娛樂滿紛 26FUN's Archiver

機密 發表於 2006-2-2 12:04 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2006-2-2 12:03:Xn8?&?g!o[/B(Y&J
/\w)wU _$H k

Bt7o$l Ec ~F0|H{ 因為中國人無咁虛偽:P [/quote]
)M \#_*l4C 是不懂國際禮儀同標准遊戲規則。:)這是文革後遺症,多得老毛!

155220 發表於 2006-2-2 12:23 PM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2006-2-2 12:04:
n[lz5nf5J
i0t%`!?J7v 是不懂國際禮儀同標准遊戲規則。:)這是文革後遺症,多得老毛! [/quote]
t7o7W@!w)W8j ]4s x9z#a-X
唉!無話可說:o

hkcitywong 發表於 2006-2-2 01:56 PM

請大家冷靜d想想, 係一條高速公路中見到交通意外, 你既第一反應係咩? 根本係當時的情況下,人就會想不同的情況: 嘩,發生咁大單意外? 有教傷車到左未? 有冇人傷亡? 係唔係恐怖襲擊? o個d係咪香港人? 做咩個人跪係度?
2^dawv"g@5G
b&c Ae%]!J 我舉咁多個例子只係想講明係事情發生一剎那,要人下一個決定是唔容易既事, 試想想,係坐係個車度轉眼見到交通意外, 由看到交通意外開始到消失於眼前只係十數秒光景, 要一大班人下一個決定去停車定救人, 是不是有點困難? ,@)b_(gJ

2N6Zk4u/ss 各位依定坐哂係電腦前緊係知道發生咩事,同有足夠既時間考慮點做,但換轉係現場, 你會有足夠的反應嗎? 你係香港見度交通意外又會唔會要個司機停車救人?
`}/K5`$@?'C M n `/R|MdLKD
話香港人冷血時可能要想想當時實際情況

hung414 發表於 2006-2-2 02:13 PM

[quote]Originally posted by [i]周衡[/i] at 2006-2-2 11:38 AM:
*`.P%q{#t 7TL0D;uB"q&J'K;Rd
U![ mf4e^-h
有邊個國家既人唔係自私,唔係淨係中國人 [/quote]
&E0j3D&m4L~$n4AR
wU7]k^ right..the problem is......how eygpt is so poor standard?!

cfccfcc 發表於 2006-2-2 07:07 PM

[quote]Originally posted by [i]hkcitywong[/i] at 2006-2-2 01:56 PM:
6{B3P.U6Y'x2T#U 請大家冷靜d想想, 係一條高速公路中見... [/quote]
Se{7| X[s1A D]u9T}Y1]
講得好
Lf yF*mu 可能大家都唔係虛偽,又唔係冷血:o}1dfw,GI+Qn)Y
最後發覺原來自己係最勁馬後砲
T*Xg|c6S 0qc$x5~qw%G HM
看事件要看兩面
s"S~ p'CqG 現在的大家當然會話落車救人
a ^#Z d)D/uy 但係如果有架車真係反左,大家又係唔係真係會落車呢?
$Z B(vr"Rrp%l 大家驚唔驚架車會爆呢?(可能係我睇得無線電視劇多,炒車後十居其九會爆)
b.KX3j^]a}L!q 幫係可以幫到手\*RnkDa!ze
但係又會唔會累左人呢?r"X @[?h
大家有無聽過傷者係唔可以亂咁被移動呢?6cW%v!B%i S
一大班人走在"高速公路"上會唔會比其他更高速既車炒埋呢???????u!s,O3hs1rO[
?:a f7NG(u,TEg
呢個問題....唔好盲目指責

brightlee 發表於 2006-2-2 07:38 PM

[quote]Originally posted by [i]cfccfcc[/i] at 2006-2-2 21:07:mE V2oozG"C f

-f:vJl_
+YO6e"Dgz|ct`"^ 講得好
1m ifUF5d5I!eK0a 可能大家都唔係虛偽,又唔... [/quote]3Da-x2{y;N)?
K.g7Q?*BiFF].A
這是我想表達的 ^DU1aFFSy$fN
另一個問題要去想1S9} g&]w)M0J
除了治安問題外
FRk{ s7c[ 五十個人(假設全部壯男,每人75kg,但事實根本無可能)是否可以移動一部差不多十噸既巴士?
;Y,}v B _H1Ff8q/z 如果當移動時,人不夠力,巴士再壓下來?E{n}kN6{*R7y1H
只會將原本被壓既人加速死亡QDm5R:m(H x"fV
而原本那移巴士的五十人,全部會嚴重受傷,甚至死亡! N3Rx_4L.dR
那時怎麼辦?#P[,u2^q0G G
移動巴士時,如果引起巴士著火,點算?|,frPg"]#k
4sK(l7cD:HQG#j
不應該盲目地指責那些坐左路過的旅遊巴的乘客身上
Y U)v2p0ect$tSo8l (我不理會他們最後是否香港人)

brightman 發表於 2006-2-2 07:50 PM

[quote]Originally posted by [i]cfccfcc[/i] at 2006-2-2 07:07 PM:
8D.d(Pz%Rz
qcIS$m%]!i
.?;K;e]9y 講得好
+^b OI%f{"e!cH*Q[ 可能大家都唔係虛偽,又唔... [/quote]
.R4V F8m Ls .V i$Vl"[,dm
但係連停低睇下發生乜事既動作都唔做, 係唔係缺乏左點兒惻隱之心?

brightlee 發表於 2006-2-2 07:54 PM

[quote]Originally posted by [i]brightman[/i] at 2006-2-2 21:50:o$X;mfpl{
1b1h)xW&ID

y2HE7HF1A?O+o 但係連停低睇下發生乜事既動作都唔做, 係唔係缺乏左點兒惻隱之心? [/quote]aJ ExAv8yv@

_NP,V+{.U4_{~e 另一個問題,治安!!
*J/Qrr-Zn 如果你係 領隊,有幾十人安全同生命在你手上,你會唔會去玩?IeU? d,n-K
還是找辦法報警?!

brightman 發表於 2006-2-2 08:14 PM

[quote]Originally posted by [i]brightlee[/i] at 2006-2-2 07:54 PM:6t _/p/a8rm!s9w KT

R2` ~ys%C5X3qm&lk
D3|-l&F/O+_?.l 另一個問題,治安!!
n!IEoH-z 如果你係 領隊,有幾十人安全同生命在你手上,你會唔會去玩?
'o)k#uFrb&nE~+U 還是找辦法報警?! [/quote]
P%n$~v z&IT cp4A1g3f5e(D~)TMQg
問題就係眼前有一場災難, 自己停低或者能夠會救到一條命.就算係印巴兩國世仇係發生地震都可以因為惻隱之心而聯手救人, 如果單單担心呢樣野連眼前既災難都唔理,停到唔停係唔係過慮?

151515 發表於 2006-2-2 08:16 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

機密 發表於 2006-2-2 10:13 PM

[quote]Originally posted by [i]hkcitywong[/i] at 2006-2-2 13:56:
z3B-p&@ B0[b!O`ZW3q 請大家冷靜d想想, 係一條高速公路中見到交通意外, 你既第一反應係咩? 根本係當時的情況下,人就會想不同的情況: 嘩,發生咁大單意外? 有教傷車到左未? 有冇人傷亡? 係唔係恐怖襲擊? o個d係咪香港人? 做咩個人跪係度? 1z%b,h2lr
我舉咁多個例子只係想講明係事情發生一剎那,要人下一個決定是唔容易既事, 試想想,係坐係個車度轉眼見到交通意外, 由看到交通意外開始到消失於眼前只係十數秒光景, 要一大班人下一個決定去停車定救人, 是不是有點困難? [/quote] p?V3E:r+EI$~
心理學家話人的第一句未經考慮的說話是真心話。
wHFOT&x5A6J 那麼人的第一個未經考慮的反應正是反映人的真性情。  無得扺賴。
?$e%x+l(a1{z,ac 7{a3W/q1b#xzK l

'r.GS(s z'q6aJ [quote]E [$~ W] ~%{.p
各位依定坐哂係電腦前緊係知道發生咩事,同有足夠既時間考慮點做,但換轉係現場, 你會有足夠的反應嗎? 你係香港見度交通意外又會唔會要個司機停車救人? I]+bU5v cs"SAU.br)z

yCc[\}(V 話香港人冷血時可能要想想當時實際情況 [/quote]
E"K%H(OZ2}C 其他人會點我唔知,我都算見慣大場面,而我見人有難唔會見死不救是我性格。
1f7G4ZpuMr 我只知當日見死不救的人今生都會自責是必然結果:o\N%z9Ecw ^
/?l K7W)F/@i+F
[[i] Last edited by 機密 on 2006-2-2 at 10:32 PM [/i]]

機密 發表於 2006-2-2 10:18 PM

[quote]Originally posted by [i]brightman[/i] at 2006-2-2 19:50:0v2W+Ik ?l
1ysAf/K
5N'I j&Cl"X&z
但係連停低睇下發生乜事既動作都唔做, 係唔係缺乏左點兒惻隱之心? [/quote]
x;m7y$z(ue R#iW-I 惻隱之心? 非洲野牛、野豬見同伴被獅子追都會幫拖。 呢班人因為玩就連幾十條人命都唔理,停底睇下都無,你話應用乜來形容?

機密 發表於 2006-2-2 10:22 PM

[quote]Originally posted by [i]brightlee[/i] at 2006-2-2 19:54:
6I6dA {)ZBM,v#G
H(d~R!h
:c-r o[b 另一個問題,治安!! Xd.` aI0u(bo{)i
如果你係 領隊,有幾十人安全同生命在你手上,你會唔會去玩?j v Y w `Y
還是找辦法報警?! [/quote]|\7^0L'l
下下等領隊決定!大人來架! 大事大非之事,我總唔信只要有一人出聲大叫停車救人,最後唔會係全車大部份人要停車,而車還要繼續行!

151515 發表於 2006-2-2 10:23 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

cfccfcc 發表於 2006-2-2 10:46 PM

[quote]Originally posted by [i]151515[/i] at 2006-2-2 10:23 PM:;N8YX!p'q`u
S7G](r*P J
H u$| _i]? @
猶豫不決的人必定失敗!(e.g.:袁紹) [/quote]
A7L gk-I I&Z{ocI
他們沒有猶豫不決gGZ+jkdF*G?p z
s/fx8@(y(P-s
凡事要從兩個角度去看
.U.TF0X~.k'`I YO 跪地哭訴的男人話人地冷血,無情%Gb!P2wPG#iD

^@:u(o2qdh 坐在車上的人在想什麼大家到現在還是不知道,這樣你就可以去說他們做錯了嗎ysk^)W+i Wd
車子在動,動它的不是你,是司機,你在車裡喊停,司機不會明#t7L+Bt?C~'YCD
$mrHj,tL }6LL
就當佢地係決定唔落車K+w s1S$i5F}M?-X
不知道大家有沒有試過晌香港坐巴士見過車禍呢? D D8w%C]b*`
見到的時候大家有無落車去救人呢???
][+zF\0U+F#{o 通常呢d情況都會交比警察or救護員去搞,去救,自己唔識急救,落車做乜?一陣害左人仲死a"en!S6]C s4i
我覺得無人會料到救援會遲遲都未到,所以我始終覺得沒下車的人,大家不要再說他們的不是

wind69 發表於 2006-2-3 12:47 AM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2006-2-2 10:22 PM:
$l&i:ZJ} H)Gh!^ eXo X
下下等領隊決定!大人來架! 大事大非之事,我總唔信只要有一人出聲大叫停車救人,最後唔會係全車大部份人要停車,而車還要繼續行! [/quote]y _2Y*B6_

+i{[mlK(t;V8dk 呢個就係問題所在,T`c[wE&b+vT-C
中國人ge旅行團特色就係鍾意一家大細一齊參與,&oxf_0e#K*E `4} F
一個"家庭觀念咁重ge民族,由細到大都只懂自掃門前雪,2HY.X&W'i/w8x&L&wU
試問邊個會咁有"吉士"走出黎"出聲大叫"停車救人?
p4T,i F YHtvx #R%Yai4wx&d@
儒家思想實在令中國人有太多顧慮,
+sFlJ/Uy 本是熱血的人,成溫家立暖室以後,
e;} E)u jzW:ZI 家永遠是溫暖的,人也變成溫血,
5L+X,M$GM,izB 溫血的人仍然有心
.\:f%`3s7A7`mQE+}aw 但只是欠了一團火,
GW7m;P!]+K:q9Z*zL 一團會令自己出聲大叫堅持要停車救人的火:o

CHECSS 發表於 2006-2-3 01:01 AM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2006/2/2 11:56:
yr|hNg+Y+^6A
DS"aa n c.D Nevj%R3o2i@ T2W
唔理係唔係香港人,總之係人就要救! [/quote] s S2@/s/ms8[K
if their bone is broke , can you help him ??????????? and also if you stop the car at 高速公路 , it maybe have a accdient so don't just say help them help them ........................ ^ q'U.JXT*A
4i6od0a H
[[i] Last edited by CHECSS on 2006-2-3 at 01:05 AM [/i]]

CHECSS 發表於 2006-2-3 01:03 AM

[quote]Originally posted by [i]周衡[/i] at 2006/2/2 12:02:+G%kqdzaJ

q;FC$c6f3I"? dq'C 哈哈哈哈:D [/quote];@c@KPst Xa6q
that was the thing they can do to help HK people

機密 發表於 2006-2-3 01:06 AM

[quote]Originally posted by [i]wind69[/i] at 2006-2-3 00:47: t {sj-wgJtD
&h},}Qw/PJ x6t J"d
呢個就係問題所在,&Ez.}HI
中國人ge旅行團特色就係鍾意一家大細一齊參與,vu R G)_
一個"家庭觀念咁重ge民族,由細到大都只懂自掃門前雪,%{%k@.yc
試問邊個會咁有"吉士"走出黎"出聲大叫"停車救人?x0TCI#D(]7s
;{ r'UWmI+W
儒家思想實在令中國人有太多顧慮,'k$C;X"h Z|7q"_
本是熱血的人,成溫家立暖室以後,
]!F5^Y\ 家永遠是溫暖的,人也變成溫血,:u5ja`yA,b3jvY3~v
溫血的人仍然有心
4]1W/H __hE5Q 但只是欠了一團火,
nG;^bM2v 一團會令自己出聲大叫堅持要停車救人的火[/quote]
/k,oE{0n,v]G 請勿把無良與儒家思想混淆在一起,這樣會有辱聖賢。t5I~;F1FNe
儒家思想講的是『仁、義、忠、孝、禮、智、信』,見死不救為不仁! 無情無義為不義!
Q njxR.CRF 因為不仁不義令事件上報,令國家民族名聲有損,見自己同胞有難而不救為之不忠! 因不忠、不仁不義而令祖忠蒙上污名為之不孝!  應該為之而不為乃不合於禮!  應該做而不做亦是不智!
5A|5[/WKw Y~#S O^%e7AF
儒家思想講的『仁、義、忠、孝、禮、智、信』有那樣是教人不管別人只管自己?  但我見的只有信是那班人沒犯!
F#b4\^3Y!i-k};SID {G6f_m9ay
中國人不是被儒家思想影響不敢做!而是因為不再重視儒家思想而不懂去做!
fu%^f/]%r
HT&\ k]tTj [[i] Last edited by 機密 on 2006-2-3 at 01:11 AM [/i]]

CHECSS 發表於 2006-2-3 01:10 AM

[quote]Originally posted by [i]151515[/i] at 2006/2/2 20:16:
R,F+\n.iY
5f~#x b?{P /ql |R#b'[zi,\C
用信陵君竊符救趙來比較,我認為也可嘗試拯救. [/quote]
@t\]7N;wt+w 妖:mad: , time 都 different la ......................

頁: 1 [2] 3 4 5

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.