娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 楊天命醒你狗年開工宜與忌
forty40forty
發表於 2006-2-2 02:17 AM
楊天命醒你狗年開工宜與忌
你們信這些嗎?
A6R5Z,n&|yd0T _
參考還可以!我就唔信呢班所為玄學家喇!
lb:LL%Tg,jK
f v)v [@;@4o8F0^
MMi!o8kXZ
香港地打工仔辛辛苦苦,無非都係為兩餐,衣食足,方才知榮辱,工作對大部分人士來說,絕對比任何東西來得重要。新正頭,開工當然要揀選好日子,如果揀錯日子的話,成年工作都會唔順暢,分分鐘更有炒魷危機。今次筆者特別走訪了楊天命師傅,請他指點一下,只要照住做,包保大家步步高陞又加薪。