娛樂滿紛 26FUN's Archiver

yanmatthew2006 發表於 2006-2-18 10:30 AM

搭車時最唔鐘意咩人坐隔離?

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

iknow 發表於 2006-2-18 10:52 AM

大叔,大嬸,肥婆,身上有汗酸味ge人,豬扖~

brightman 發表於 2006-2-18 11:26 AM

太肥既人, 一個人霸成個半位.

men 發表於 2006-2-18 12:53 PM

[quote]Originally posted by [i]yanmatthew2006[/i] at 2006/2/18 10:30 AM:2Y+eYP#U&E
搭車時最唔鐘意咩人坐隔離?
$o!wL(])I1z9i cJ:F f8SH}z.t
我唔鐘意D人大舊坐隔離, 一齊坐好迫^^
0Q f1`;thj$w
/eqQCT*dP0\s How about you? [/quote]
%n;`H&V6x C
-c/b:Q [3W[q9fl 大舊都唔夠d人"啞乍"衰
v `,L7S\ G@p Z 有次撘mtr有個賤人一個人坐三個位p8B(c7r\ HhA]
人地坐低就拍登,勁cheap:mad:

kaixinren 發表於 2006-2-18 01:01 PM

成头头皮,昏昏入睡的肥婆或肥佬。

garycheung 發表於 2006-2-18 01:14 PM

有異味的人和經常問人借電話的人.

12d3 發表於 2006-2-18 03:25 PM

1. 大嬸/師奶:成日大大聲傾電話,佢坐車尾,車頭d人都聽到佢講野.仲要呢d時間通常都係返工時間,成車人都好靜,因為眼訓,但係得個大嬸大大聲講野.我通常聽唔明呢d大嬸講乜,佢講既係鄉下話.
V(q/Z7N|5R d帥奶一定唔會一個人上車,情況嚴重的話,會出現6~7個師奶,佢地有用唔完既口水,由上車傾到落車,即使佢地唔係坐埋一齊.*Hk-N"[K0w8J
2.大叔們像地盤工人,佢地聽覺好似已受損,個電話聆聲鬼咁大,連響三次都冇反應.又好似唔信有人打比佢,望住個來電又響多兩次先識聽.

YUEN_LOUIS 發表於 2006-2-18 03:37 PM

煙剷,酒鬼:好臭
&E:a2Hi1k3M 買完餸d阿毛:差d霸埋你個位

mb522 發表於 2006-2-18 04:01 PM

一上車就狂咳果d阿叔阿嬸....

pakho 發表於 2006-2-18 04:41 PM

異味........真係好難頂.....地盤工作個d真係超臭:help:

kakeidevil 發表於 2006-2-18 06:46 PM

靚女:drool::drool:

gundamman678 發表於 2006-2-18 08:10 PM

有任何類型臭味既人,唔好話坐隔離,就算坐我前面後面,可以的話我都會轉位~~臨起身時還差點想講一句[color=Red]"妖! 你唔好再臭d!"[/color]
f{t6~&loiF
)p,T%cCBX8?S/P+j 夏天就到,又要小心d~~hO/k!j:ge8a
0TOX as9i}m
[[i] Last edited by gundamman678 on 2006-2-18 at 08:12 PM [/i]]

pakho 發表於 2006-2-18 10:07 PM

[quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 2006-2-18 08:10 PM:
aU g~!wt,w }qE;\[ 有任何類型臭味既人,唔好話坐隔離,... [/quote]
tj'J4sJ;l0[9q\ 唔好話轉位......我情願企都盡量離開佢個範圍:hitwall:

garycheung 發表於 2006-2-19 12:55 AM

[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2006-2-18 06:46 PM:
d)d6gJk(i3L [color=Orange]靚女[/color]:drool::drool: [/quote]5Q+w-J/n,EiV`on
人地個TOPIC係[color=Red]最唔鐘意咩人坐隔離[/color]
3^^TWn9ll-Zs 唔係[color=Red]最鐘意咩人坐隔離[/color]:dev::dev:

austin666 發表於 2006-2-19 03:01 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

so1874 發表於 2006-2-19 03:30 AM

[color=Blue][size=5]搭巴士時[b]吃燒肉[/b]既人[/size] :gun:
${U!n5RBJ u@0d9G(m'z$@L*|B
【明報專訊】以下是巴士車廂內一景(2006年2月18日)
0wPR1ae9d_5`I 9X/Jk6u}oJ+a
[img]http://lifestyle.mingpao.com/ftp/Style/20060218/scc/18yj12.jpg[/img]
;k0h'zfMDp/b e EZ!yPM
婦人甲乙丙丁,4個人買了兩盒燒肉,從筲箕灣登上往小西灣方向行走的九巴106。霎時間,上層一陣擾攘,甲婦大聲向乙婦抱怨﹕「使唔使坐得咁後呀﹖」躁動一輪後,甲乙丙丁終於選定座位,然後10秒內齊齊打開兩盒燒肉,立時,油膩氣味佔據了整個密封的空調車廂。
~(}W(C2ewLYG^
3`_s0ER]$K 丙婦率先掏出牙籤分發各人,然後一聲﹕「食咯喂﹗」四人便手起籤落。
,P*gW4q&O1kq q
G9At*k"{]:\ X[)m 丁婦有點懷疑地道﹕「有骨。」
WuEd&HBB3N
'{;U x%u QqJ;E? 乙婦回應﹕「有骨落地咪好囉。」然後「吐﹗」一聲,把豬骨吐出並順手丟到車廂地上。之後的10分鐘,四婦你一言我一語,邊挑肥擇瘦邊說人家長短,直至臉泛飽足之相,才收起吃剩的燒肉。
5{ DRQrS*Z0aY So GN!VIE9o)~
記者就在她們高談闊論旁若無人之際拍下「證據」——如此一景,即使讀者未遇過相信亦覺似曾相識。大部分香港人在公眾場合都是安靜守法的,但很不幸,也有為數不少的小眾,經常在車廂內以手機高聲談話或肆意吃喝,這些罔顧公眾安寧和衛生的缺德乘客,真不知該如何對付。[/color]

kwokyin1009 發表於 2006-2-19 04:59 AM

有味既人...好難頂

發表於 2006-2-19 05:03 AM

[quote]Originally posted by [i]kwokyin1009[/i] at 2006-2-19 04:59 AM:H N$g)n)cy
有味既人...好難頂 [/quote]9^Ge+uKY
女人味呢?;)

tomken 發表於 2006-2-19 11:31 AM

其實佢食野都唔緊要既..如果唔整"烏joe"地方R%c3rvo-Y s#sW-C

%J R0X`/~ 有汗氣(難聞果d..)...個樣衰格果d(你坐埋佢~佢會驚你掂到佢果d)...兩個位坐出唔坐入(唔坐窗口)..旁邊嘈住哂果d(如拎電話出現當響郊外播收音機)..大致上係咁

阿感 發表於 2006-2-19 12:06 PM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-2-19 03:01 AM:'C-FX1sN
未死的人d?dhmLZ
*N Ok%H]/]7r+[%Y
因為我唔鐘意有人坐我旁邊............... [/quote]
yE*wag
v1VPD4_1`[Nx L 你唔介意死人......

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.