娛樂滿紛 26FUN's Archiver

alan999 發表於 2006-2-15 10:51 PM

便利

大家其實覺唔覺便利係多果d野睇(你地應該知咩嫁啦)
%_;F7P.W0ez o`$U9o;qo 但係你地覺唔覺佢d報導手法真係有d賤...G&A3x"lo@BqT V
特別係側田單野整到我有d反感... RP G%CTv@$L
人地只不過係一個歌手...洗唔洗走去偷影人地..仲扲人地d私人去驗...真係好鬼cheapb6cO+K[0@
果d咁ge記者跟本就唔識尊重

機密 發表於 2006-2-15 10:56 PM

[quote]Originally posted by [i]alan999[/i] at 2006-2-15 22:51:
8K0y2kg T&l[7H 大家其實覺唔覺便利係多果d野睇(你地... [/quote]
G!u|/T L&^ 一向都是賤架啦!我已經成十年唔睇佢d野都有啦起碼! 買就是鼓勵,所以最好唔買!講真,睇呢本野就連個人都覺得cheap 埋!
%K f_%z-x*o
:]rN$?gO#g [[i] Last edited by 機密 on 2006-2-15 at 10:59 PM [/i]]

LU 發表於 2006-2-15 11:07 PM

其實之前便利係8卦,但講唔上話好賤,雖然本嘢吹水吹得太勁,好似自己作嘢咁;但唔知點解上年下半年開始就愈來愈賤,好似控制唔倒自己咁,怕且佢都就快摺埋嫁喇0e4ZfDX D
我覺得佢個總編唔妥

tomken 發表於 2006-2-16 12:01 AM

如果係禁岩撞到可能會好d(我指行街果d)
!}2i Dc7U5K t(a 但係如果係跟住人出出入入就唔好啦

ronald001120 發表於 2006-2-16 01:38 AM

呢家D雜誌本本都係甘~LGW8VBX}
濫用新聞自由~
@ Pw ex%|P Q*`n] 又成本咸書甘~$k#w:S;hHy4]
香港雜誌真係無咩好~

ogog 發表於 2006-2-16 02:43 AM

我都 support 呀, 不過有 d 人又要鬧又要睇r6X~:Qs4OB
我有個同學好 like 側田, 但又買左本雜誌睇 d 吹水野
W4G%F^ CGFP 咁咪即係又支持佢地作新聞!!!

Azuma 發表於 2006-2-16 10:26 AM

我支持創作
8g N0^(wsVj 我支持新聞自由DnaD:Y&Cn
但唔支持創作新聞..............................I _Z!W%dF.YwG
我覺得x \9M ^ T#h
你影人屋企就算啦仲要抄人垃圾桶
M6]9W4Lsq ` 又話有dom有戰後物資.........................T0\fv f(b!al
唔好做記者................&yiYri
做o記啦..........................

機密 發表於 2006-2-16 10:32 AM

[quote]Originally posted by [i]ogog[/i] at 2006-2-16 02:43:
BW(\ bb 我都 support 呀, 不過有 d 人又要鬧又要睇
(S:pYw\} 我有個同學好 like 側田, 但又買左本雜誌睇 d 吹水野_8X1m\Q*[6X
咁咪即係又支持佢地作新聞!!! [/quote]
`*~/j&]a'ayh VV1} 中 point~!:good:

機密 發表於 2006-2-16 10:34 AM

[quote]Originally posted by [i]alan999[/i] at 2006-2-15 22:51:r6j z_!i2`2B$W `
大家其實覺唔覺便利係多果d野睇(你地... [/quote]
u:K VpU^ alan老兄,想講好耐,但終於忍唔住。mvLN8sk_:Czh
!R5w dNtp4v
[color=Red]請你換換個頭像好嘛?[/color] 一來不是人人喜歡成日見到呢d野,二來呢度都好多小朋友架!唔該。:Ph\3j3D]SX

G ]mul"E)wH [[i] Last edited by 機密 on 2006-2-16 at 10:50 AM [/i]]

alan999 發表於 2006-2-16 11:51 AM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2006-2-16 10:34 AM:.XD-{`fe#}\*F

?!W:acIc ?,s alan老兄,想講好耐,但終於忍唔住... [/quote]lUoT3M,?l aU$y
哈哈...好ge...唔好意思;)

機密 發表於 2006-2-16 12:47 PM

[quote]Originally posted by [i]alan999[/i] at 2006-2-16 11:51:
~8X~)NXtF "N#T/O(Fe3o f G
哈哈...好ge...唔好意思;) [/quote]
0ZJ~f3P!bH 唔該晒!:good:

alan999 發表於 2006-2-16 04:25 PM

[quote]Originally posted by [i]Azuma[/i] at 2006-2-16 10:26 AM:
2D"mQM`/W/X^'T|.F 我支持創作
F$\Zn1FO1qD$? 我支持新聞自由'\$A8M5gyD9l
但唔支... [/quote]
j_pI3~NQ:G6X,| O$l3h3n#l
你講得無錯...0v]h$v%V y
比你報導新聞...唔表示你可以作野...

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.