其實出topic唔一定有陰謀o既~
樓主可能只係想分享自己o既經歷~
gGmd!O
大家係呢度玩都只係想開心~輕鬆~}m;KG"s3h\2o
冇必要打爛沙盤問到"篤"o既~N
R-ULV3I;C/o
O.bK^ U
唔通有人出個topic~Z/Vwl3\._Y
[color=Blue]* 我就問樓主-->咁你想點姐?B;w8u{7tkm-})H?$F
樓主回答然後我又再問--->睇完咁點呢?咁又如何呢?想我地同情你定點呢?
直到問到樓主啞口無言我就收手~ *[/color]pny#q:?"e MZ