娛樂滿紛 26FUN's Archiver

MRSLEE 發表於 2006-2-16 12:36 PM

[問題]什麼車牌NO. 才襯你?

運輸署將於四月起接受自訂車牌申請,預計首批會批出一千個車牌,每年可以發出三千個。 *t_7FF0B2O*B*Z

$sV'jn c gt8[gh-P 助理運輸署長葉文光說,車主提交申請表時須繳交五千元按金,當局完成審批程序後,車牌會公開拍賣。P2xF9CO-gQ;`

/YC~:EScj)j$K 他又說,車主買到自訂車牌後,不可以將車牌單獨轉讓,需要與車輛一同轉手。
0d(]N[2o%OH
S \J Fe 當局又會成立審查委員會,確保自訂車牌不含低俗、不雅或三合會含意的數字或字眼。

tomken 發表於 2006-2-16 01:35 PM

[quote]Originally posted by [i]MRSLEE[/i] at 2006-2-16 12:36 PM:IS Wg7p
運輸署將於四月起接受自訂車牌申請,... [/quote]
:W-s,{y*mi i(Q 同車一齊轉可能麻煩d~~~

vv1668vv 發表於 2006-2-16 07:30 PM

hk1

香蕉仔OOOO 發表於 2006-2-18 09:09 PM

1031 =天才

Yui.i 發表於 2006-2-18 09:26 PM

YU1CHE=Yui IchikawaAP9W2L0i&Ch D0\
即係我偶像市川由衣...V#.#

ricojohny 發表於 2006-2-20 10:55 PM

HK1997
#z0o oG m| 已經比人用左
5wsV;VhI8V 我諗唔到第2個

阿感 發表於 2006-2-21 12:48 AM

[quote]Originally posted by [i]ricojohny[/i] at 2006-2-20 10:55 PM:B8E_O"B Wi6[$Mf
HK1997m2Z Cq$yU|/r;pa
已經比人用左
GkC#],`#X,n/aL C{"h 我諗唔到第2個 [/quote]u:W?6m|._9[

|#{ j+z?!Q HKG1997
l-iM0q O QhW&D@!d"E6\ O岩唔O岩使

Dr.anger 發表於 2006-2-21 12:51 AM

XXX 1

ThomasKoon 發表於 2006-2-21 02:26 AM

CC130986(可能好普通﹐不過有意思架)
C9sD R{R [;tU ]t*Lt"jJ.n/@y P,V
我鍾意個女仔︰第一個c係解chi(佢個名)﹐第二個c係chocolate﹐佢個網名﹐130986係佢出生日期

ng_ho_play 發表於 2006-2-21 08:38 PM

6940最好...轆9死你

Dr.anger 發表於 2006-2-21 09:26 PM

[quote]Originally posted by [i]ng_ho_play[/i] at 2006-2-21 08:38 PM:
wN|/A6o3ku4Qp 6940最好...轆9死你 [/quote]
[#h6yT| 呢個真係好鬼死正
m!R'B)C3V"vo :clap:

ThomasKoon 發表於 2006-2-22 12:08 AM

咁多位管理人員﹐可唔可以幫我編輯我上面個發言﹐請將"130986"﹐改為"130985"﹐唔該晒...啱啱至發覺打錯隔離個制...不過我自己改唔到....

憶天 發表於 2006-2-22 09:23 PM

14528~

GoodPic 發表於 2006-2-22 09:50 PM

我生日日期囉..

men 發表於 2006-2-24 04:36 PM

kof97

yeahchan 發表於 2006-2-25 10:06 PM

[quote]Originally posted by [i]vv1668vv[/i] at 2006-2-16 07:30 PM:_^I1g1r:yk
hk1 [/quote]
J5N&?6T7D 你係何生?!?!?!

robertchai 發表於 2006-2-27 07:58 AM

26FUN有冇人要-b xUuq
mI~"T;X-E
冇人要我要:D

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.