[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2006-2-2 12:03:Xn8?&?g!o[/B(Y&J
/\ w)wU
_$H k
因為中國人無咁虛偽:P [/quote]
是不懂國際禮儀同標准遊戲規則。:)這是文革後遺症,多得老毛!
[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2006-2-2 12:04:
是不懂國際禮儀同標准遊戲規則。:)這是文革後遺症,多得老毛! [/quote]
]4sx9z#a-X
唉!無話可說:o
請大家冷靜d想想, 係一條高速公路中見到交通意外, 你既第一反應係咩? 根本係當時的情況下,人就會想不同的情況: 嘩,發生咁大單意外? 有教傷車到左未? 有冇人傷亡? 係唔係恐怖襲擊? o個d係咪香港人? 做咩個人跪係度?
我舉咁多個例子只係想講明係事情發生一剎那,要人下一個決定是唔容易既事, 試想想,係坐係個車度轉眼見到交通意外, 由看到交通意外開始到消失於眼前只係十數秒光景, 要一大班人下一個決定去停車定救人, 是不是有點困難? ,@)b_(gJ
各位依定坐哂係電腦前緊係知道發生咩事,同有足夠既時間考慮點做,但換轉係現場, 你會有足夠的反應嗎? 你係香港見度交通意外又會唔會要個司機停車救人?
`/R|MdLK D
話香港人冷血時可能要想想當時實際情況
[quote]Originally posted by [i]周衡[/i] at 2006-2-2 11:38 AM:
7TL0D;uB"q&J'K;R d
U![
mf4e^-h
有邊個國家既人唔係自私,唔係淨係中國人 [/quote]
right..the problem is......how eygpt is so poor standard?!
[quote]Originally posted by [i]hkcitywong[/i] at 2006-2-2 01:56 PM:
請大家冷靜d想想, 係一條高速公路中見... [/quote]
D ]u9T}Y1]
講得好
可能大家都唔係虛偽,又唔係冷血:o}1dfw,GI+Qn)Y
最後發覺原來自己係最勁馬後砲
0qc$x5~qw%G
HM
看事件要看兩面
現在的大家當然會話落車救人
但係如果有架車真係反左,大家又係唔係真係會落車呢?
大家驚唔驚架車會爆呢?(可能係我睇得無線電視劇多,炒車後十居其九會爆)
幫係可以幫到手\*RnkDa!ze
但係又會唔會累左人呢?