娛樂滿紛 26FUN's Archiver

goonejp 發表於 2006-2-18 10:55 AM

女 人 討 厭 男 人 無 主 見

報 上 大 字 標 題 , 說 情 人 節 調 查 : 女 人 討 厭 男 人 無 主 見 。 /bI{)O#f0[G%Z
我 非 常 同 意 。 也 贊 同 負 責 調 查 的 城 大 社 會 科 學 部 首 席 講 師 張 兆 球 所 說 : 「 女 人 外 表 是 事 業 有 成 的 女 強 人 , 心 態 上 還 是 傳 統 的 小 女 人 。 」 |#eD N:hF$llFr
罵 男 人 小 男 人 , 其 實 自 己 是 小 女 人 , 哈 哈 哈 哈 。 o}9F)[ BgC/T'l_5\
我 在 香 港 混 了 四 十 多 年 , 這 一 類 的 女 人 見 得 多 , 實 在 像 魯 迅 所 說 : 「 一 闊 臉 就 變 。 」 -G5M)H!VF)rg
她 們 要 下 屬 叫 為 「 老 板 」 才 滿 意 , 其 實 自 己 的 頂 頭 公 司 全 是 男 的 。 那 種 囂 張 的 氣 燄 , 不 可 一 世 , 真 是 他 媽 的 狗 眼 看 人 低 , 拿 了 「 陰 」 毛 當 令 箭 。JqH5Uam

1efo0Ur'Y{ 正 當 不 少 男 女 為 如 何 過 情 人 節 張 羅 時 , 調 查 的 結 果 , 四 成 多 希 望 外 遊 , 收 到 禮 物 是 鑽 戒 首 飾 。 情 書 、 朱 古 力 、 毛 公 仔 千 萬 別 送 , 她 們 最 不 喜 歡 。
p-I Z2lPLS4{ 哈 , 香 港 有 多 少 巴 仙 的 年 輕 男 人 能 做 到 這 一 點 ? 還 是 老 頭 子 得 益 , 他 們 有 經 濟 基 礎 , 如 果 肯 和 他 們 上 床 , 到 澳 門 或 送 零 點 一 卡 拉 的 鑽 石 還 可 以 談 的 。 女 的 當 然 照 收 , 總 比 毛 公 仔 好 嘛 。 -Luj5` E~/qM
第 二 件 討 厭 男 人 的 , 是 怕 他 們 偷 食 。 哈 哈 哈 哈 , 種 子 優 秀 , 就 要 播 。 好 男 人 , 一 個 女 的 怎 麼 夠 ? 要 他 們 不 偷 吃 , 好 呀 , 嫁 一 個 一 生 只 能 滿 足 一 個 女 人 的 男 子 吧 , 看 你 悶 不 悶 死 ? "y3v7rxJ.@9dj
整 個 調 查 看 下 來 , 你 會 發 現 一 個 驚 人 的 事 實 , 那 就 是 性 無 能 排 在 最 尾 , 等 於 是 最 不 關 心 的 。 這 說 明 大 部 份 的 女 人 對 那 一 回 事 一 點 興 趣 也 沒 有 , 娶 一 個 在 性 方 面 毫 無 情 趣 的 女 人 , 男 的 怎 不 會 去 偷 食 ?
i$h$z%R+q`-C 性 無 能 不 在 乎 ? 這 給 西 方 女 人 聽 到 了 簡 直 要 她 們 的 老 命 ! 有 錢 。 有 什 麼 用 ? 什 麼 ? 不 能 隨 時 樂 一 下 ? 去 你 媽 的 ! &{h m7tM,^BL
還 有 一 個 隱 藏  的 危 機 : 男 人 有 老 婆 , 她 們 根 本 提 都 沒 提 到 ! 這 表 示 什 麼 ? 也 不 在 乎 ? 男 人 偷 食 不 行 , 女 人 偷 吃 就 行 ? s2ID3Q%d$|A
當 然 , 這 些 女 人 之 間 也 有 例 外 , 說 女 人 壞 話 , 一 定 要 提 到 有 例 外 , 她 們 都 以 為 自 己 是 例 外 。 不 然 , 她 們 會 圍 剿 你 的 。 i^I]Ed@
~~蔡瀾

vv1668vv 發表於 2006-2-18 11:47 AM

有主见既时候 ,距又发澜渣。

gundamman678 發表於 2006-2-18 08:15 PM

[quote]Originally posted by [i]vv1668vv[/i] at 2006-2-18 11:47 AM:
6aP.omv6[P9^"n)s 有主见既时候 ,距又发澜渣。 [/quote].T1|x+o? V

8L7p }u@r je 你己經睇穿女人心~~:clap::clap::clap:

Yui.i 發表於 2006-2-18 09:16 PM

hk d女人係講曬ga la.......俾意見佢就ban回頭....,唔俾意見又話無主見.....事實上...男人見到女友開心,佢咪開心law....但係女o既唔好咁過份先得ga........

發表於 2006-2-19 01:08 AM

"女 人 討 厭                 男 人 無 主 見 "N"LN K*r!f
會唔會係咁'u}~a(H e-O WV
)aP*v oV}
[[i] Last edited by 搓 on 2006-2-19 at 01:10 AM [/i]]

so1874 發表於 2006-2-19 05:25 AM

[color=Blue]男人就晒條女,就係"冇主見","唔識take care,lead女仔" :gun:
@dZ!A!}r4Dy1_ a_!e*E1l
男人渣fit話事,就係"大男人","乜都要話事","唔讓女仔","唔尊重女仔意見" :hitwall:
2R)c o? QkM c[B]&@/R'Z{
           [size=6]唉~~港女[/size][img]http://forum2.hkgolden.com/faces/clown.gif[/img]
*]0m!eP?*vC LP!j _6W}7A_*@d
         ∩___∩            
q@{j\,X*Zq       ノ   _,  ,_ ヽ        
S sy!fFv4w      /  ●    ●  |          ^:A&z:uk"]z
     |   ( _●_)   ミ "_4n1\zl
    彡、  |∪|  ノ
&xu!S u!uU y F-r ⊂⌒ヽ /     ヽノ  ヽ  /⌒つ
%E\(]p"[ ^J6a   \ ヽ   /  so1874  ヽ  /
|$g*RP$n!V~ e b:x4J E    \_,,ノ      |、_ノ[/color]
V1? \&{-j/bBP 6Z7JX3b5T
[[i] Last edited by so1874 on 2006-2-19 at 06:58 AM [/i]]

LMQ 發表於 2006-2-20 06:36 PM

[quote]Originally posted by [i]Yui.i[/i] at 2006-2-18 09:16 PM:
[$Lh2C4~ hk d女人係講曬ga la.......俾意見佢就ban回頭....,唔俾意見又話無主見.....事實上...男人見到女友開心,佢咪開心law....但係女o既唔好咁過份先得ga........ [/quote] v f OW*H)j;HU
中哂point
+kLp{~@5y 佢唔鍾意既可以大條道理reject你g{f%G8|i2aP
仲可以反話你唔夠細心唔知佢諗乜:hitwall::hitwall::hitwall:
6~O0TB3u9JO#zw :r)v[uAx2]0P
相反俾佢渣主意又要話男人老狗無主見Z ^yg"Hrax8X)D
想唔投降都唔得啦:giveup:
#yoV`%l%Ma 唔敢講話全香港所有女仔都係咁樣
YY Zb|4U m[R 但肯定有唔少既都有咁既想法:o
C9K0k"p-?Y:S-FR 最起碼我識左唔少女仔fd佢地都係咁諗..:gun:vE q5I/KJ
(h1jsav6?
然後兩睇
R/N5y6@"^j f 一個願打一個願捱c7m'd9Ag1\ p3XiA
男仔為左女仔開心,做乜都無所謂(呢d所謂既觀音兵):nogood::nogood: Z O|6F9L;IF3jI @
間接令到女仔以為可以得寸進尺:haha:gANp.]9{;?^#|
znzJ Cq6h
ps.女user見到唔好咁快就ban定我先,細心諗下我有無講錯啦:)
+}#R |E @z
*F|pE"{ r [[i] Last edited by LMQ on 2006-2-20 at 06:37 PM [/i]]

yuetka 發表於 2006-2-22 02:05 AM

俾D提議其實都係有主見既表現既
8ao{ Q xG)M 渣fit就係主見
_[%Q p.Md 但有主見唔一定係渣fit果個既

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.