娛樂滿紛 26FUN's Archiver

阿感 發表於 2006-2-8 10:38 PM

尋物啟事

本人於2006年2月8日遺失黑色錢包一個,內有身分證(id no. :Z523XXX(X)),如有拾獲請如本人聯絡,E-mail : [email][email protected][/email] 或 在本題通知本人,重酬
l \ujD7jf
P7Nux)X:{,hv;^ [[i] Last edited by 阿感 on 2006-2-8 at 11:12 PM [/i]]

阿感 發表於 2006-2-8 10:46 PM

另外,本人想知道一些補領證件的程序/vD0F#Ph%v:GS
1.身分證,係咪帶個人去果d換領身分證中心就得,要幾多錢?Px/K(N1V^T
2.回鄉咭,係咪要有身分證先得? Z _ JOkt q(|
3.提款咭,係咪應該打電話報失先?正確做法係點?$C*rxIg GI@,{
4.駕駛執照: :(

YUEN_LOUIS 發表於 2006-2-8 10:54 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2006-2-8 10:46 PM:
1U-s$O$pzf3k Y 1.身分證,係咪帶個人去果d換領身分證中心就得,要幾多錢?
#uuL.L"Zc 2.回鄉咭,係咪要有身分證先得?
6U"G%r4kh:k 3.提款咭,係咪應該打電話報失先?正確做法係點?\ K.oVY Kc)E
4.駕駛執照: [/quote]b8X+NN$yK
1.身份證唔使報警啦,但好似去入境處,詳情請機密兄解答 HX ex&z6F.Z
2.回鄉卡...拎張"行街紙"去都得C$V G6[#y/y8V/kS
3.去銀行問問
8]:R-tJM[,J 4.唔識

ckyckk 發表於 2006-2-8 10:55 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2006-2-8 10:46 PM:
!vl,Q b8T*} 另外,本人想知道一些補領證件的程序
BpBs"C ... [/quote]#m6BgCj z A'Z
(1)先去警署報失,或你有沒有passport之類,有可以暫代I.DCard用,再去入境處直接補領I.D

singleung1956 發表於 2006-2-8 10:55 PM

1.首先要報警$ZVN-Qi3R|
2.打電話報失提款卡,避免別人提錢$J5};h&A*zm6o
3.帶同報案紙往換領新身份證,駕駛執照及回鄉証,(沒有身份証可領取來回一次的回鄉証,好似$3xx,)

ckyckk 發表於 2006-2-8 10:58 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2006-2-8 10:46 PM:
;BM^t?2v? 另外,本人想知道一些補領證件的程序f'C@*EIZ
... [/quote]
7_;FY`&D1?\4^ (2)唔知
3{iF y c CQTSnM (3)打24 hours報失hotline,冇就問1083 L5H-UPS$kZ{_+Q
(4)唔知

清揚 發表於 2006-2-8 11:00 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2006-2-8 22:46:
t R Qj N(F d8] 另外,本人想知道一些補領證件的程序
TS3y)I&z,o:f:\%j;r ... [/quote]|3f gcf ?X
身分證=350元:o

費事高 發表於 2006-2-8 11:05 PM

1:好似要拎張出世紙及本人去=.="

阿感 發表於 2006-2-8 11:07 PM

唔該晒咁多位先
w `7b*{~$Pt4^T? 當我出完個post冇幾耐,就有個呀sir敲我屋企門,問我係咪報過失,之後俾左警局電話同檔案號碼我,叫我聽朝打電話去,不過佢話唔知係咪揾到,希望係揾到啦,希望d證件齊啦
yK?4] R:\I ,]`%A;J C2_o
[IMG]http://i19.photobucket.com/albums/b178/kommzumir/snapshot20051226223202.jpg[/IMG]

singleung1956 發表於 2006-2-8 11:11 PM

希望你搵到啦,唔係就有排煩,

YUEN_LOUIS 發表於 2006-2-8 11:19 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2006-2-8 11:07 PM:
Za y1Qh@H.? 唔該晒咁多位先
L/Q&mMe4U*|*Q 當我出完個post冇幾... [/quote]
3SC9I^[uE-NFC TD 有消息應該搵到,不過有心理準備冇晒$$$(我試過係屯門唔見,港島執番)

阿感 發表於 2006-2-8 11:23 PM

[quote]Originally posted by [i]YUEN_LOUIS[/i] at 2006-2-8 11:19 PM:
(tCz;uD9At4Y J yhcUT0[7n]
有消息應該搵到,不過有心理準備冇晒$$$(我試過係屯門唔見,港島執番) [/quote]v8D\V!q7u+h4q

"JS0ge"V 錢好閒,最緊要係d證件D] S3^_(wsR
八百幾蚊o者,當冇豆過利是啦今年,反正我都唔係太鐘意收人利是

YUEN_LOUIS 發表於 2006-2-8 11:26 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2006-2-8 11:23 PM:
0A r$W!@Ma
_1eD ?)K,`IW:x $E CDX$~j;NCJ
錢好閒,最緊要係d證件/K*y9x9YAov
八百幾蚊o者,當冇豆過利是啦今年,反正我都唔係太鐘意收人利是 [/quote]
g,qi/L'h8Q4H 咁又係,最煩係要等證件出番:gun:

newman2005 發表於 2006-2-9 12:51 AM

1). 身份證不需報警, 只要去人民入境事務處補領
Yr9n3T7hR 2). 唔知M t? gb \oVq5M}
3). 打電話去銀行hotline報失, 其他信用卡亦是如此做法 Sle9fw
4). 唔知
(np/Uz W t/e-\faU^ }v,Rjk8j)`2e6o+zM]
希望你可以搵番d嘢啦 ....8X ` U$o in3y*Xt
我就幸運地可以搵番d嘢, 連現金都完封不動, 不過d card 就已經第一時間cut 晒, 要等佢send過d新卡俾我啊!

coolala2005 發表於 2006-2-9 01:15 AM

阿感~祝你好運~可以搵返card:good:~~~

阿感 發表於 2006-2-9 09:00 PM

在各位版友祝福下,今日終於領回銀包喇,仲要一亳子都冇少到,真係好彩
/urI D2S9J-Y^-z 特別O係度多謝路不拾為O既好市民,希望你睇到啦,萬分感激
,ER3d.u? yx(~ ] 原來香港都仲有好人O既

coolala2005 發表於 2006-2-9 09:30 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2006-2-9 21:00:
8O']K9i2`j2U8M~f 在各位版友祝福下,今日終於領回銀包喇... [/quote]
H&i"I{\5k7r4E #`z8m Cnm @U
[color=Red][size=6][b]恭喜~恭喜~感感~~~[/size][/b][/color]~ ^ l$Drx
:clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap:

費事高 發表於 2006-2-9 11:15 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2006-2-9 09:00 PM: m{$Ad7u @@U
在各位版友祝福下,今日終於領回銀包喇... [/quote]
`-RW ?@C!cM-T6s
fe^g-?,X3D(W 咁你都算好彩,遇著一個大好人:clap::clap::clap:

garycheung 發表於 2006-2-10 03:31 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2006-2-9 09:00 PM:%L9c.rH+rjc
在各位版友祝福下,今日終於領回銀包喇... [/quote]J X0uv;bRq
呢d叫好心有好報:D:D:D

men 發表於 2006-2-10 03:45 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2006/2/9 09:00 PM:,[#N~F-Z?
在各位版友祝福下,今日終於領回銀包喇... [/quote]"W-`phfuv

L ZSyP9Z+pZP9YK 下:eek:A U,| a d W5N bM-GbL
你真好運:clap:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.