娛樂滿紛 26FUN's Archiver

機密 發表於 2006-2-2 10:25 PM

[quote]Originally posted by [i]brightman[/i] at 2006-2-2 18:33:
3j6w4Vr%L3c1R8{
0F#\,YN[c Q(Q3Y -LX }s*LV6V/\
見到有架巴士反左, 有人浴血跪地... [/quote]
3O#U+? xN8\xL agree~!  無人性既人先咁多借口諗咁多野。:(

151515 發表於 2006-2-2 10:26 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

pigcat 發表於 2006-2-2 10:48 PM

我覺得如果就係斷定果d人冇人性,冷血,就未免太武斷s*D @_(h @Y7K

gb-u([?s HT2q }e 受害者咁講唔出奇
wlM F&X:_ 因為果時佢已經十分激動,掩蓋理智
6bwvJz1fg%k;_b;q 但如果連一個事後既透觀者都咁講
/ZQX LyWf!Q 就實在.....2`B\*p;E"X#n
~v)H#aP*Fs)?

1l j(t'N(mJ]7t 有拎《頭條》既就自己睇下
N H@ ] Gc wf%E9r$? 冇拎就試下問人借黎睇 F kZ$`as*[e
有度講得好岩
j,n PR.r \ n%R 唔係話救就救k F9nE6cOX*\]
有好多其他野要考慮8U/wKj_|(?

H}PAX2u [[i] Last edited by pigcat on 2006-2-2 at 10:51 PM [/i]]

chancw138 發表於 2006-2-2 10:48 PM

[quote]Originally posted by [i]chancw138[/i] at 2006-2-2 02:38 AM:
qY-w.J&Wv3c4Z L 香港人正是這樣自私,如果有人停車,
V5b'H'j8H I{?&@ 他just want to steal your luggage.....
*n cJi&B 香港人是 cold blood 冷血 [/quote]
;B8?o L%gN%]9K
q"q[ A)Z,a0Xm ]s_a*wrK4X"E
I am in New york at Sep 11, I worked with Red Cross to help a lot of ppl.,MM3T Aax%p)W
%oeA{5h-{
What do you mean 數十人能抬起大型旅遊巴嗎?
T UbO ` r4L&U'c 數十人代表所有香港人?
JtU_ Ip lC'wi2cw
If you can save 1 life, it is better than see 1 person dying.

機密 發表於 2006-2-3 01:08 AM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-2-2 22:48:X(\'_\ Y
我覺得如果就係斷定果d人冇人性,冷血... [/quote]n r4A3xeJ
都是那句!
#Ii[-N[r"O7L
rV*E J| bBh 心理學家話人的第一句未經考慮的說話是真心話。
ZpOL}c,Njp 那麼人的第一個未經考慮的反應正是反映人的真性情。  無得扺賴。 無人性就是無人性! 救命都要考慮就是真性情!

替天行動 發表於 2006-2-3 02:03 AM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-2-2 10:48 PM:
ZZ^P+[kN*N 我覺得如果就係斷定果d人冇人性,冷血,就未免太武斷
Pg YM9m-^F %b7a3k%O"EH-mH }"Zu
受害者咁講唔出奇
pm8I0},I;i 因為果時佢已經十分激動,掩蓋理智
]t\Vw;zPS 但如果連一個事後既透觀者都咁講
r N0c|5\u7Ly 就實在.....d{cxUC M
v\A*U4K^#y |

_yq-aO#d v1q(k 有拎《頭條》既就自己睇下-U#q'pbar$V
冇拎就試下問人借黎睇
)Aa0E7{;jO.|o? YS 有度講得好岩
4[;U%d*g&U#x]5\f 唔係話救就救
I0P H@Xk-M,R [b]有好多其他野要考慮[/b][/quote]
3vI'` P;ng6O;l8K 正是
Izq fl"ju&w$I
;t/W4^6bqq5[c9T 第D旅遊巴士既司機都有距地既職責去保護車內既乘客﹐如果落車幫手反被行劫既話﹐我好肯定個巴士司機會被罵到狗血淋頭﹐亦會被炒﹐行程又受阻﹐又要賠錢比D客
A2DP| K
S0J t0Z i` qx"@ 經過現場既時間可能祗係幾秒既事﹐諗得黎都過左成百米啦)Zq,K4LDIA
DQ2N"j rQ9b
最冷血﹐最錯都係個超速同發緊夢既司機

機密 發表於 2006-2-3 04:41 PM

[quote]Originally posted by [i]替天行動[/i] at 2006-2-3 02:03:dsA.}CQ
E8Kcy:d1u(GS
第D旅遊巴士既司機都有距地既職責去保護車內既乘客﹐如果落車幫手反被行劫既話﹐我好肯定個巴士司機會被罵到狗血淋頭﹐亦會被炒﹐行程又受阻﹐又要賠錢比D客[/quote]
/c6h X&~Wf.` 所以唔止話乘客,司機、導遊都是冷血!
Na$p!G:R'ayt!g,c 7~jyIW y0ch
睇完新聞,出事位置是慢車位,應該可以雙方都見到對方。(所以先知那是香港人,無論是以樣、說話還是車的招牌來確認)。
(Bp%o1| g 另外至於話怕被人設局騙落車打劫,以當時屍橫遍野的情況都會以為是假的人,重全部是華人面貌,那種人智慧高極有限!  但..............三部車,加埋十幾人,都無人出句聲?sa`3^S8t,N
s:d*{ D*|
若是我,無須諗,有乜重要得過幾十人條命?  不論國籍,我都會立即叫停車,若是司機唔停,我會鬧到佢停:『然後就話,有人性的人就跟我落車啦!』跟住即使無人落,我自己都會落車!
fQf1\M5XN4m| -yj f3^0mg1J
我成日都話,出外旅行是花費折墮的玩意,因為好多人連食都無得食,但自己就三兩日就用左人地分分鐘幾年的收入。  好,真是去了都算。 但遇到人地危難的人都唔救,是折墮中的折墮!CU S(pS p T
V&r!q JtJ
[quote] H[[.UmZ8w@ d U[
經過現場既時間可能祗係幾秒既事﹐諗得黎都過左成百米啦 th?R K
s/d[Vedb&r"of
最冷血﹐最錯都係個超速同發緊夢既司機 [/quote]#hc3b/x6J(E H
唔知你有無駕駛經驗,若果有應該會知道駕駛唔會只望前面幾米,而係望前面幾百米。 根本那是條highway,當晚那個出事司機就當然是發夢啦。 但0600am無可能仲望唔到成部巴士反轉左! 以我駕駛經驗如果有人撞車就一定會慢駛埋去,如果見到無人受傷就會離開,如果有人受傷就會落車幫手,呢d根本就係人性同駕駛邏輯!當你無人性都唔會見前面有野都唔睇清楚就撞埋去呱! 蠢蛋咩? 再者,真係過左一百又點,幾百又點?  行番轉頭好耐咩?  用幾分鐘行番轉頭可以救番就算只係一條命,唔值咩?

pigcat 發表於 2006-2-4 12:22 AM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2006-2-3 04:41 PM:
9`&[K}m@l!t W^3{ ] b "DBk:E _4C
所以唔止話乘客,司機、導遊都是冷... [/quote] ^ n)_ QL!g'j;[[o
如果假設全車乘客都係知有車禍,眼金金咁望住出面有架車撞左既方向,而且明知唔係一個局,並可以以幾秒之速全車一致同意落車推車救人既話,你講既就好岩啦!
N~SHB*DhAJ'd ^!v
?C|W)`"j%N 仲有..0_V'm*x%{$k+M
我諗..個司機唔會都係香港人掛..??zT9R/~;f+H~!_
}g]yo[!y I
E:n zTm lo

;R8ZbU C 好多人講就天下無敵$`$~B msBH\6H
我都可以話我會點點點-r(sD3nQE ]!Y o
但當設身處地,果幾秒之間似你咁講去做..係咪真係得呢..?P%l O,~Y{

A Y n!q0c Jx2N?}\ 仁義道德,事後孔明就係人都識講+a%E AATsA CK;J
但到果陣時就會係另一會事啦Qj2_U7eU

]dS9O+EJI0d G
5d9^RBd\z 如果果d人係慢慢行緊...
u;IH1jT:k;T p 明明望住都掂行掂過...
"yGhJrJ4}(V 好似係大陸比人搶劫時既途人咁8]7^ D9s~*Q i4w
我就絕對支持你既講法*^fRX.|;Ul:@3D
可惜而家唔係呢...|9g_C;[Xi@4Ok2o
/N1x%K'[H:[
[[i] Last edited by pigcat on 2006-2-4 at 12:25 AM [/i]]

機密 發表於 2006-2-4 12:41 AM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-2-4 00:22:
'e6?MJQe5Ul
-t[%F-I I6z5I1I5w 如果假設全車乘客都係知有車禍,眼金金咁望住出面有架車撞左既方向,而且明知唔係一個局,並可以以幾秒之速全車一致同意落車推車救人既話,你講既就好岩啦!
0a H!i3E?1P5zY -^/f%s3o;cR
仲有...U!XX1ut |Xd
我諗..個司機唔會都係香港人掛..??[/quote]
kF6}&e.^ OI [color=Blue][b]傷者託傳媒查冷血真相,xK*p:m9F9ti;d
未獲援手「像心中一條刺」 [/b][/color](f&Z;|3Zykg
2YS)_C*U"v
【明報2006年2月3日 專訊】相比起失去至親和皮肉之痛,在埃及遇上車禍的團友,對於疑有香港旅行團途經現場卻沒施援手的「慘痛遭遇」,顯得更加難以接受。[color=Blue]記者昨訪問多名團友,眾人異口同聲指出,意外後親眼見到多部旅遊巴駛經現場,即不顧一切,血流披面地在路邊揮手截車,[i]最終只有一部旅遊巴短暫地停留一會[/i]。[/color]團友現在只要求傳媒代為尋根究柢,找出事情的真相。OjoU w~

[z XT^ RWCyH 本報昨日翻查各大旅行社的資料,發現除了捷旅假期外,尚有最少包括[color=Blue]星晨旅遊、金怡假期、新華旅遊3間旅行社合共4個埃及旅行團,同樣在1月27日出發,行程亦如肇事的捷旅旅行團一樣,會遊覽洪加達及樂蜀[/color]﹔而26日及28日出發的則共有10團。不過,確實有多少本港旅行團事發後途經意外現場,則無從得知。}hh(zh'B
[b]-}or(ya P.I)P0{*N
車身圖案相似[/b]8?k _$Pni
負責接載出事旅行團的當地旅遊巴公司Sakkara,其負責人不願透露有否其他香港旅行團使用其服務。她亦不清楚肇事團友在路旁求救而不獲理會的事。
"NtS!S2?U0hjG 0|QHf$F\~'V
目前仍滯留在埃及洪加達的梁先生,昨日再次向本港記者現身說法,對於途經旅遊巴未有施以援手,仍顯得悲慟萬分。梁先生說,車禍發生後爬出車廂外,親眼目睹多部旅遊巴士駛經車禍現場,當中兩部的車身圖案跟肇事的巴士相似,故估計是香港遊客。
2vAOx-R'~d w
m t^b5^+Sq[ 他指出,現場並非高速公路,事發前一晚亦曾在洪加達碰見香港遊客。儘管逃出的團友耗盡氣力,血流披面地向其他巴士揮手求救,仍不得要領。其中一部旅遊巴士一度停下察看,但不久後便開走。 QM&U7b\F%o/w

BHF:@TfQ4E'S [b]埃及人自發加入拯救[/b]Y)}G3z4y W]l(Q9zjz
}uR#\H:a R
另一名被拋出車外的團友鄭小姐亦記得,當時有其他旅遊巴士經過,部分團友曾負傷揮手試圖求救,但無人理會。7LRTM*Fs

T[-D|5d 梁先生說,因吊臂車需要一段時間後才抵達肇事現場,倘當時有更多人合力移開旅遊巴,死傷者肯定不會這麼多。他說,[color=Red]部分熱心的埃及人自發加入拯救及搬運工作,偏偏同聲同氣的港人卻「直行直過」。[/color]*k ?:r]c
相比起失去至親和肉體痛楚,梁先生跟一班團友每次憶起這次「慘痛遭遇」,就像心中的「一條刺」般,感到悲痛和無法接受,「團友都很想知道為什麼會這樣,實在不能接受」。他們又要求傳媒協助,尋找事情的真相,「如果確定他們是香港人,真是非常冷血」。
Kn)^%k+YWJf3{
{maUM _oN [b]指摘另一捷旅領隊沒助聯絡[/b]"Z M,y`7my Y

%aH(xg?6y2]?j 梁先生又指摘,意外後一名同屬捷旅假期的領隊曾到醫院了解情,但同樣沒有施以援手,生還的團友要自行致電回港尋求協助。d$k4b['?9I'j
"d'K_skC
咁你仲有無野講?
3K:SN ?3\:Tb [quote]i2@&e D]
好多人講就天下無敵 E'g(e$v@
我都可以話我會點點點
+m/ZxG$e w 但當設身處地,果幾秒之間似你咁講去做..係咪真係得呢..?
2|XH&Fm$t
a*qs}.N 仁義道德,事後孔明就係人都識講4[ b7L7zv&?I[2x5u
但到果陣時就會係另一會事啦[/quote]
XtN%PET 1.  對其他你你可以咁講,對我你無資格,你知我做乜職業嗎? 呢版的人見死人傷者我相信無幾多人多得過我! k:`B V.kg,oM J ]
2.  仁義道德,事後孔明就係人都識講-->做法官判案前係咪又要check下佢係咪又是高道德才准判?  睇野係對事不對人,呢件事係錯就是錯,大是大非吧。
h1G:|FKdX 3.  最後,不是一句話人『仁義道德,事後孔明就係人都識講』就可以將別人的無良行為合理化的。 無良的始終是無良。9lGX!c})j C%D1Ls2Z
+H4U)` sqt^ |
[[i] Last edited by 機密 on 2006-2-4 at 12:47 AM [/i]]

替天行動 發表於 2006-2-4 02:35 AM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2006-2-3 04:41 PM:/e7g.r#dfm]0Y {
} QW1P-K$hR8]:D
所以唔止話乘客,司機、導遊都是冷... [/quote]
K&Pd1C1h"M!Zi 真係同你拗都好無謂﹐淨係識得“[size=4]講[/size]”。
-x ?}oR 9v+X hgy9z
就係因為你聽左果個“乜先生”響電視新聞度伸冤﹐你就覺得D人真係甘冷血﹐唔去救人﹖@-hf,KA9{@7O)X |\

+\TS1ezo 那位先生話跪響路邊求救﹐我想問你係唔係響現場目擊呀﹖你知唔知距當時既LOCATION距離路邊有多少米﹖經過既旅遊巴有幾高呀﹖現場係平地一大幅﹐你估坐上旅遊巴望落去個ANGLE係咪容許個個都睇到滿地屍骸先﹖
#{ o6X.?:QEJ @T8DY LYXC[l
果個“乜先生”出言於激動﹐可以理解。但估唔到你甘聰明既人就甘就被一堆激動既言語影響。。。真係失望`6gn`#B&m#ok4c

)Btj d;zB _&J(` Q 你都識得講“出外旅行是花費折墮的玩意”﹐甘D人死左咪好抵死囉﹖係咪﹖
I3OCDG S4s e8la9Ff
你D人淨係識得“馬後砲”﹐發左事之後先響度做量地官踱來踱去﹐你以為你真係做緊 ‘監證’ 呀﹖甘犀利就聽日即刻飛去考察﹐寫份REPORT﹐然後出埋個“冷血人名單”﹐等各個地方都BAN距地入境﹐因為距地見死不救。
H ?%d_S h9Y
w)wk"T8E6m9oS 如果真係見死不救既話﹐甘我想問你﹐究竟係邊個報警架﹖有D車可能都係趕緊去救第D人既命或自己飯碗﹐所以無落車救人﹐跟住就打電話報警。做D咩係重要﹐做D咩係唔重要﹐唔係由你去決定架﹐唔係個個都可以好似你甘得閒架。O5A U8w e\a s$fI
8q!yKIsPK
如果你當時唔在場既話﹐你講野就唔好甘大聲啦﹐講到全世界都錯﹐係唯獨是你既猜猜測測先應該被認同。

替天行動 發表於 2006-2-4 03:04 AM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2006-2-4 12:41 AM: f.\2H(n;bx'@)T&D#T
1.  對其他你你可以咁講,對我你無資格,你知我做乜職業嗎? 呢版的人見死人傷者我相信無幾多人多得過我!8]S A5?]YD'j
2.  仁義道德,事後孔明就係人都識講-->做法官判案前係咪又要check下佢係咪又是高道德才准判?  睇野係對事不對人,呢件事係錯就是錯,大是大非吧。)uFeS8w)gf$FfQ
3.  最後,不是一句話人『仁義道德,事後孔明就係人都識講』就可以將別人的無良行為合理化的。 無良的始終是無良。 [/quote]
6]ch{L x 話知你做差佬定ER﹐個個都有資格話你﹐正如你有資格話全世界都係冷血+ec#ze4|%Q Nk9q

/B\4@ W9{"hH} 假若你有跟團去旅行既機會﹐你記得包曬成個團禍﹐到時你話落車就落車﹐仲要記住搭車唔好訓覺添呀﹐如果唔係經過車禍現場﹐又無得落車救人﹐會比人話冷血架R!gCdaNA d
P2t#TQ5PO5L%FW
尼個世界甘大﹐老實講句﹐我真係顧唔曬﹐就算一架執行緊職務既救護車見到路上有咩事情發生﹐都唔可以停車救人啦﹐祗可以CALL臺﹐不過機密兄你甘犀利﹐你一定有你既諗法既﹐分身囉。。。呵﹖ao*f Cp {$G:H
A4`yN!Ol'z'Ag1q
尼件係悲劇﹐發生左﹐尋找冷血真相有咩用﹖尋找邊個欠邊個﹐有何用﹖諗下點樣面對將來好過啦。。。尋找左答案番黎﹐係咪要拎D人去打靶﹖

普通人 發表於 2006-2-4 10:11 AM

我覺得香港人唔係咁冷血
8H.x8X+`:Qoa7H 就算成車人都落晒黎推...!cq(nz*Y[1W
於事無補..要有人識急救先得ma

機密 發表於 2006-2-4 11:02 AM

[quote]Originally posted by [i]替天行動[/i] at 2006-2-4 02:35:
Pa!P3c-@_/T 2]Vwv9YA*k
真係同你拗都好無謂﹐淨係識得“[siz... [/quote]
Xq2{6Skd3Z 你又唔駛咁激動,因為又唔係話你係佢地,係咪? 之不過,點解咁話佢地? 只是用常理分析,又乜重要得過『人命』?  那裡地處邊皮,人煙悕少,至少落車看看有什麼可以幫忙是人之常情。j$J%kS tI
O*`%KN5i,|
你想,如果你有日在沙頭角鹿頸撞車被困,時為深夜。 有部車經過不停車看看你如何,司機心中只想,有人會幫佢報警架啦。  之後經過的司機人人如此,你估你會幾耐先有人救你?  `f!r4P;a`2L!G9x F0f
相反,如果人人都較為熱心,個個都幫忙報警,如果你被困但他們即使不懂救你,但至少你心靈沒有那樣無助。對嗎?  
2y8o;jD0v _F(T+D(MH
h C"\%u3Ap(QcR&r 還有,是否一定要懂急救,懂就當然好。我都學過知道不可亂動骨折傷者。  但如何沒有心跳的例外。  同時,那裡乜人都沒,只得幾個未死的傷者,落車睇睇有乜事可幫,幫手睇住d人唔好再被車拼—壓住,得呱?  5tdgSd+I J ]#v

$q)F g-M,f6Z[L @ 至於你那套『你不在場』理論,某程度上沒錯,但閣下自小讀歷史時,又誰件歷史是你在場?  月球你去過?  你又可以信?  可以評論?  法官是否每件案都在場?你估點解可以評論?當然,你可以話被批評的人沒機會反駁。  但這件事我只看結果,就是從新聞媒介及多個當事人得知:『 那裡地處邊皮,人煙悕少,那些人至少落車看看有什麼可以幫忙也沒有』。 當然,他們有權,但我們亦有權話他們冷血。各有其權,各有意見。你亦無須動氣。又不是話你,係咪?:)yz;D e;\

m+^m0}Z#B0a
qG+Ov1I5e#M "就算一架執行緊職務既救護車見到路上有咩事情發生﹐都唔可以停車救人啦﹐祗可以CALL臺"-->邊個講架? 如果車上的是緊急病人就如是,但如果是非緊急的話,停車幫忙是經常有的。 你唔好咁大聲。Vzs7S?A5AB

o!qw4X*d2l8ku 我專重你有禮才覆你,希望你不要動氣。Ji_;lcJs

e1gp8@u m\ 至於你話找真相有何用,我某程度上同意。  但對死者家人來講,是否又無用?  對管理人來說亦是。所以,死因庭才經常為此無里頭案開庭。 審完都沒乜意思的。 但仍然要開。
)Ax5x8}q'zC-a
4B)tG0a`]G/h;y8^P | 總之,以我個人經歷之中,呢排就明顯是較為冷血。 你可以唔同意我,但不可以無禮回我,對嗎?$wSt,l5GyZJ1[

D0j&w1Pm:B T"_"G:F [[i] Last edited by 機密 on 2006-2-4 at 11:15 AM [/i]]

brightman 發表於 2006-2-4 01:44 PM

如果車禍中既死傷者係自己既親友, 咁當你係途經車禍現場既旅遊巴士入面既時候, 你會唔會即刻落車? 會唔會因為衡量過如果落車幫手對自己及同車既人"所謂既危險"而唔落車?z o'Pk5} P6?
如果都係話唔會停車既話我亦無話可說.

pigcat 發表於 2006-2-7 08:14 PM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2006-2-4 12:41 AM:A W!n;\AF
vpr3An0D;y2Z
[color=Blue][b]傷者託傳媒查冷血真... [/quote]
O|2[+CR e.oT hO x[m
梁先生說,因吊臂車需要一段時間後才抵達肇事現場,倘當時有更多人合力移開旅遊巴,死傷者肯定不會這麼多。他說,部分熱心的埃及人自發加入拯救及搬運工作,偏偏同聲同氣的港人卻「直行直過」。S b!s:?@4jW
相比起失去至親和肉體痛楚,梁先生跟一班團友每次憶起這次「慘痛遭遇」,就像心中的「一條刺」般,感到悲痛和無法接受,「團友都很想知道為什麼會這樣,實在不能接受」。他們又要求傳媒協助,尋找事情的真相,「[color=Red]如果[/color][color=Green]確定他們是香港人,真是非常冷血[/color]」。r} k_ z9A9w
J/E7O [ y-M
仲有冇野講..? sS dUg:KFlV
好啦
4Xe%iR @E*LQ 你確定比我知...我就真係冇野好講啦!!MANMv'r zw

~-sM~l-O*L2Tu -A/n ooWS
他指出,現場並非高速公路,事發前一晚亦曾在洪加達碰見香港遊客。儘管逃出的團友耗盡氣力,血流披面地向其他巴士揮手求救,仍不得要領。[color=Blue]其中一部旅遊巴士[/color]一度停下察看,但不久後便開走。*XzCj/Cag;a`:k Xnx#|
Yeu{@+y h:a
你知車上既係香港人..??
L0dqK;N(h+_M#o F9^-{3f g
4Qsat_ :n"zi1n*D`5^j

|]"u i(Z6U 呢d咪叫單線思維lor..
a\jD"y$KR8U5@
Yxu ~?BRL 只看結果...
+OjA q] 不問情由...
g}m_-czG 0r)U8?|0z
唔救就一定=人地冷血...
,Q5g]'{?!N^1M-CY 就一口咬定人地係冷血...
od#^boZ Y D1Fy*Yj`

M;Ys&V(Q
[(yM-`Eb,Y 如果有一日真係能夠證明倒果d香港人真係明知見倒}5l-G {l
而且係絕對許可既情況之下都唔救既話H,B\8APBrCX8K
我會認同你既講法UAKbt

f!q"P G R dK#Xh8^ 但係而家真相仍未有人知U R_%]D m Y
兄台太武斷了!
Y KD#y([(T }B]+W'm!QT3H
[[i] Last edited by pigcat on 2006-2-7 at 09:07 PM [/i]]

機密 發表於 2006-2-8 01:15 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-2-7 20:14:4M6m Q+Ru

IAU/K.X&U+o 仲有冇野講..?
:Kx5@fD${'l 好啦
)X[1]L!V\ 你確定比我知...我就真係冇野好講啦!!)]J!b OZH

p(M7KVV;hPC 他指出,現場並非高速公路,事發前一晚亦曾在洪加達碰見香港遊客。儘管逃出的團友耗盡氣力,血流披面地向其他巴士揮手求救,仍不得要領。其中一部旅遊巴士一度停下察看,但不久後便開走。R6lM.dv u&VF
1|-edp | Vm7kCd
你知車上既係香港人..??[/quote]k,]K u GG
我重覆過X咁多次,我無話人冷血,只是無良,此其一。其二,不論是誰,見死不救是無良,這是我的講法。$c:v$?.j;QP
不過,我亦曾經分析過,當時車上的人多數是香港人,或至少同是中國人,我不記得在此link或紫色那條已經講過,不再重複。  而以上的觀點我已在兩條link都講過,你要確定就請自己找吧。
,o{W1?*H*CMK,]6r4E 還有,你同那個好無禮貌的不知所謂版友有個相同問題(當然你不是無禮同不知所謂啦),就是將不同的對立觀點集中晒去繼續同你們討論的人身上,當成是曾經這個人講過的話。  所以請你check check先,當然我自己也有機會錯,但我就記得你所講的非我觀念。
M0?*MR-?7W
"Ef&Rc#@4[:P)H#S]
RyY MUCWS"` [quote]
#yq#Mo+U{!C j_ 呢d咪叫單線思維lor..
"Gvp!jg9GM &Me1K"bm
只看結果...;g;U%||&h QM/@
不問情由...2{n2uC:V0hv b m[;O6n
K \N {M&x
唔救就一定=人地冷血...q;R"cG'F)p`Eq
就一口咬定人地係冷血...[/quote] CNjNa'kB
重複,冷血之詞不是我說。 我是用『無良』的。  即是沒良知。 原因是我的價值觀是人命至上,若你們認為人命至上的話,我相信也會將其他的事放在一邊。 但如果所自己的事包括所謂安全,但未即時出現的,當然不會同意。 x~'o5d0N
+E+xp.H|4o
[quote]
V$^-r/p Pn 但係而家真相仍未有人知
#p$OuL(j,Jf[ 兄台太武斷了! [/quote]
8Z'r;^V.S5j 當然啦,老實說,好多事都只是聽到的見到的而去分析,我們亦只是就有關資料來說,真相永遠只有當事人知。 到時就算有人宣報,我們也只有信或不信,真相永遠只有當事人知。 我無意說任何人的不是,只是將現有的資料作出個人的價值觀的見解,同意或反對無乜所謂,完全各人有各人的自由,對嗎?0r.Z9V2HM&u'Wq!XFC
以上的觀點我已在兩條link都講過,你要確定就請自己找吧。同時亦因為我不想重複完又講過。同時不用太浪費大家時間嘛,唔該。

ncptonyng 發表於 2006-2-8 06:13 PM

係咪真架???

siredes 發表於 2006-2-9 02:19 AM

唔理當時"見死不救"o個班係咪香港人都好, 呢件事其實真係值得所有人去反思...

替天行動 發表於 2006-2-9 03:22 AM

[quote]Originally posted by [i]siredes[/i] at 2006-2-9 02:19 AM:US+BR5xf
唔理當時"見死不救"o個班係咪香港人都好, 呢件事其實真係值得所有人去反思... [/quote]{o#Z\E3R [9E9\
我都覺得係﹐雖然今次死左甘多同胞﹐亦唔知道就算D旅遊巴真係停車救人既話﹐會改變D乜野﹐但我諗以後去旅行﹐會有多些少安全意識﹐起碼如果司機開快車﹐同車既香港人都會有D共識去提醒司機唔好超速。
"|E(a9W.d1c+?d%Z 我諗我祗可以做到甘多﹐因為我唔能夠擔保我有無能力去說服同車既乘客去落車救人﹐始終尼個世界唔係話你想點就點﹐各有己見﹐同一團人﹐我諗都係講個默契架咋。

頁: 1 2 [3]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.