娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Raymondkan 發表於 2006-2-7 08:59 PM

你地去髮型屋通常係點同髮型講你想剪o既髮型?

Especially 去左間之前冇咩去過o既髮型屋

joylo1989 發表於 2006-2-7 09:04 PM

我會話,我唔知點剪,你幫我搞掂佢thx

pigcat 發表於 2006-2-7 09:15 PM

我會話比佢知../s f9\qi3eM
邊個位想點剪ar...留到幾長之類~

tomken 發表於 2006-2-8 03:19 AM

自由發揮...
)Kn"X*M] yi 之後佢會有d提議...
m-mCMz+pP 100%接受

辟邪 發表於 2006-2-10 09:12 PM

照上次CUT咁講-.-
MU6OJ]*i5k5F,z
"jv)^%E&s r| 留長

Dr.anger 發表於 2006-2-11 01:03 AM

剪乜都得,總之我要
Njo L Bu,^#v [img]http://www.26fun.com/bbs/customavatars/14232.jpg[/img]2_qJ5ghdbt
:dev:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.