娛樂滿紛 26FUN's Archiver

t4 發表於 2006-1-25 11:17 PM

一個好故事, 勸大家有錢都咪買樓

一個好故事, 勸大家有錢都咪買樓     
D9Fa*[+^ K-Y copy from filter-004
c0wwj5o"vw%HI
+F.^ h E x2O9Km A君年少努力,年年交足稅,30幾歲結婚夠首期買入200萬私樓,往後30年為層樓同銀行打工, 利息比銀行已經有200萬,60幾歲以為可以安享晚年,但年老多病又無資格享有公共醫療福利, 窮緊餘之積蓄過活,那知強制驗樓要收佢一筆驗樓費,報告說要佢座大廈要大量維修,可憐2公婆無錢維修,想賣樓又無人要,走投無路下,只好雙雙流落天涯,無家可歸.
8z*`/b&OO Y
'^w Mz3M*IuN B君讀書一般,做下散工有個臭味相投的女友一於結婚一同申請公屋,好容易比佢地分到上樓, 上樓後2人無物事做一於照特首意思生3個,搵唔到野做把心一橫申請綜援,萬幾蚊不知幾好駛, 個仔近視都有配眼鏡資助,d仔大個叫佢地一個二個去申請公屋,30幾年後,層樓破舊但有政府 用A君d錢同佢維修,年老多病打電話叫醫護車佢地去公立醫院睇醫 生,一包二包葯比佢,慌死佢地投訴醫院,返到屋企弄孫為樂,抱孫看街景.指著天橋下的A君說:『孫仔,比心機申請公屋呀,如果唔係你就好似呢個老人家咁X街.』
${[e2lX4T z? n9{~#s)q
唉.......可悲........9F`%J7n[V:n4G#Z(E
學曹仁超話, 政府每年的三分一收入來自賣地,
CqH!@)`:_%F3y 但政府有一部分(我唔記得曹先生講幾多) 的支出係補貼低收入人士,
"P.^:~b1i9~ 例如綜援, 醫療等開支,
R^cCX:?4}$F^ 變相一般市民買樓其實係補貼緊低收入人士..........0E!pDl2V$t2Sh2W|?
就好似以上故事咁........

fmchelloauntie 發表於 2006-1-26 01:32 AM

咁有$$ 應該做咩???
"R,{hD"]x 其實樓黎講,如果買賣得好(唔係抄),睇準時間,都可以賺到唔少~~~
e5qO2^Z4HZ*sBj 不過當然要負擔得起層樓先好...咩$$都無學人去買樓其實都幾不智...

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.