娛樂滿紛 26FUN's Archiver

靚仔007 發表於 2006-2-2 10:46 AM

如果你是新聞報導中的旅行團, 你會否堅持下車幫手?

我就唔會一個人堅持落車幫手
)kI*f,zee8n 因為話晒埃及都唔係自己地頭~LxIx)C
唔知當地既情況`zgZ0V
貿貿然落車容乜易有d土匪出現搶劫?
T7D&]b](Rmd 而且我亦會聽導遊指不SoMKI-PVi
導遊話落車咪落車幫7I6N!th0R uj!{]8P
導遊話唔好多事就唔理lu
2i5Ih"?`v%bN 因為導遊對當地既情況俾我地熟悉5U.U%C d0w{aH^8F
佢話唔好多事就梗有佢既道理n'Dc{0H EI mtG
新年發生車禍,人人都唔想W m+PE%W[ ^Gn0Q
但呢件事,學高官既口吻,畢竟係"一宗個別事件"
NP}/s(t~;e[,K 係不幸,但唔可以賴落唔落車救人既旅行團身上
(T9d#w}`)El%Va9S 人人都有惻隱之心,我諗當時如果情況許何,任何人見到呢件事都一定會落車幫手而唔會絕塵而去

155220 發表於 2006-2-2 11:03 AM

我會尽量勸司機停車,停車後再幫手.如果司機不停車,就用武力解決(打暈司機 or 制服佢)學信陵君竊符救趙.N*ti*Q;bJ$y'qPi

d*j&C!? H8l,@ [[i] Last edited by 155220 on 2006-2-2 at 11:12 AM [/i]]

機密 發表於 2006-2-2 11:07 AM

[quote]Originally posted by [i]靚仔007[/i] at 2006-2-2 10:46:8Ao-Rp!Y.Cw%Fk
我就唔會一個人堅持落車幫手
,^:i(sTqQI 因為話... [/quote]o3Wg7LNt;{
首先即使當時是0600am,但我仍然不相信人人都緊覺。睇完新聞,出事位置是慢車位,應該可以雙方都見到對方。(所以先知那是香港人,無論是以樣、說話還是車的招牌來確認)lkRa.`
\`USd N iM
當日講的先生話跪下求佢地幫忙,但無人理。 首先他無理由要說慌。所以無理由不信他先。  所以首先假定他的話是真話。  XPz;Y|0y C
[N5H,rE [TG
若果是睇唔到、無法確認,那位先生無理由可以咁講。 如果是部部車都無人清醒的話,他的說話似乎不合邏輯。以他的說話來看,應該是他可以肯定有人乘客知道出事,有人求救,但無人理會才會作出如此聲明,對嗎?8xD(xi~
G.m'R.}#X9PH6J
而至於話怕被人設局騙落車打劫,以當時屍橫遍野的情況都會以為是假的人,重全部是華人面貌,那種人智慧高極有限!  但..............三部車,加埋十幾人,都無人出句聲?tC9T-Su a0x

,f-O[.C#[? 若是我,無須諗,有乜重要得過幾十人條命?  不論國籍,我都會立即叫停車,若是司機唔停,我會鬧到佢停:『然後就話,有人性的人就跟我落車啦!』跟住即使無人落,我自己都會落車!:E8Jd8qF{;wa%Q
+`7P/h%g$T3P8Q
我成日都話,出外旅行是花費折墮的玩意,因為好多人連食都無,但自己就三兩日就用左人地分分鐘幾年的收入。  好,真是去都算。 但遇到人地危難的人都唔救,是折墮中的折墮!rA7Q i^

8g!fo:dg)N4r`@+| [[i] Last edited by 機密 on 2006-2-2 at 11:09 AM [/i]]

機密 發表於 2006-2-2 11:10 AM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2006-2-2 11:03:9fTj(na8m
我會尽量勸司機停車,停車後再幫手.如果司機不停車,就用武力解決(打暈司機)學信陵君竊符救趙. [/quote]
!je!U9}%? 因住撞車!要人救多一班人!

155220 發表於 2006-2-2 11:13 AM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2006-2-2 11:10:
/Y9p`1o*fB
T| d7gV+Y6cL*[8V 因住撞車!要人救多一班人! [/quote]
fy)M zXz!P&[ c!m"wm a
在非常時間要採取非常手段!

hung414 發表於 2006-2-2 11:18 AM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2006-2-2 11:13 AM:7Q-vWB2A

tZ"t*c~ uw
o+m:khd vH j@9W |*o 在非常時間要採取非常手段! [/quote] u?/z'r%zi P:nt
*U(d4`%F5c.[2K.['D1d
for kidding...that's alright...but not the right moment7n4K?o-_f ^

0l:h@/mc V|NSF it is not a funny topic
%m$b Z Gy']g pls retain a bit of respect to poor/dead HK ppl

singleung1956 發表於 2006-2-2 11:19 AM

跟據報導,該區有武裝搶匪,很多路段要軍隊護送,所以行程是不能變動,避免不能於指定時間在指定地點集合,由軍隊護送往下一地區,當滯留當地可能很多問題發生,---食,住,團友安全,---,
W$B1VX'{+s zym?-I;X1F"D%P)n
所以無論香港團或外國團都沒有停下幫助救援,不能因自己有事便指控他人不幫助,因幫助人的首要條件是不要令事件由簡單轉化覆雜,令更多人需要救援

周衡 發表於 2006-2-2 11:23 AM

[quote]Originally posted by [i]靚仔007[/i] at 2006-2-2 10:46 AM:DH&i[YuAS8GM\
我就唔會一個人堅持落車幫手
A4suN%xZ$IF 因為話... [/quote];|9H$q8h Hc n;U

,a.@yrR.dT(U 我同意你既講法\+| xF4Y?N
香港人唔係超人,唔係咩都做到XdjAA:An
如果要怪責邊個唔救人,我諗第一個係當地人W0Wi"W*_o
假設香港人真係冷血,唔通不停咁鬧,就可以教育到架喇咩!?8}3x]e0~R
我知果個人老婆過左世係值得同情,不過都唔應該將d責任亂咁推比人,搵人黎鬧,搵人黎發泄
[SeD*tI G 而且,而加件事都發生左,不停咁怪責邊個冷血,邊個唔肯落車救人,件事已然補救唔到
(~]V wgf h)N
7a0C.[#H~-}w%UT+E [[i] Last edited by 周衡 on 2006-2-2 at 11:36 AM [/i]]

機密 發表於 2006-2-2 11:27 AM

[quote]Originally posted by [i]singleung1956[/i] at 2006-2-2 11:19:fhSke w,O
跟據報導,該區有武裝搶匪,很多路段要軍隊護送,所以行程是不能變動,避免不能於指定時間在指定地點集合,由軍隊護送往下一地區,當滯留當地可能很多問題發生,---食,住,團友安全,---,所以無論香港團或外國團都沒有停下幫助救援,不能因自己有事便指控他人不幫助,因幫助人的首要條件是不要令事件由簡單轉化覆雜,令更多人需要救援  [/quote] Wm o/Z;u\IW
【自私】,『自』是自己咁解,『私』,是私人的咁解。 所以自私是指一切以自己的利益考慮為先的人。
HB!{0j|
PbR _Jk OS 若這報道是真,以上的人完全切合【自私】的條件。 完全只顧自己利益,別人的只是其次,這正是中國人的特質,也是最大的缺點。!cCw~tvJ

!A.{2iC*~].Ug o9d 再講邏輯。若很多路段要軍隊護送,何以出事的團無軍隊支援?0zu WZ[|+f%lPD
令事件由簡單轉化覆雜,令更多人需要救援,又有何事比幾十條已經出事的人命的問題更大更複雜?
Z6oQC gv D%s6l7y/CIb
講到尾,這是自私同因為出事的國家平時無王管,出事後找的國際借口。~3~VuY0F~
V MdoA-U c
[[i] Last edited by 機密 on 2006-2-2 at 12:07 PM [/i]]

155220 發表於 2006-2-2 11:29 AM

[quote]Originally posted by [i]hung414[/i] at 2006-2-2 11:18:
Xqg!C,J"\M}#c
c9s6q;UO^ q~q j"M#I7cR
for kidding...that's alright...but not the right momentIx7S,Dx y

'G V!{Y VRN4P5J it is not a funny topic
`i*M-_6K3` pls retain a bit of respect to poor/dead HK ppl [/quote]8b'E-D+V;C

3e%VyJ4y3A 當年信陵君救趙,結果如何?
~7z^~]y-`.W 當時不單是幾十人,而是幾個國的人!

周衡 發表於 2006-2-2 11:38 AM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2006-2-2 11:27 AM:
yVSR+q9V 1g)]EZ7Jr&f
【自私】,『自』是自己咁解,『私... [/quote]
S7O Vj:N*L5H&?
$V+V3t?;D@ L6o 有邊個國家既人唔係自私,唔係淨係中國人

cfccfcc 發表於 2006-2-2 11:46 AM

邊個可以肯定經過的巴士一定係坐住香港人?P i x#BgV?*^
而車上的人又點下面哭訴0個個人係香港人?
Z9}W#R ~2q J y@'f 我覺得有巴士唔停低唔救人係唔應該Q(r8S1s#r+u
不過0個位人兄都唔使指香港人冷血丫`dc8k}L-T
未必一定係香港人黎架嘛上面0個班
%EfO&y+G1J6W;E*j 咁樣講完全唔負責任
O"GLb(v 佢一個人的激動會引發好多後果.........

155220 發表於 2006-2-2 11:56 AM

[quote]Originally posted by [i]cfccfcc[/i] at 2006-2-2 11:46: F f;jAs$w~];L }cp
邊個可以肯定經過的巴士一定係坐住香... [/quote]
#NL.Y&g9?*d:rv| m7` "R5Qp,x%T1Y Q
唔理係唔係香港人,總之係人就要救!

rowan 發表於 2006-2-2 11:58 AM

停下幫佢地叫救傷車

機密 發表於 2006-2-2 12:01 PM

[quote]Originally posted by [i]周衡[/i] at 2006-2-2 11:38:
+[7E"H ?0^2G
*|tGIa8^4L{;o%x
qE#o+K }acz 有邊個國家既人唔係自私,唔係淨係中國人 [/quote].ktz/M R^B)k
人人都自私,但我是最愛祖國,最僧英美狗同日本鬼,我估你都知。 不過,中國人的自私真的是最出面就真的不能否認。

周衡 發表於 2006-2-2 12:02 PM

[quote]Originally posted by [i]rowan[/i] at 2006-2-2 11:58 AM:8TiAkUm_
停下幫佢地叫救傷車 [/quote]Dc{P0t(O:J~R
哈哈哈哈:D

周衡 發表於 2006-2-2 12:03 PM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2006-2-2 12:01 PM:`/kRX f5o3Gw@

"];R@di.? pi~&T 人人都自私,但我是最愛祖國,最僧英美狗同日本鬼,我估你都知。 不過,中國人的自私真的是最出面就真的不能否認。 [/quote]%V;C @~3c _*bB\ y
_yi6Zn u4d e
咁即係係人都自私,問題係有冇自到出面

155220 發表於 2006-2-2 12:03 PM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2006-2-2 12:01:s#R+sN hC4? Hw|
dCqect
人人都自私,但我是最愛祖國,最僧英美狗同日本鬼,我估你都知。 不過,中國人的自私真的是最出面就真的不能否認。 [/quote] Ez f@"h$RxK't

l|B:ec\)\k 因為中國人無咁虛偽:P

機密 發表於 2006-2-2 12:04 PM

[quote]Originally posted by [i]cfccfcc[/i] at 2006-2-2 11:46:3XDQ9|ZrLi
邊個可以肯定經過的巴士一定係坐住香... [/quote]
7s m?gZ5iR 首先即使當時是0600am,但我仍然不相信人人都緊覺。睇完新聞,[color=Red]出事位置是慢車位[/color],應該可以雙方都見到對方[color=Red]。(所以先知那是香港人,無論是以樣、說話還是車的招牌來確認,多數旅行團的車都有個牌在車前作識別)[/color]8JlBi2O4_iZ

T [;^!x:F0} x 當日講的先生話跪下求佢地幫忙,但無人理。 [color=Red]首先他無理由要說慌[/color]。所以無理由不信他先。  所以首先假定他的話是真話。  
x#W nTkw^ n}s}[g!C
若果是睇唔到、無法確認,那位先生無理由可以咁講。 如果是部部車都無人清醒的話,他的說話似乎不合邏輯。以他的說話來看,應該是他可以肯定有人乘客知道出事,有人求救,但無人理會才會作出如此聲明,對嗎?

155220 發表於 2006-2-2 12:04 PM

[quote]Originally posted by [i]rowan[/i] at 2006-2-2 11:58:
/X$~G ~S)_3{)_(X 停下幫佢地叫救傷車 [/quote]
t/w*K5mz[ ZFi&O2|o
gc P(E5?V 如果司機唔停,你會點?

頁: [1] 2 3 4 5

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.