娛樂滿紛 26FUN's Archiver

新經濟學巨人 發表於 2006-2-13 07:45 PM

吹水篇

當然,排名第一與否,與人流是否高沒有必然關係,如26FUN,我按入
*ow+Z8~"lE 娛樂,都唔見26FUN,難道說,26FUN人流差嘛?
2aD u.}H;|
8x+lw]#G jw-rqd 小弟不才,亦唔係什麼電腦高手,我曾在26FUN問其他人,用frontpage好,定係3He]%^0c/P)r
Dreamweaver好,明言自己讀文史出生,數學會考得E級,自知沒有成為電腦高手之 B ^&A G Rkfj
條件及能力.
bT8SHqHqppY
9?(t4g.J y+bn Pg0I 至於排名第一,你錯了,唔只YAHOO,連GOOGLE都第一,老實講,我都幾pround of這個成果!Zty"I+oM~
f0{"S0{c-Je@
人人都知,Search Enginer的排名,好多時候係與$有關,小弟一文錢都冇俾過yahoo及google,so我都真係好自豪排名之高,至於人流是否多,老實,幾百人一天,算什麼多丫!
6VB!RlS
O n&I?(E | 小弟自知不才,亦不敢與26FUN相比,實在一點,大家性質唔同,實難以相比,小弟不敢講為了26FUN做了什麼,只明自己當初與26FUN的admin有言(我主動),小弟有責任在自己網站中link to 26FUN!
H1?x6|NRs5F lp,Ht4C.q&Hf)bgD'i
小弟自知鹹濕,惟亦是君子一名,君子協定,當然要遵守!
6o1}%U`^8h|@!c
2ZNup l4D 可能,我的表達係誇張左少少,露骨左DD.-y4jj o-HAbVKV
6E,]^4[(q%TA
確有改進空間NNWE.FC

V2IC*y lx 做會員其中一個條件,係互相尊重,如較早時有其他成員做了與我相同頭像logo,我都係向其他版主投訴,沒有指罵這個會員,絕不講人--------下流,偽君子等等...

d228216 發表於 2006-2-13 07:50 PM

:gun:     :gun:     :gun:     :gun:     :gun:     :gun:     :gun:*w:E's{#l%C
     :gun:     :gun:     :gun:     :gun:     :gun:     :gun:     :gun:
VC'MV2dtJm :gun:     :gun:     :gun:     :gun:     :gun:     :gun:     :gun:/mNZ$T%U.I3l
     :gun:     :gun:     :gun:     :gun:     :gun:     :gun:     :gun:
D9C;NY`3y :gun:     :gun:     :gun:     :gun:     :gun:     :gun:     :gun:
oZb$a0i M'Z\      :gun:     :gun:     :gun:     :gun:     :gun:     :gun:     :gun:2}cY u#nVQG
:gun:     :gun:     :gun:     :gun:     :gun:     :gun:     :gun:"O R Y!{Y;T
     :gun:     :gun:     :gun:     :gun:     :gun:     :gun:     :gun:
B\9Xa.z&M6ZFN :gun:     :gun:     :gun:     :gun:     :gun:     :gun:     :gun:
_n9l_&Cp'b      :gun:     :gun:     :gun:     :gun:     :gun:     :gun:     :gun:

d228216 發表於 2006-2-13 07:53 PM

再送你四個字:/g&}zruLy
!G%q$?#k ]$e8\h
[b]人貴自知.[/b]2EmLEy~-c M,H4J
;me-K3p"B ?c
完.再見. [本人對閣下完全失望, 决定不再回貼.]

新經濟學巨人 發表於 2006-2-13 07:53 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2006-2-13 07:50 PM:0E,a,A Sd;Q1[_
:gun:     :gun:     :gun:     :gun:... [/quote]k{7q4U{x(X-L

V{ v)}(z6{ 你係又開火,唔係又開火,係唔係丫.....:confused:

新經濟學巨人 發表於 2006-2-13 07:55 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2006-2-13 07:53 PM:0t!X*XMc~1v
再送你四個字:
-X~&E#w,C&W-{ \ 6TA)XO {7V P6Q;p
[b]人貴自知.[/b]
$SL M `~vR)B +rn-\J:E*@u
完.再見. [本人對閣下完全失望, 决定不再回貼.] [/quote]Ai0dZ ~(gN

c1Hd-^QVQ 不要失望,因為我都唔抱住乜係希望.;)
x1Ya-Y;a-w
|B o8H M*t_ 老實,26FUN只有兩種members
J*[ A$Hn-c_(`
?,O ]&q+N Z o5]*S3^ 1) 睇野,又想睇多D,又唔想俾;s&Ge;gPB+r[&N
2) 睇野,又想睇多D,俾.`6_kKEY x!~
d{Uz*A%XiGl*o
暫時,好似我咁unique會員,得一個(我冇作大架)...
wdOo f%? ?(faO e
pePe/k.I [[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2006-2-13 at 07:58 PM [/i]]

cwleung1988 發表於 2006-2-13 08:18 PM

如果這個世界...你已經可以看透這一切
+kd)H3iq0S p"xb7{` 哪麼這個世界真是渺少

阿感 發表於 2006-2-13 08:33 PM

[img]http://i19.photobucket.com/albums/b178/kommzumir/uOF.jpg[/img]

替天行動 發表於 2006-2-14 01:16 AM

巨人﹐我都好明白你既處境﹐當年你日日響EF解答問題既時候﹐我都有捧過場架﹐但今時唔同往日﹐面目全非了﹐你同ADMIN既因因果果﹐算了吧。
w#{OT(w3@+\1i(f#B)b !X|k g.R+K ni-`
不過講時講﹐你舊年又話HSBC年尾會一飛沖天﹐但我淨係見到隻野下半年響度尋尋覓覓完全無方向﹐都有些少對你失望架。&~ kIF*gfq"A9B

O R)oG!T-l/m.J'J.IR 隻“紅雞”都算OK啦...cbQ)\8Q P'}.M
Pb]Z'T
珍重

AWU 發表於 2006-2-14 01:42 AM

[size=10][color=Red][b]無話可說! 垃圾!![/b][/color][/size]*?!n v(X Tu
:nogood::nogood::nogood::nogood::nogood::nogood::nogood::nogood::nogood::nogood::nogood::nogood::nogood::nogood::nogood::nogood:

新經濟學巨人 發表於 2006-2-15 07:31 PM

[quote]Originally posted by [i]替天行動[/i] at 2006-2-14 01:16 AM:uJ#mn3`j(j1Gis:^
巨人﹐我都好明白你既處境﹐當年你日... [/quote]b3c#}f;EjH
oj{M!qf5{2\ pFn#p
[size=6]替天行動哥,F#sV"h9f+gJ

p m#]XB"T 多謝你昔日之情懷,小弟[color=Red]絕不是[/color]炒賣股票的人,講真,小弟唔係果皮人,/HO4P!@,VK*wI9N
至於你提及我的愛股HSBC,2005年,的確表現不佳,
{6`WxR$_ `ck,ZI;M
好股,唔代表她[u]年年跑贏[/u],最重要係長遠的回報,我之所以鍾情佢,ePF Sy$a @
與她的表現,對股東之公平,及可靠性來看,
0i+Dc.aqz KzC }'HYp)iy3Pf!c)U
可以比較簡單DD,HSBC不是某一年的股王,而係長期增值之王,一隻#i-N'c2]lG
歐,亞,美,平衡收益的股份,CITIGROUP都做唔到,
\-lpKGgV 6rm { S6iQ*| ?
東尼老頭子,老人家的經驗,有佢道理架.
^"Nca1{ 一條中文版官方介紹HSBC的歷史
j(ss Q9s [url]http://a248.e.akamai.net/7/248/3622/f16e972b035e0d/www.img.ghq.hsbc.com/public/groupsite/assets/about/brief_history_chinese.pdf[/url];)[/size]K}G$l#];v3w
7v'~} K&oL
[[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2006-2-15 at 07:34 PM [/i]]

coolala2005 發表於 2006-2-15 11:23 PM

[quote]Originally posted by [i]AWU[/i] at 2006-2-14 01:42:&{2kU)IFPGD
[size=10][color=Red][b]無話可說! 垃圾!![/b][/color][/size]
2u.I?#dE$v.Fr :nogood::nogood::nogood::nogood::nogood::nogood::nogood::nogood::nogood::nogood::nogood::nogood::nogood::nogood::nogood::nogood: [/quote]
I8elZb-H)P7N9B [size=10][color=Red][b]真心真意~無話可說! 讚!~~~[/b][/color][/size]:good:
#k:^)O#S7vL3HS
1_{8j`6b [img]http://img.pconline.com.cn/images/bbs4/logo/2005/7/13/1121222313539535.jpg[/img]@1@h4nz+f+c
kP9c|lQR
[[i] Last edited by coolala2005 on 2006-2-15 at 11:25 PM [/i]]

清揚 發表於 2006-2-15 11:28 PM

新界屯門青松觀路15號呢個"樓盤"好岩樓主呢D"高"人去住~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.