娛樂滿紛 26FUN's Archiver

山本耕史 發表於 2006-1-26 01:48 PM

今日考車牌衰左.....

:mad::(唔開心...Sp7n3Q;ia j

%Q;\[5G:K0@8G 條路都好易考架....:(

jui 發表於 2006-1-26 01:57 PM

never give up.

BOYDWAN 發表於 2006-1-26 02:35 PM

[quote]Originally posted by [i]山本耕史[/i] at 2006-1-26 13:48:ud z!W_ _%l
:mad::(唔開心...%N-uq|-z
4QS!}p!e [{v8^R-v
條路都好易考架....:( [/quote]
~6R\6l8x&cw d!S
~9f l+XQt
Sfa,^9q^4T eFf +l@3jW\fU#A3[s} L
再考過咯............今次輸經驗啫~;)
D:o"Y'};k1Z8YT8{)` 下次一定得,加油~:)

garycheung 發表於 2006-1-26 03:18 PM

唔緊要啦,我都考2次先考到,下次一定掂:D:D:D

山本耕史 發表於 2006-1-26 04:05 PM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2006-1-26 02:35 PM:xq0a*gHm,v}(k2k
m.w#I%Y3E;vO8Qe@b
8tHC6?2m\H

F0z o9\fdj1MF
&|,I,X/z!Q9v;O @\J 再考過咯............今次輸經驗啫~;)kB,S x8J,b
下次一定得,加油~:) [/quote]
K[P;s2^.~ heo1d"z O
拍完個靚位....一出路口就俾考官dup停話我冇睇車.....

kakeidevil 發表於 2006-1-26 04:23 PM

衰左再黎過,考到得為止!!

iamanpan 發表於 2006-1-26 07:09 PM

你考邊條

zuku 發表於 2006-1-26 09:51 PM

努力啊
mt(Qt_:[ 下次一定得

新經濟學巨人 發表於 2006-1-26 10:59 PM

[quote]Originally posted by [i]山本耕史[/i] at 2006-1-26 04:05 PM:
v/~+P&Y^8p
-d(N^7^ON/`"v t/}1U @+Vm!L
拍完個靚位....一出路口就俾考官dup停話我冇睇車..... [/quote]x D)E0o1Xc0e
1T/U#F'`u[3C*]F.n
哈哈..........................................:D:D:D
ea!sOgsf /M5m/e \ kY y(R
考車牌,我 1 take OK,
xa4b G^YKX s E{+O8O2F3N[
考車牌,都重要係---------------定
'p+L4^)H\4hn &|!V B"]0qb
千萬唔可以穿短褲去考,考官唔鍾意架.
}2@hVzr3t :D.NL:o_/nK'e5u A*b#eAh
,^8ZD`a&C/f8P
[[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2006-1-26 at 11:00 PM [/i]]

YUEN_LOUIS 發表於 2006-1-26 11:05 PM

考牌好似難過駕駛

新經濟學巨人 發表於 2006-1-26 11:59 PM

[size=6]我記得當年我在driving school,分parking及driving兩parts考.z i_+aG&F&u

,w+s!q!}%VV"}CE[ 在考park位前一晚,專登用了一粒鐘去練,6Y-I{1]M7I2R
7jE$TW N ](}L!I @4LH7^
即係一個場,個師傅在前邊看住幾條友,用冇線電同你溝通, G Kg)^r&_
|a*|6n(]2K
我仲記得,扭來扭去,心法如下(個個師尊都講唔同口訣:D)我跟了一個我認為最可信的老師尊:$qlE8S,d\W
n!C@u'xj}
自己練最後一晚,連個ice cream筒都被我撞倒埋,完成後,師傅同我講,唉.......
r,Rw |o8ag ]AR
cG?"jk 你要練多幾個鐘丫(但明天考park位喎),|YQ1d1`"Kd L
QSR!B-rxI e U5E
當晚,睡唔到...........當考個天,我知道所有考試最重要係-----------[color=Red]老定[/color].q!tb$^O6t+q+HL3g,W(j

(JB!`K3o-_ 一路考,一路講出心法,如
;a\rrq1H
#SA2Cm:} h`v 一個圈,兩個捲,盡右軚,盡左軚,....L一半,兩個T,*V0M~E~M

+? q5p/L(XN9];Hk Wp 個考官見我自己同自己講,佢又講:考試繼續.............
F8j9PI k WI8V$o#z [ Ls(I
我泊了一個,我學車之來,我自己最滿意的S位![/size]:P 

機密 發表於 2006-1-27 12:09 AM

[quote]Originally posted by [i]山本耕史[/i] at 2006-1-26 13:48:l1~Q;?6S3f8@
:mad::(唔開心...(b^(Dx4x%M:`
9fPRcserX+|a
條路都好易考架....:( [/quote]
!]"V?]*{P7W;gNy 考到都未必好,何必不開心。

山本耕史 發表於 2006-1-27 11:04 AM

[quote]Originally posted by [i]iamanpan[/i] at 2006-1-26 07:09 PM:
1tdY Xb%M o(z6CW5o 你考邊條 [/quote](rN Qt*C:zn
[size=6]葵盛圍[/size]

機密 發表於 2006-1-27 11:05 AM

[quote]Originally posted by [i]山本耕史[/i] at 2006-1-27 11:04:
-^x,xd*M$Z.eE
8ob'FMb!^#@ [size=6]葵盛圍[/size] [/quote]
/R^eH+aP/V4|F 你學我咁諗就唔會唔開心架啦。:D

忽傾腰 發表於 2006-1-29 12:13 AM

繼續努力吧=.;)

redstick 發表於 2006-1-29 04:35 PM

千奇唔好緊張。。。一定要陣定

redstick 發表於 2006-3-1 04:41 PM

山本兄~~~掂未呀...補考返未呢

ThomasKoon 發表於 2006-3-1 05:18 PM

講起考車牌﹐我都啱啱報咗名去學﹐我想問下大家﹐由開始學到考﹐有啲咩要注意架?

Erxx 發表於 2006-3-7 05:21 PM

繼續努力ar:P

ccnman0 發表於 2006-3-7 08:21 PM

繼續努力 !
Y#f{ Q9z V3\ [code][quote][img]永不言敗[/img][/quote][/code]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.