娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kingtong 發表於 2006-2-15 08:00 PM

請問太子附近有無SK-II門市?

請問太子附近有無SK-II門市?

kaixinren 發表於 2006-2-15 08:10 PM

SK-II? 自用定送礼? SK-II这个牌子的产品过唔到欧洲标准,如果自用建议你转个牌子比较保险。

AWU 發表於 2006-2-15 08:11 PM

[quote]Originally posted by [i]kingtong[/i] at 2006-2-15 20:00:
'zr8h,tx`-^k? 請問太子附近有無SK-II門市? [/quote]
^ co.{#i{
T\c"g^JXqqs SK-II好似無專門店,
k&ml/\;u 可以去沙沙果類舖頭買

tomken 發表於 2006-2-15 11:59 PM

唔知新世紀有無..

newman2005 發表於 2006-2-16 12:02 AM

[quote]Originally posted by [i]tomken[/i] at 2006-2-15 11:59 PM:J0c"c\+M o8Bs5_X-W%J
唔知新世紀有無.. [/quote]
A6sofhl0@2B 新世紀萬寧

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.