娛樂滿紛 26FUN's Archiver

山本耕史 發表於 2006-1-26 01:48 PM

今日考車牌衰左.....

:mad::(唔開心...*~(@ pp+W7Xv+F)M_Y*T9J

?7v/J'u4C.]h{ 條路都好易考架....:(

jui 發表於 2006-1-26 01:57 PM

never give up.

BOYDWAN 發表於 2006-1-26 02:35 PM

[quote]Originally posted by [i]山本耕史[/i] at 2006-1-26 13:48:
IR$x"gx2Vd :mad::(唔開心...ci\4A%vi/L2X%b
c!Nz+rz:S
條路都好易考架....:( [/quote]
5T;N8S l.o D@i!q
pQQ1ekn F`+^4G*O
)b/]3u1Nh%ZI7LG
k)vHFGD1QG 再考過咯............今次輸經驗啫~;) R5N9c a*K`h(NE
下次一定得,加油~:)

garycheung 發表於 2006-1-26 03:18 PM

唔緊要啦,我都考2次先考到,下次一定掂:D:D:D

山本耕史 發表於 2006-1-26 04:05 PM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2006-1-26 02:35 PM:
"G{'G(B CX u0M
?d,T H^R Q6K%` \;IOT `

s0h8C%T%M_pM]r o(pSF rV
再考過咯............今次輸經驗啫~;)U S CH&m,v-vWE
下次一定得,加油~:) [/quote]
$r$RjOv_ |Yz@
%|:xH%n9qa1j 拍完個靚位....一出路口就俾考官dup停話我冇睇車.....

kakeidevil 發表於 2006-1-26 04:23 PM

衰左再黎過,考到得為止!!

iamanpan 發表於 2006-1-26 07:09 PM

你考邊條

zuku 發表於 2006-1-26 09:51 PM

努力啊6}%m`0u })U!Id?
下次一定得

新經濟學巨人 發表於 2006-1-26 10:59 PM

[quote]Originally posted by [i]山本耕史[/i] at 2006-1-26 04:05 PM:
!Cz{(c U*y
:O.kZ5m)Neu4m 'fvML Vt@@.O
拍完個靚位....一出路口就俾考官dup停話我冇睇車..... [/quote]@:^6^ W8`,~I.|
g'wJ8pG&NfV
哈哈..........................................:D:D:D
.n sQ'x9e )bM"J9R EP
考車牌,我 1 take OK,+ttvt7PV

kFA6dt 考車牌,都重要係---------------定 c u.F*g4D
-F)g#a}]"X4Ix
千萬唔可以穿短褲去考,考官唔鍾意架.
}&P}BA?)D0x :D
"L`@l.JT"^
%jOu _ f^| [[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2006-1-26 at 11:00 PM [/i]]

YUEN_LOUIS 發表於 2006-1-26 11:05 PM

考牌好似難過駕駛

新經濟學巨人 發表於 2006-1-26 11:59 PM

[size=6]我記得當年我在driving school,分parking及driving兩parts考.
/w|Gv)K;T(j D4Oh/Fn*p ]"j
在考park位前一晚,專登用了一粒鐘去練,Tq&Z4I |h

_$iYY;[#] 即係一個場,個師傅在前邊看住幾條友,用冇線電同你溝通, t`JaS |*^N+Q
1Ey+fd)J?#T
我仲記得,扭來扭去,心法如下(個個師尊都講唔同口訣:D)我跟了一個我認為最可信的老師尊:
pV$D2L5~)\ 9Cz v0CtF3`6oe7o
自己練最後一晚,連個ice cream筒都被我撞倒埋,完成後,師傅同我講,唉.......4]9d~bMU*H
g.\$UL3a w
你要練多幾個鐘丫(但明天考park位喎),
U8V;?gM2T,z ;V._&j mz#\
當晚,睡唔到...........當考個天,我知道所有考試最重要係-----------[color=Red]老定[/color].
4A/ch9[8F
(un#f*U*{@rfn7\C 一路考,一路講出心法,如
$]w(v%d+Vh x4{2@p
_J7TCU[,N 一個圈,兩個捲,盡右軚,盡左軚,....L一半,兩個T,
D%A[jr9cQ Q 9V|f a"g3N
個考官見我自己同自己講,佢又講:考試繼續.............$u wi_m7Lx&q
9\pk2H ~y^3_`OM
我泊了一個,我學車之來,我自己最滿意的S位![/size]:P 

機密 發表於 2006-1-27 12:09 AM

[quote]Originally posted by [i]山本耕史[/i] at 2006-1-26 13:48:
3Xxa8nB :mad::(唔開心...0zC*jR V!e?7b

N.U,g [,Ze 條路都好易考架....:( [/quote].l7A.e2C%gV!h
考到都未必好,何必不開心。

山本耕史 發表於 2006-1-27 11:04 AM

[quote]Originally posted by [i]iamanpan[/i] at 2006-1-26 07:09 PM:'fQa!abfu
你考邊條 [/quote] g;B&|h;L
[size=6]葵盛圍[/size]

機密 發表於 2006-1-27 11:05 AM

[quote]Originally posted by [i]山本耕史[/i] at 2006-1-27 11:04:
qt$HG i
KX6Z)I'm.mC'u [size=6]葵盛圍[/size] [/quote]
ZNA!c!X E 你學我咁諗就唔會唔開心架啦。:D

忽傾腰 發表於 2006-1-29 12:13 AM

繼續努力吧=.;)

redstick 發表於 2006-1-29 04:35 PM

千奇唔好緊張。。。一定要陣定

redstick 發表於 2006-3-1 04:41 PM

山本兄~~~掂未呀...補考返未呢

ThomasKoon 發表於 2006-3-1 05:18 PM

講起考車牌﹐我都啱啱報咗名去學﹐我想問下大家﹐由開始學到考﹐有啲咩要注意架?

Erxx 發表於 2006-3-7 05:21 PM

繼續努力ar:P

ccnman0 發表於 2006-3-7 08:21 PM

繼續努力 !
m vXc"sA x&}W`$O [code][quote][img]永不言敗[/img][/quote][/code]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.