娛樂滿紛 26FUN's Archiver

155220 發表於 2006-1-24 06:28 PM

〔原創〕我,155220十三年所經歷過的事情

我叫155220,今年13歲,雖然只有13年的人生經驗,但已經歷過很多事情,當中有喜亦有悲.
:mem[h,{ta T!pY D.fOH6T7kJ
        當我出世不久(一分鐘),妹妹也出世了.不久就因父母沒空而到外公家住.外公和外婆對我們很好,對我和妹妹的照顧也很周到,但當我三歲時,外公去世了.當時我雖得三歲,但也懂事,聽到這消息後,十分傷心.不久,媽媽也失業了,所以我和妹妹回到家裡居住.幾個月後,媽媽生了一個男孩,他就是我的小弟了!當時我的心情十分興奮.9T+xo:X2M
6@;W)`q0rAp
        三年過去了,(由於在幼稚園時沒有特別難過的事情,故不記載)我已是一個小一生.了!我和妹妹同樣就讀聖公會主風小學上午校.這間雖不是一間頂尖的小學,但也不錯.我很快就認識了一班朋友,大家在校園玩耍,十分高興.
7P@+|*i?KWD 9HW'?`/I(M;?C
        但不久,就傳出一個壞消息:上午校要搬到馬鞍山,而下午校則留下!由於家貧,故不能負擔車費,只好跟好友們分開.真慘!與此同時,媽媽竟患了cancer!這可難醫治啊!難道又要跟媽媽分開?
BtJPg Nv
rYk(_Ar         經過差不多一年的醫治,媽媽的病情暫時穩定,但醫生說,五年內有機會復發.這可是個計時炸彈!!!當時我希望她不要復發......
#frnq.tt )}^*V(ZV$Z'eM)j}
        我在二年級的學業成績不錯(全級頭五名),但妹妹只有二十名.到了三年級,在第一次考試,我得了全級第一!!!這可是我在小學中的唯一一次第一!但之後不斷退步,到六年級,只得第六.相反妹妹則由大約二十名升到第8,很大的進步.5eu4To,A$B

4}:F-O%Nm y5}N!{         到了四年級,由於我的maths成績突出,所以進了學校的maths club,過了一個月,由於成績突出,故升上五年級的maths club.;nkl:[&h-Y.U{P7Q
)L;m9r3U4E;H'rC
        但在四年級下學期,沙士爆發!在幾個月後,媽媽的cancer竟然復發!!!!!!她在六月7日正式入院,那天也是我今生看到正常的她的最後一天.因為我不能入院探望......Zd{slx'?
)tQ(o'ufE0id
        經過一輪的治療,媽媽竟變成一個跟廢人差不多的人,說話詞不達意,不能控制大小便,不能走路,開頭更不化能跟我們溝通,妹妹看到就痛哭起來,看到媽媽這樣和聽到妹妹的哭泣聲後,平時不哭的我也不禁流淚._'mm%f)v!{
P#]%U6dkDlc
        到了五年級,終於有機會比賽了!我在第一次的比賽中未能得到很好的成績,但到了下學期,我的成績再有大進步,在教協的比賽中,雖然跟我比賽的都是六年級生,但我也得到39名(全校最高37名,我全校第二),更在全國數學奧林匹克比賽(香港賽區)中得了一等獎!而其他師兄姐都不能等到,最好只是二等獎.Q.N$ny @Okl$L
B^5[+z.}
        到了暑假,我有機會參加全國數學奧林匹克比賽,但我卻因媽媽而放棄了這個機會.最後,我沒有參加.
Y\#cY_Rrc8jF
%x,hfR\ Le-X         到了六年級十月十六日四時九分,媽媽終於去世了!她去世前十分鐘,醫院打電話來,我們就立刻趕去醫院.誰料到,我們竟上了一個(十九)司機的的士.這條x街為了騙錢竟然故意走錯路,我知道後不斷(吊九)佢,但也於事無補.到達後,母親已去世了二十分鐘!我想:如果不是那個(十九)司機,我還可能見母親的最後一面,唉!真是無奈!當時,我竟傷心得流不出眼淚.過了幾個月,在考試中,我的學業成績一般,只得全級第六,爸爸替我報考了呂中,由於我在第一輪派位時失敗了,故十分緊張!最後,我也成功了!而且還有機會參加全國數學奧林匹克比賽.我付出了三百多小時去接受訓練,終於在比賽中得到了一等獎.
j}{4emD+zX0A
I5s q-}5Mz;~C3w 待續

coolala2005 發表於 2006-1-24 08:20 PM

15仔~15妹~;)

清揚 發表於 2006-1-24 08:24 PM

:(:(:(:(:(:(:o:o:o:o:o

sas 發表於 2006-1-24 09:08 PM

咁你想點姐?

155220 發表於 2006-1-24 09:24 PM

[quote]Originally posted by [i]sas[/i] at 2006-1-24 21:08: ]I1\3L.O
咁你想點姐? [/quote]
} ]Yf[.@/x )_,b v7v7FUm x)\%K'z
俾人睇下law

ckyckk 發表於 2006-1-24 11:35 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2006-1-24 09:24 PM:@-I&pp2o6?,J'L2l
+X)j0W X7dKw$[8T-I
|5RDW}6pQ!C
俾人睇下law [/quote]3w5~T8u7W9b^;\S+|
15仔,15妺,希望在明天呀,將過去傷痛埋藏心深處吧.放眼將來,活得更好更充實, hoB0p"S
己離開你們的母親也感到安慰呀:o:(:)

sas 發表於 2006-1-25 12:49 AM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2006-1-24 09:24 PM:8xsVt5CKvS|
Z8j0V&Z!c^-];~
W6|:T3l9JfOo
俾人睇下law [/quote]
S3X)Iwgs"B 睇完咁點呢? d {9oE1nY_]
你將你身世話比我地聽咁又如何呢?
h"R6t`&[2k 想我地同情你定???

ckyckk 發表於 2006-1-25 12:58 AM

[quote]Originally posted by [i]sas[/i] at 2006-1-25 12:49 AM: \H c M.K | N

&bLi]Zx 睇完咁點呢?
I|2\1[;G}8a 你將你身世話比我地聽咁又如何呢?
4Dgt["V o 想我地同情你定??? [/quote]Z8Rn{L'iT,O
呢位哥仔,人地細路黎咋,唔開心想吐下苦水都唔比:o:(
)L*Q%C)P1{ 唔一定係要你同情,但都唔使挖苦人o既:mad:

sas 發表於 2006-1-25 01:23 AM

[quote]Originally posted by [i]ckyckk[/i] at 2006-1-25 12:58 AM:
4~:Z4q_3N7Qf4Aa3}
;mj8{!VSX%h:g*l 呢位哥仔,人地細路黎咋,唔開心想吐下苦水都唔比:o:(
`X%Q I s)`&s/L 唔一定係要你同情,但都唔使挖苦人o既:mad: [/quote]:vmt5t7r\(J%j1iJ
下?
uJt;lOEO~ 我無挖苦佢BO)N&L.P9s I&C;pO
我只係唔明佢的動機係咩P6~'h+tY*` Fs
問下都唔得?

ckyckk 發表於 2006-1-25 01:52 AM

[quote]Originally posted by [i]sas[/i] at 2006-1-25 01:23 AM:g,[GTa&Q#gJ
M1Z8`,zDN`7PK
下?
e m*EXNOW 我無挖苦佢BO
2S x's` { PC ~ 我只係唔明佢的動機係咩B-\6}gb+Nd
問下都唔得? [/quote]
kx+S#Ok8hI 唔係唔得:P不過就冇乜技巧咯;)
+] KU)g QmW!No%v A 你言談間有機會令人誤會佢博同情:o
5J2Hi-V0ig 令佢以後更收藏自已,乜心事都唔同人講gar:(

sas 發表於 2006-1-25 02:15 AM

[quote]Originally posted by [i]ckyckk[/i] at 2006-1-25 01:52 AM:
u$HF#S,LK0r,h*_WI1A O%vPw IX
唔係唔得:P不過就冇乜技巧咯;)
?P H!p+Vs 你言談間有機會令人誤會佢博同情:o'U p.q7wKP;PT
令佢以後更收藏自已,乜心事都唔同人講gar:( [/quote]
N G6Qc)G3b*?2rt 唔係唔得就得啦
-E Qf_g;b }U 你誤會就唔等如人地誤會 X$g+Jt#]G
可能係你的理解能力有問題

ckyckk 發表於 2006-1-25 02:35 AM

[quote]Originally posted by [i]sas[/i] at 2006-1-25 02:15 AM:
B?x DaQs
)L$?~\(b? 唔係唔得就得啦K(Kgal(Ef
你誤會就唔等如人地誤會g3Pz/? ~
可能係你的理解能力有問題 [/quote]
x,Pe f2b B5O]
-_)Sn]I4Lf 會唔會係你老哥最後果句有問題:cool:
*nL-B3]$i 唔鍾意就咪睇:mad: A}3G]:z&cAZ
人地博乜關你L事咩???:cool:

sas 發表於 2006-1-25 02:53 AM

[quote]Originally posted by [i]ckyckk[/i] at 2006-1-25 02:35 AM:
`Ddq }k#Cf
)hh ].XV5l V3UG z *O1f9W0T/X!})O9o
會唔會係你老哥最後果句有問題:cool:
0gp&s[%a1] 唔鍾意就咪睇:mad:3Hq$d$zeg kC
人地博乜關你L事咩???:cool: [/quote]:[N8fiC s w+K1[w!^
哈哈哈
F&{$G!T-]`Q+H 小姐睇黎你呢幾日好燥-[g aa$f
動不動就爆粗 v8P)a,JL4m |%a
既然你E媽到X/D&`Uy L%mz
咁我都無謂同你D粗人答話

機密 發表於 2006-1-25 02:55 AM

[quote]Originally posted by [i]sas[/i] at 2006-1-25 01:23:
(k4\&D~7r7B#?o4e
N,b)fj Mr 下?
Jh|D9} V J(I A 我無挖苦佢BO
i r @7wA2P9s6E(x 我只係唔明佢的動機係咩
9w!X-z)sN:\ d%O,LZ] 問下都唔得? [/quote]
_R Sw{)I 1. 何解你上EF?h_w/rEj
2. 何解你留言?7Z\E/F#C
3. 唔明你的動機係咩?
DHp%G\-^,o G 4. 何解你要知人寫自傳動機係咩?.]`*iu-[*l[4?(b

v,iDe}+Q!V 最後,
'Aw]q9Qy 5.  對人自傳無興趣何解你又睇又留言?
CXOr!d(m4NY ^
]ej [,Y!I,_%ES [[i] Last edited by 機密 on 2006-1-25 at 02:58 AM [/i]]

sas 發表於 2006-1-25 02:56 AM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2006-1-25 02:55 AM:
X@+g0|)@,p3be vN ] .G+T1Gq@a*f i-K&t0{T
1. 何解你上EF?
!xt&ic| 2. 何解你留言?SD#c/z2mA:Du
3. 唔明你的動機係咩? [/quote]
|4\'`%X5_ 下?
7D\ J5?,w| 機密兄你又插手?

ckyckk 發表於 2006-1-25 03:00 AM

[quote]Originally posted by [i]sas[/i] at 2006-1-25 02:53 AM:c7Lq)rL!se

d#d2DC2jX,KwsG 哈哈哈
/wbt"X0j9P 小姐睇黎你呢幾日好燥znCR.H*b-e
動不動就爆粗*b\4M,P;c ARb
既然你E媽到
#NsMQ {8c f 咁我都無謂同你D粗人答話 [/quote]5_ H_,}8k5O8nr
我覺得咁細個冇左親人好慘:(&\D q,Xl+A![,P
或者你未試過呢D感受:o
:bE KAF | 但絕對唔認同"博同情"呢三個字,
j4O5ALc 我的確係火左D,但亦希望閣下可檢討一下用詞可恰當?

機密 發表於 2006-1-25 03:00 AM

[quote]Originally posted by [i]sas[/i] at 2006-1-25 02:56:
Z0IL&a@ j
cq-hy X(^;JZ7\ 下?~ ~0neR``
機密兄你又插手? [/quote] cx8BSAX(kw
無,八卦啫。:D [+Xs Il7qp

$a,k k&u9dx(Z 同時想你冷靜下啫:)

機密 發表於 2006-1-25 03:02 AM

Good, both of you already 冷靜:)

ckyckk 發表於 2006-1-25 03:04 AM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2006-1-25 03:02 AM:lZ$m6wHT
Good, both of you already 冷靜:) [/quote]
dG/d"Raz$}TC master:D:D

機密 發表於 2006-1-25 03:07 AM

[quote]Originally posted by [i]ckyckk[/i] at 2006-1-25 03:04:
2wV/{rRlk4uw
W0^srg4S master:D:D [/quote]ZG Xr+A d)Mu
:D:)

頁: [1] 2 3 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.