娛樂滿紛 26FUN's Archiver

甘國武 發表於 2006-2-18 01:42 PM

港澳台40富豪排行榜

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

mb522 發表於 2006-2-18 04:03 PM

有冇全球~~

gundamman678 發表於 2006-2-18 08:14 PM

我係第99999999個

甘國武 發表於 2006-2-18 09:11 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

香蕉仔OOOO 發表於 2006-2-18 09:18 PM

佢地一人俾1000萬我就好la = ="

gundamman678 發表於 2006-2-18 10:16 PM

[quote]Originally posted by [i]甘國武[/i] at 2006-2-18 09:11 PM:
#c1uuxu!O
/q y/@|On} 台灣2300萬+香港700萬+澳門50萬
*M+n`FxhS7yDuP =3050萬,無9999萬咁多喎... [/quote]W\~ax1E9BC8@T
{0T5@8V c5v/W
我計埋中國大陸~~

新經濟學巨人 發表於 2006-2-19 07:42 PM

[size=6]富貴浮雲,最後都係過眼雲煙.yo-O6mw-Q0D:~_

"^!FU3Z6N F4m r)o 生,老,病,死,人人平等,{ U{P8@nqb
gYd7~&s4ZFA
那怕你富如Bill Gates,窮如陳健康.
![i(sEli| }[)r }w s
回頭是岸,
YSO(]t-~
v#z1G?k8R |U u 大地在佢腳下的始皇帝,死了二千多年了......:)
L!S$\1bf7ZW^
,bbU!z4]3q8q1k 砌機醒於何寶生,最終伴他的,唔係2006年砌機指南!$s2o_n!z
[/size] Hd8rEbiA
 a;D~)LwW4[U `
nK [8R@e t*b
[[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2006-2-19 at 07:47 PM [/i]]

大家樂1234 發表於 2006-2-19 07:49 PM

世界首富y W uD:hC
之前睇報紙話身家有12位數字
J*qe0_+Huc:u o 微軟主席

kaixinren 發表於 2006-2-19 08:43 PM

我觉得有1亿HKD都好有钱了,这些有成几十亿到千几亿的有钱佬,都唔知点储返来的。

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.