娛樂滿紛 26FUN's Archiver

coolala2005 發表於 2006-1-25 03:14 AM

其實出topic唔一定有陰謀o既~
-g d/H,Z5_DXCP 樓主可能只係想分享自己o既經歷~ gGmd!O
大家係呢度玩都只係想開心~輕鬆~}m;K G"s3h\2o
冇必要打爛沙盤問到"篤"o既~ N R-ULV3I;C/o
O.bK^U
唔通有人出個topic~Z/Vwl3\._Y
[color=Blue]* 我就問樓主-->咁你想點姐?B;w8u{7tkm-})H?$F
樓主回答然後我又再問--->睇完咁點呢?咁又如何呢?想我地同情你定點呢?
${QZC.I:R2]3L 直到問到樓主啞口無言我就收手~ *[/color]pny#q:?"e MZ

P%xg0pkq 唔通咁先至過癮~但係如果個個會員都會做藍色字o既行為~
8z5N&|9^%b8KN 我估咁樣好快大家就唔會再出topic分享~
;}`.|Sjf9Z#h+A/FP 因為開親topic實比人問到啞口無言 or 大家去哂d topic度問人(藍色字o既行為)~
/y3Tv)}QS p#?6M 咁成個網站可以埋去lu~Vx1S-q;C;? S4W
6RGN.I:F
唔如我用一個平常心咁去睇人o既分享算喇~^5@sM|z
無謂諗得咁複雜喇~;)
\f1e:i&@"IOd ~1l9aW#WPo pZ}
大家都有自己o既表達方式、自由~ z+y3Xgxf2A$qLx
希望可以做到互相欣賞、互相認識咁就好囉~5mp8` e'b
以上純粹我o既個人意見~不代表我~
s-O U2im3rh D rC9P 只係想分享~
5`,ga%w7[ 如令任何朋友不快~!nq}6x o)N
謹此致歉~:)

機密 發表於 2006-1-25 03:19 AM

[quote]Originally posted by [i]coolala2005[/i] at 2006-1-25 03:14:
6s~ |@ ?{B 其實出topic唔一定有陰謀o既~tPJ@8f+t
樓主... [/quote]
E0D0B"De totally agree~! EF=Earth for fun ma~!:P

BOYDWAN 發表於 2006-1-25 04:29 AM

15仔,寫得很好呢~:)"@*lG(KGv
所謂"玉不硺不成器、人不學不知理",這句說話人人都知但並不是人人都曉,可能您會對於這種遭遇覺得上天對您不公,但其實您已比世上很多人更早學懂一樣東西:就是堅毅、不屈!世界上沒有絕對的幸福,更沒有永遠的不幸,既然您比很多人更早明白現實生活的悲歡離合、生離死別,你更加要潔身自愛、努力向上~X:J5~5e%fT HI3B5c
人生不如意事十常八九,但千萬不可對命運屈服、低頭,要切記"人定勝天"這四個字~
s\8LK%m.IC.lC.] 希望您好好珍惜上天給予您的這份經歴及這種磨練~:)
2kC*v4w-e*^y 7K1?zlpw.e
3{{8l*f&fx}]
1`r-i H3^2d5}$?
*至於其他版友,若然是相信及支持的,片言隻字已足夠,毋用多言了~;)+@C;f1W)D+h/c4}Rz8B7T$cx
pUmo4g8w_wT
**而若然有版友心存疑惑的也不需在意或作任何評論,因對方只是一位13歲的小朋友,就算當他只是作文,倒也文筆流暢呢,可不是嗎~?:DTN C$QJ4kDp1l
%^0n&l},a g6EW
2`[A|?4Ul2W
anyway,+6~:)

機密 發表於 2006-1-25 12:38 PM

15仔:
g nODsZ d,etr(z!`
儒家不也有這樣的論述嗎?“天欲降大任於斯人也,必先苦其心志,勞其筋骨,餓其體膚,行拂逆其所為,所以動心忍性,增益其所不能。”“吃一塹長一智”則是人所共知之理,世間修養尚且是:“花繁柳密,撥得開方見手段;風狂雨驟,站得穩才是腳跟。”大功業、大學問人,往往要經歷順逆環境的磨煉,方得成就。}V-b4^bYt
N7r*H-X^ d+e9]L
古德云:“修道猶如守禁城,晝防六賊夜惺惺,不經一番寒徹骨,怎得梅花撲鼻香?”比如雀母哺育群雛,當雛雀羽翼初成,帶上枝頭學習飛翔之時,雀母往往出其不意,突然啄擊群雛,群雛則驚慌地飛逸,矯捷地回避。其實雀母豈忍啄殺其雛耶?這正是雀母的徹底悲心,深謀遠慮!使群雛能鍛煉成長,教會它們防禦強敵的本領啊!8C w{!h,L*c*VU

Btre*b8qe6L a] 要在“順境不迷,逆境不退”的實踐中磨煉成長,"行行直上峰顛去,柳暗花明遇自奇”願達觀曠瞻者共勉之!
'c,W+[2jio p'mN uItS X&i6S
送上范太的文章供爾參考:9t2K5cN6c"u1w\%PU$s
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=100933&fpage=1[/url]/M H"a gML [0J
/dv"f9` P;zG
[[i] Last edited by 機密 on 2006-1-25 at 12:39 PM [/i]]

sk 發表於 2006-1-25 01:30 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2006-1-24 06:28 PM:
DL+Bcf h3G"D{ 我叫155220,今年13歲,雖然只有13年的... [/quote]
VNN5kF{3Z?r)H f9t Vwhc4k@
3_~k7\ C6pM"D5]#t

1})_ J6ZJQvg*O2c5I Hey 155220, I support you and your sister! I think your parents are proud of you too!

hkcitywong 發表於 2006-1-25 01:38 PM

天行健,君子自強不息

d228216 發表於 2006-1-25 01:55 PM

[quote]Originally posted by [i]hkcitywong[/i] at 2006-1-25 01:38 PM:
'H} |Y}%h|,^ 天行健,君子自強不息 [/quote]
f o*q'R8X q ‧天行健? 又關佢事? 依條友唔見得係咩好人, 唔好同佢相提並論啦.
v5W EvG#k l b
5}l"Ng TC3})y3A 不過都支持吓15仔.

hkcitywong 發表於 2006-1-25 02:15 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2006-1-25 01:55 PM:
~1{?'|!V [? AK7e6Ix$V5Pr1Fj
‧天行健? 又關佢事? 依條友唔見得係咩好人, 唔好同佢相提並論啦. Pl+ItaQLF1q+v

^wY8p4L*F(K{6c 不過都支持吓15仔. [/quote].d"Q,_ MqL
$z;x0_'j$o j
KGO*YaI
:(:(:( 你係咪想講高行健?

d228216 發表於 2006-1-25 02:40 PM

[quote]Originally posted by [i]hkcitywong[/i] at 2006-1-25 02:15 PM:/Q o4KmD|y

C-FM1R6x(I)W3n
0dYV$F5V@,]C %hv H LO;H&AO;Q(AI
:(:(:( 你係咪想講高行健? [/quote]
#T FXv9o0BZ d sorry sorry 係....睇錯了:P

155220 發表於 2006-1-25 04:06 PM

[quote]Originally posted by [i]sas[/i] at 2006-1-25 00:49:
'?~ O+z,pl+c*[?'k+J WU$u S8po6n6?x
睇完咁點呢?`$S:w})n@.b,b
你將你身世話比我地聽咁又如何呢?
{mB9u+K5R [color=Red]想我地同情你[/color]定??? [/quote]O%L,wP&\oK*q

c1FU!z&j no need:)

men 發表於 2006-1-25 05:23 PM

[quote]Originally posted by [i]hkcitywong[/i] at 2006/1/25 01:38 PM:
@x9\7A:`&Q;`2Q ] 天行健,君子自強不息 [/quote]3m;Tr A I)bjZ
Hp D,k(E
"天行健"是什麼意思?

men 發表於 2006-1-25 05:26 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2006/1/24 09:24 PM:&PNf(Tw5N,Fk

'Alq aTM8T}
8r5Uij d 俾人睇下law [/quote]
z(r4S5H5? 多謝你的分享~

hkcitywong 發表於 2006-1-26 10:29 PM

[quote]Originally posted by [i]men[/i] at 2006-1-25 05:23 PM:
MCtFwR
Il7q9{4eK(Z_"@ 8\v+M O-}hRi0{.uX0Q
"天行健"是什麼意思? [/quote]py h&X C)m3?b!o

G L6M gjuh
'[ RiRIm,mW 天道 運 行 , 四 時 更 替 , 萬 物 生 養 變 滅 有 其 恆 常 持 久 的 道 理 與 規 律 , 周 而 復 始 , 勁 健 周全 。 君 子 要 取 法 這 種 精 神 , 培 養 積 極 奮 發 、 勇 猛 精 進 的 豪 情 與 意 志 , 開 創 日 新 又 新、 生 氣 蓬 勃 的 人 生 。*|qut#C bYtK_0Q-m

/]c.tY}#[ 地 產 代 理 已 邁 進 一 個 新 紀 元 , 我 期 望 大 家 以 創 新 的 思 維 配 合 時 代 的 轉 變 。
!rS od5V Q-Y 張 建 東 太 平 紳 士2v I Xo z S
地 產 代 理 監 管 局 主 席
E~YjCyB?` 1997 - 2003*h*@_%x!D'k"}mNH
5Nc,Z] d
bL2uy/H;e
:cool:

YUEN_LOUIS 發表於 2006-1-26 10:52 PM

其實我想問好耐:你同15妹的頭像和簽名檔是否你們真人>(我只是料不到有人會有這勇氣貼出來)

151515 發表於 2006-1-26 10:54 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

YUEN_LOUIS 發表於 2006-1-26 10:58 PM

[quote]Originally posted by [i]151515[/i] at 2006-1-26 10:54 PM:
"h$? ]ct7P+R%E +_1|2LpR0T

.xQ2zY}@/\j yes:P [/quote]CO!G#WEN
:D小弟佩服

12d3 發表於 2006-1-27 05:14 AM

我贈你我既座右銘: 偉人既路係崎嶇!yM!k:LC
kb&Mb#t
每當我不如意, 就用呢句說話安慰自己, 就當條路崎嶇d, 自己咪偉大d law~ 雖然呢個諗法阿Q左d, 但對我自己幾有用. @S#vjUh^t5O*k
~6cO#g)nT J
你條路咁崎嶇, 你將來一定好偉大!

CHECSS 發表於 2006-1-27 02:47 PM

[quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at 2006/1/27 05:14: ^P.GKf.yR.i
我贈你我既座右銘: 偉人既路係崎嶇!
)pIrU7^ ... [/quote]!~UxL%}:@
:o:o:o

CHECSS 發表於 2006-1-27 02:51 PM

[quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at 2006/1/27 05:14:
elY$Y:_5m 我贈你我既座右銘: [color=Red]偉人既路係崎嶇[/color]!
"d6RjzoF dY;R
M C%si1D 每當我不如意, 就用呢句說話安慰自己, 就當條路崎嶇d, 自己咪偉大d law~ 雖然呢個諗法阿Q左d, 但對我自己幾有用. g.fW z{J|
7`gw`+Z3}
你條路咁崎嶇, 你將來一定好偉大![/quote]'bF"k_@FxB
tell me , who and how many6sHE3y~"Yl!h#M
_7isY4u%[#V ["M2__
[[i] Last edited by CHECSS on 2006-1-27 at 02:53 PM [/i]]

CHECSS 發表於 2006-1-27 03:47 PM

[quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at 2006/1/27 05:14:
!KG f7x!Y4FO 我贈你我既座右銘: [color=Red]偉人既路係崎嶇[/color]!
5Yquh5B6S ... [/quote]WLD9HEw;L'M
my road also wor , 不論primary school or secondary school , my class teacher also 針對 me , 無事5 so 我 , 大鍋先找我 ,  之後thank you都無 , also周不時屈我 , 之後sorry都無 ..............
8n{kR(O#N)lQ1yL my grandfather was die very early  , my 祖母對 my 家庭 not good , my 外祖母N1o&P$QE;U6H gz
對 my mother noy good too and my mother always has  small 病 , and i need to take care her sometimes , my father had a 意外 before i born , but recover very fast , my 家庭 have today , 因為 my father and my mother hard working no one help us .........................

頁: 1 [2] 3 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.