娛樂滿紛 26FUN's Archiver

newman2005 發表於 2006-2-2 12:56 AM

坐長途車在公路上沒什麼風景好看, 因此大部份乘客們都睡著了也不定 .... 所以就算經過的旅遊車乘客未必看到發生事故. :(hyl4RL Tx
P;d q.NW3Hc&B
千錯萬錯都是那個司機超速駕駛, 釀成意外. :mad:
!a#CL)aq A%Jm#q /rl(Lh"Z4j]
願傷者早日康復, 死者可得安息 ...

機密 發表於 2006-2-2 02:06 AM

[quote]Originally posted by [i]替天行動[/i] at 2006-2-2 00:08:$ttVn9lxCUF'd
大佬呀﹐果陣時係蕉早6點幾﹐就算果幾... [/quote]
.TGW g+]!gw 1. 無理由全車都晒呱!
"@0t$teJ2}hT 2. 睇完新聞,出事位置是慢車位,應該可以雙方都見到對方。(所以先知那是香港人,無論是以樣、說話還是車的招牌來確認)
$dK NTX[b .k9Y(z{o7}.Q
當日講的先生話跪下求佢地幫忙,但無人理。 首先他無拜說慌。所以無理由不信他先。  所以首先假定他的話是真話。  w*K%j ocTF,V

N'L f;v3W*b 若果是睇唔到、無法確認,那位先生無理由可以咁講。 如果是部部車都無人清醒的話,他的說話似乎不合邏輯。以他的說話來看,應該是他可以肯定有人乘客知道出事,有人求救,但無人理會才會作出如此聲明,對嗎?
vAkL;Q3awI 3No2BT9\~ _f*r
純粹用我日常工作的推理方法分析,不能作準。Oo)ckL`
s%oy uBX'e
[[i] Last edited by 機密 on 2006-2-2 at 02:08 AM [/i]]

★傻渝☆ 發表於 2006-2-2 02:31 AM

真係慘...成.3個鐘先有人黎幫佢地!!

chancw138 發表於 2006-2-2 02:38 AM

香港人正是這樣自私,如果有人停車,
Xd^$p]m dOU+] 他just want to steal your luggage..... c/J?)d3a$P;q
香港人是 cold blood 冷血

機密 發表於 2006-2-2 02:40 AM

[quote]Originally posted by [i]chancw138[/i] at 2006-2-2 02:38:6CO'aA5Ao
香港人正是這樣自私,如果有人停車,Q.jC@0Kik^Z
他just want to steal your luggage.....^;n%\,aT)x U~1A
香港人是 cold blood 冷血 [/quote]
(S \Vj6WN)S%j 又唔係咁既,香港好多好人,睇下每次捐款的數字同效率就知。不過真正肯落手落腳救人就少之又少咁解而已。

wahdee912 發表於 2006-2-2 03:27 AM

not all the hk people is like that gei....

155220 發表於 2006-2-2 08:29 AM

[quote]Originally posted by [i]替天行動[/i] at 2006-2-2 00:10:1kR#O%PhK4lYOF`W
y+T h8V o6n
挑罅星!!! 你尼D就係叫做冷血喇。。。 [/quote]
,R{#islK6O
6of2kzJ.g a 佢係一個機械人,只懂說 thanks for sharing:o

155220 發表於 2006-2-2 09:56 AM

[quote]Originally posted by [i]brightlee[/i] at 2006-2-1 22:20:
&Jw(a!m"J JnPuU%y ZNhU$f%w

o&In-Pc9k(@ 其實,另外還有一個問題
B*j6_7o4Y6Kc)E%_l 就係埃及... [/quote]
TS!l7vchX/x ,~'nM qP
棄卒保車?

hung414 發表於 2006-2-2 09:57 AM

[quote]Originally posted by [i]cyberez[/i] at 2006-2-1 08:42 PM:)Sx5Lp:b.fd
thanks for sharing [/quote]#V Yw9a`5A(O
#lOlP pA
I think this guy only know how to typeq @vTe
"thanks for sharing"
Ap]g&Y _ without using his/her brain to watch the topic (pls forgive my rudiness)

hung414 發表於 2006-2-2 09:58 AM

[quote]Originally posted by [i]chancw138[/i] at 2006-2-2 02:38 AM:&v%CHN Hq,W0h m-ns+S
香港人正是這樣自私,如果有人停車,5g"N6S%Ms!agFi
他just want to steal your luggage.....vA%A4nf2s!{2A
香港人是 cold blood 冷血 [/quote]#FcNK:p

],DwkD#F I don't wanna insult any ppl,MLA*}6K9Q|
but this case might only happen in PRC, poor country

155220 發表於 2006-2-2 10:01 AM

[quote]Originally posted by [i]hung414[/i] at 2006-2-2 09:57:
N4D,M|b7h"U&fB!ioN
Qi{i;P7vH+E?2u 8Eu(hA#r5v
I think this guy only know how to type2G%i/^1p7FU/P
"thanks for sharing"b%hp:Ze
without using his/her brain to watch the topic (pls forgive my rudiness) [/quote]
j/w(RI2_r F 6M5g`]X9F,r ~
#27

打狗棒 發表於 2006-2-2 02:42 PM

意外的事是沒有甚麼可說的, 事後孔明對事件並無實質幫助; 且不說那幾架傳說中港人旅遊車是否經過途中? 就算是有, 換了是你, 你會在一個有恐怖襲擊危險的地方好管閒事嗎? 正所謂"君子不立危牆之下", 甚麼地方不好去, 偏要去那些回教鬼地方? 例如上次巴里島恐怖襲擊中有港人在印尼出了事, 我認為是活該!!! :cool:

rexhong2002 發表於 2006-2-2 05:23 PM

2秒,來不及作出反應,R ernr
在公路突然停車可能做成更多意外
;cD t'W^.E0N _ 停不停車是司機,領隊的決定,領隊決不會要自己和團員冒風險$]4L^,k!^
假設樓主認為應立刻不顧一切下車(我不認同)Bg?#d`
數十人能抬起大型旅遊巴嗎?
0{!xx i c8[7y!b-^N 數十人代表所有香港人?)[]+kd$l(]}/m
也請代入別人角色想想

brightman 發表於 2006-2-2 06:33 PM

[quote]Originally posted by [i]rexhong2002[/i] at 2006-2-2 05:23 PM:pCEVN;\
2秒,來不及作出反應,
'n|N4S ~*JZ"Go9h*? 在公路突然停車... [/quote] ](YO,U B0HL$D!L

7\k8on B z{ 見到有架巴士反左, 有人浴血跪地求救, 作為一個有血性既人係唔係應該停低架車去睇下發生乜事? 唔好話用保護巴士上既人做借口, 見到咁既場面大家都知道係交通意外. 無話要你突然停車, 你可以慢慢停低再去睇下發生咩事. 始終都係人命, 難道就係因為呢d所謂既憂慮就比自己借口唔停車, 唔幫手? 尤得比巴士壓住既傷者咁樣等足三個鐘頭失救至死?

brightman 發表於 2006-2-2 06:35 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-2-2 02:42 PM:
;s z+f7y8Ss(I!?5b 意外的事是沒有甚麼可說的, 事後孔明... [/quote]
h+?5~s!~P_*S.J
'j,X%k7il5? 從你的reply我可以知道你既品格.

151515 發表於 2006-2-2 06:36 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

151515 發表於 2006-2-2 06:37 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

打狗棒 發表於 2006-2-2 06:41 PM

[quote]Originally posted by [i]151515[/i] at 2006-2-2 18:36:J;p,uW-J#Ss
~TAw J.IF'] b1k

o5s bOBo*wO 但畢竟也是人命!w j%{7J4];qp
你這樣跟古時的中國人認為外族是野獸沒有分別:o [/quote]
Q/n#E @.F0}2n)S 外國也要分很多種, 就像小日本和一些奉行恐怖主義的國家當他們是野獸也無不妥...:cool:

打狗棒 發表於 2006-2-2 06:42 PM

[quote]Originally posted by [i]brightman[/i] at 2006-2-2 18:35:
}.ONRZIG s_*K+]_BVK9M

\ v"gx1{2I_ 從你的reply我可以知道你既品格. [/quote].KXu4y8b/w l L"_
講就天下無敵的人我見唔少.........:cool:

151515 發表於 2006-2-2 06:42 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.