娛樂滿紛 26FUN's Archiver

155220 發表於 2006-1-24 06:28 PM

〔原創〕我,155220十三年所經歷過的事情

我叫155220,今年13歲,雖然只有13年的人生經驗,但已經歷過很多事情,當中有喜亦有悲.8s O5AkMYx]$v/?
*sS7U7h(|sx
        當我出世不久(一分鐘),妹妹也出世了.不久就因父母沒空而到外公家住.外公和外婆對我們很好,對我和妹妹的照顧也很周到,但當我三歲時,外公去世了.當時我雖得三歲,但也懂事,聽到這消息後,十分傷心.不久,媽媽也失業了,所以我和妹妹回到家裡居住.幾個月後,媽媽生了一個男孩,他就是我的小弟了!當時我的心情十分興奮.
v%]L7X5x}
Yw _%y0Ovy         三年過去了,(由於在幼稚園時沒有特別難過的事情,故不記載)我已是一個小一生.了!我和妹妹同樣就讀聖公會主風小學上午校.這間雖不是一間頂尖的小學,但也不錯.我很快就認識了一班朋友,大家在校園玩耍,十分高興.
fUuT9G8Qr$Y/ngL
~)R'B'H9]Ugmgr         但不久,就傳出一個壞消息:上午校要搬到馬鞍山,而下午校則留下!由於家貧,故不能負擔車費,只好跟好友們分開.真慘!與此同時,媽媽竟患了cancer!這可難醫治啊!難道又要跟媽媽分開? i1A"V2WQtoE

vF a%iDp#L4l         經過差不多一年的醫治,媽媽的病情暫時穩定,但醫生說,五年內有機會復發.這可是個計時炸彈!!!當時我希望她不要復發......
ZFEBr4A \4`;S#Y _N.S#Kyv
        我在二年級的學業成績不錯(全級頭五名),但妹妹只有二十名.到了三年級,在第一次考試,我得了全級第一!!!這可是我在小學中的唯一一次第一!但之後不斷退步,到六年級,只得第六.相反妹妹則由大約二十名升到第8,很大的進步.(Z1fcB/`
9X D6g5O,l,N@
        到了四年級,由於我的maths成績突出,所以進了學校的maths club,過了一個月,由於成績突出,故升上五年級的maths club.
b@+[9x1W \a;I E
l+Z5{4b(t F#Y'[4E/J         但在四年級下學期,沙士爆發!在幾個月後,媽媽的cancer竟然復發!!!!!!她在六月7日正式入院,那天也是我今生看到正常的她的最後一天.因為我不能入院探望......
(C;^[N+u_%R t8F"W3P-],H0E9v_
        經過一輪的治療,媽媽竟變成一個跟廢人差不多的人,說話詞不達意,不能控制大小便,不能走路,開頭更不化能跟我們溝通,妹妹看到就痛哭起來,看到媽媽這樣和聽到妹妹的哭泣聲後,平時不哭的我也不禁流淚.&Pt&DL o
*DxOh5_*Id4B
        到了五年級,終於有機會比賽了!我在第一次的比賽中未能得到很好的成績,但到了下學期,我的成績再有大進步,在教協的比賽中,雖然跟我比賽的都是六年級生,但我也得到39名(全校最高37名,我全校第二),更在全國數學奧林匹克比賽(香港賽區)中得了一等獎!而其他師兄姐都不能等到,最好只是二等獎./@"vkD9mI
w;B@ej@,Lf
        到了暑假,我有機會參加全國數學奧林匹克比賽,但我卻因媽媽而放棄了這個機會.最後,我沒有參加.3OYEt7Z+a$rK$f:q
~Bs@xO
        到了六年級十月十六日四時九分,媽媽終於去世了!她去世前十分鐘,醫院打電話來,我們就立刻趕去醫院.誰料到,我們竟上了一個(十九)司機的的士.這條x街為了騙錢竟然故意走錯路,我知道後不斷(吊九)佢,但也於事無補.到達後,母親已去世了二十分鐘!我想:如果不是那個(十九)司機,我還可能見母親的最後一面,唉!真是無奈!當時,我竟傷心得流不出眼淚.過了幾個月,在考試中,我的學業成績一般,只得全級第六,爸爸替我報考了呂中,由於我在第一輪派位時失敗了,故十分緊張!最後,我也成功了!而且還有機會參加全國數學奧林匹克比賽.我付出了三百多小時去接受訓練,終於在比賽中得到了一等獎.
d:G$r+pgw4Y )Q#`'V4ut:~1H
待續

coolala2005 發表於 2006-1-24 08:20 PM

15仔~15妹~;)

清揚 發表於 2006-1-24 08:24 PM

:(:(:(:(:(:(:o:o:o:o:o

sas 發表於 2006-1-24 09:08 PM

咁你想點姐?

155220 發表於 2006-1-24 09:24 PM

[quote]Originally posted by [i]sas[/i] at 2006-1-24 21:08:
.V:t0^4P2At,g h 咁你想點姐? [/quote]
u{7FUFmVFK5?
qm1V/s,J!P/n@ 俾人睇下law

ckyckk 發表於 2006-1-24 11:35 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2006-1-24 09:24 PM:
Q L*QK4c1J!~ Pv;|WIH0G
pX o^ LBf
俾人睇下law [/quote]{D |CV/}
15仔,15妺,希望在明天呀,將過去傷痛埋藏心深處吧.放眼將來,活得更好更充實,g[UP!nP,W$Lw
己離開你們的母親也感到安慰呀:o:(:)

sas 發表於 2006-1-25 12:49 AM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2006-1-24 09:24 PM:
h8^sg1Z.qb$e/Cy /N#t!i}$|*Bpr9f4RC
dV/C0H+@9H
俾人睇下law [/quote]WPM3Y8glzT#t
睇完咁點呢?([3n(B p"Z?$pr1k
你將你身世話比我地聽咁又如何呢? ZNhAUK
想我地同情你定???

ckyckk 發表於 2006-1-25 12:58 AM

[quote]Originally posted by [i]sas[/i] at 2006-1-25 12:49 AM:}+HBG.dR

}%BJf\s8oD+B 睇完咁點呢?Jh~GSCJ
你將你身世話比我地聽咁又如何呢?
nj,k1noz/DVe@] 想我地同情你定??? [/quote]
5c1m~(?;pS0sW 呢位哥仔,人地細路黎咋,唔開心想吐下苦水都唔比:o:(8W&M6q$kO5j~
唔一定係要你同情,但都唔使挖苦人o既:mad:

sas 發表於 2006-1-25 01:23 AM

[quote]Originally posted by [i]ckyckk[/i] at 2006-1-25 12:58 AM:g XE8X v4?f
lD8v ] q*U
呢位哥仔,人地細路黎咋,唔開心想吐下苦水都唔比:o:(e1L-]'rxl$OB
唔一定係要你同情,但都唔使挖苦人o既:mad: [/quote]A8@&Wu0R yWi9`
下?
Il%F L;W8\&B6yq 我無挖苦佢BO@ w];g-Wc
我只係唔明佢的動機係咩M(z4ad(|(o
問下都唔得?

ckyckk 發表於 2006-1-25 01:52 AM

[quote]Originally posted by [i]sas[/i] at 2006-1-25 01:23 AM:
N#]%T m%D)D
%M+^@3GmM4ZaQRBa 下?e&rI/g'? e3Kq
我無挖苦佢BO
*H3O,tQN.M)]X 我只係唔明佢的動機係咩8b+R5`g WC8I
問下都唔得? [/quote]MIsI? Z
唔係唔得:P不過就冇乜技巧咯;)&SQ*s"]}fICE
你言談間有機會令人誤會佢博同情:o
Q3AR8kDK 令佢以後更收藏自已,乜心事都唔同人講gar:(

sas 發表於 2006-1-25 02:15 AM

[quote]Originally posted by [i]ckyckk[/i] at 2006-1-25 01:52 AM:epO.by4i

w$q(wn_7W(z7a 唔係唔得:P不過就冇乜技巧咯;)
e5r$}zm:w8} 你言談間有機會令人誤會佢博同情:o
HrY Beq'{bU,V 令佢以後更收藏自已,乜心事都唔同人講gar:( [/quote]
's-LrUL 唔係唔得就得啦
e4[Tt S"Ax0b/k 你誤會就唔等如人地誤會kwV+B7Xkn
可能係你的理解能力有問題

ckyckk 發表於 2006-1-25 02:35 AM

[quote]Originally posted by [i]sas[/i] at 2006-1-25 02:15 AM:p%o!V#P!vN}![

h-ImED m S\p 唔係唔得就得啦4id_@-A?
你誤會就唔等如人地誤會6B4I#^/Hw%S sx-{0}v%L
可能係你的理解能力有問題 [/quote]UG.Jl.Z-{(o`"H

5[Rbn uc[ 會唔會係你老哥最後果句有問題:cool:7]+G'e'Y[
唔鍾意就咪睇:mad:
,S#H.?` ]V~ND 人地博乜關你L事咩???:cool:

sas 發表於 2006-1-25 02:53 AM

[quote]Originally posted by [i]ckyckk[/i] at 2006-1-25 02:35 AM:
5m A?OJ
YX6xz9z;l z-D?
v*u3^dMz$y)u 會唔會係你老哥最後果句有問題:cool:)cN(Ux6O+H;S}*iD
唔鍾意就咪睇:mad:$u4bRF's M5o+NhP
人地博乜關你L事咩???:cool: [/quote]
/q;I:R/Gy C2lj 哈哈哈9k.{UZEG bw
小姐睇黎你呢幾日好燥
_y:y,j'|;B W/K,N 動不動就爆粗
XM,Z*O(lM(d4K\ 既然你E媽到KL9PV!_$x*z^C
咁我都無謂同你D粗人答話

機密 發表於 2006-1-25 02:55 AM

[quote]Originally posted by [i]sas[/i] at 2006-1-25 01:23:u@ i V{xsH9p-Y

7|S5i;N5k;i 下?KO1PXhI,x
我無挖苦佢BO
c2D WfG-K 我只係唔明佢的動機係咩
2l7Y}Tq"j UT 問下都唔得? [/quote]%d7Ri!W O pB&S
1. 何解你上EF? GE jo9B
2. 何解你留言?
0P Y uYPIR oA 3. 唔明你的動機係咩?
K {Wfswz 4. 何解你要知人寫自傳動機係咩?%nw/j&V0i u

9P]7\;h4_T 最後,!Y mex.I+d)W
5.  對人自傳無興趣何解你又睇又留言?
L7W:[b.b~;S7x
3p6L Q@E] ~9Ic [[i] Last edited by 機密 on 2006-1-25 at 02:58 AM [/i]]

sas 發表於 2006-1-25 02:56 AM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2006-1-25 02:55 AM:
#ZR:JRbF P2{ oL3r
s?ZK7T!]e 1. 何解你上EF?h$n,Q7z+F'M;~d V#V
2. 何解你留言?j!Ibl$|C
3. 唔明你的動機係咩? [/quote]/Q S+v5aO @
下?
*x#p(x.Grf9@ 機密兄你又插手?

ckyckk 發表於 2006-1-25 03:00 AM

[quote]Originally posted by [i]sas[/i] at 2006-1-25 02:53 AM:}Dx-ux
*[YR6Jbx6u
哈哈哈
1{R\*K*z7@7B 小姐睇黎你呢幾日好燥
,Fj-n-y.u/G 動不動就爆粗
C @O:oK t$|9k7H 既然你E媽到
wQ*}-Z&Q,A)N 咁我都無謂同你D粗人答話 [/quote]$r'ry aMT*O
我覺得咁細個冇左親人好慘:(%zg F5Vs'C2Wi
或者你未試過呢D感受:o/\D Mwt rO
但絕對唔認同"博同情"呢三個字,
6qn+t_5qX ?e5z-@ 我的確係火左D,但亦希望閣下可檢討一下用詞可恰當?

機密 發表於 2006-1-25 03:00 AM

[quote]Originally posted by [i]sas[/i] at 2006-1-25 02:56:
B0iI xG{ fCP~ #C0P;m]Zy%k@
下?
j7BkVIk3e0X4d 機密兄你又插手? [/quote]6`jxagE!sm
無,八卦啫。:D o} lq j~D
'XY(DS$}yc
同時想你冷靜下啫:)

機密 發表於 2006-1-25 03:02 AM

Good, both of you already 冷靜:)

ckyckk 發表於 2006-1-25 03:04 AM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2006-1-25 03:02 AM:*y(j*QkS7G/Q)w%n
Good, both of you already 冷靜:) [/quote]
S4\T*J0@^8Yy master:D:D

機密 發表於 2006-1-25 03:07 AM

[quote]Originally posted by [i]ckyckk[/i] at 2006-1-25 03:04:
:_`i4w+o R"Y2W l
7f#?*`'xW ~P-wj~ master:D:D [/quote]
C#xZ$u ar9a"l :D:)

頁: [1] 2 3 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.