娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kenlabs 發表於 2006-1-28 01:05 AM

[轉圖]BMW概念車 好型啊﹗~~

:cool::cool::cool:

kfiles2k 發表於 2006-1-28 08:19 AM

就咁睇個車頭高過晒司機個視平線,落淨係望到個天喎......

BOYDWAN 發表於 2006-1-28 10:57 AM

如果真係出就好喇..............@q@
&Y@ ItL3[ 一定買~:mad:

Nogard 發表於 2006-1-28 11:19 AM

好型 !!!!!!

kaikaisa 發表於 2006-1-28 11:20 AM

型就係好型...l:vh0eCE9b
但係性能我就唔肯定喇...=.="

清揚 發表於 2006-1-28 11:21 AM

嘰嘰!!!Q/|"\w@g
買ar

KayToy 發表於 2006-1-28 02:37 PM

[quote]Originally posted by [i]kfiles2k[/i] at 2006-1-28 08:19 AM:
doR0`!t2oj 就咁睇個車頭高過晒司機個視平線,落淨係望到個天喎...... [/quote]
5P0GAv#xe"oPd{ gG E%|4agEe7E)[(O
咪撞車都似

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.