g,b N

-m6E"B;},t 我都成日聽old song:P"US3A*{o/qU$Pn.`
都唔錯:P [/quote]uG!vDcBluF}n
7]3J[6_)\5A,K h7S

^Jx-c.n
M"wp6\#Ag:N+z 咁咪係囉﹐聽old song有罪o既﹐咁梅姐嗰啲歌唔使聽架啦..........

155220 發表於 2006-1-30 10:43 AM

[quote]Originally posted by [i]ThomasKoon[/i] at 2006-1-30 10:42:
E?t8\k.VG.] M c*C9a1U,].s I

2CA1d4qC#qP.A^(Y~
aJ;G5N#tsp T3bnvQ
咁咪係囉﹐聽old song有罪o既﹐咁梅姐嗰啲歌唔使聽架啦.......... [/quote]?[6s-_k!TE4~ag
d人On姐

Yui.i 發表於 2006-1-30 12:39 PM

大塚愛隻'好愛你'主題有d似......melody比童話更加憂怨.........

nashisthebestpg 發表於 2006-1-30 01:24 PM

[quote]Originally posted by [i]ThomasKoon[/i] at 2006-1-30 10:23 AM:
R Vh?q BE3A x#oY 鍾意o既咪發表一下﹐唔鍾意咪走囉﹐大... [/quote]
K:{jQD6G 我部mp3都仲有童話係度呢~:Dn U5QYWvi

)g@(M8V zyr3j]] 其實近排有咩歌好聽ga?

brightman 發表於 2006-1-30 03:59 PM

[quote]Originally posted by [i]ThomasKoon[/i] at 2006-1-30 10:23 AM:P2|AT-`%GBKm4P
鍾意o既咪發表一下﹐唔鍾意咪走囉﹐大... [/quote]
Y3E&mk'g$B
uhy2tfE6F 同意, 唔鐘意呢個topic大可以唔reply..何必係度也文也武.

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.