娛樂滿紛 26FUN's Archiver

nono_comdan 發表於 2006-2-11 09:48 PM

請問大家有冇玩wow(魔獸世界)?

請問大家有冇玩wow(魔獸世界)?gI G|&t?6D_+j*MW4r+TA
如果有,玩咩伺服M|dnwwa,K
叫咩名?
CqS+L&]"]TuL 而家幾lv?#nB K,YuU2W$qc X
j;s6T_F ~a:K$Z
小弟玩!l+K^6_3S;e
伺服:巨龍之喉3mSlR\u
名:牧羊狗爵士
gvVum,q#z 聯盟--30lv

drafez 發表於 2006-2-12 01:17 AM

伺服:燃燒軍團
\(].f:BN6c$N 叫銀月殘星 xHj#TMO`
聯盟-40lv'yE7})q*xz4R~Z
夜精hunter

timyau 發表於 2006-2-14 07:37 PM

伺服:聖火神殿^5dy2La9u
叫添少
0Wm4C PI_/C7IjK 部落-20lv I&C4u,h s3ho.]
牛頭人戰士

kjkj 發表於 2006-2-18 04:14 AM

暴風
J-D DlT5b#| 60戰士psp

men 發表於 2006-2-18 12:56 PM

how much to play?
gx$I9JpY#V monthly?

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.