[HELP] 悲傷背景音樂........
例如"情迷家族" 阿峰睇佢阿媽留比佢果張野的時候播出既音樂? 或者另一d都好也許有冇悲哀的音樂介紹?(須要用來喺一個flash作背景音樂)...&?HrU"Q-B
6|K~j!X'y,G2e l0~
謝謝大家 ! [url=http://tc.seu.edu.cn/bbs/UploadFile/2004-9/200492214749934.mp3]再見...警察...再見 [無間道][/url]
P(]@V ])Tn1^
聽下呢首歌,真係越聽越sad:( <<假如愛有天意>>純音樂~~~;)Hm+|.[s\7B+t
[img]http://www.netandtv.com/newspage/pic2003-9/big2003912143657256222.jpg[/img]0z z(X&uD&jA7u
download web page
5F V1G#VSE0r#d$@
[url]http://d.sogou.com/down.so?groupid=1e28e7964f24be06&t=%BC%D9%C8%E7%B0%AE%D3%D0%CC%EC%D2%E2&s=%B9%E3%B2%A5%C1%AA%C3%CB&c[/url](k(m ms%A~u+Y