娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ArtOfLife 發表於 2006-2-22 12:14 AM

慣性失眠,有何辦法可以解決?

成日失眠,巳經係慣性失眠。一日可能只係訓到一兩個鐘,吾好彩就攤到天光。去問醫生羅安眠藥,十次比得個一次,中要係無用。中醫又睇過,都係無用。
p8k*xd(?,J'O 8S$}kI5x9?2MP9s`
有無brother有經驗,有心得,點樣至可以舒緩下失眠的痛苦……?

cwleung1988 發表於 2006-2-22 12:16 AM

上26fun...唔係講笑....6qY!~%`t%rI,c^ P
有時我都係要等自己真係好想訓先訓到...

singleung1956 發表於 2006-2-22 12:31 AM

嘗試開收音機聽香港電台,因午夜後港台播的全部是比較舒情的歌曲,有助放鬆神經,幫助入睡,%CnC*V0p7a:Vn

yt UA;`L~C!] 但記得將音量收細,避免蘇擾他人

alienck 發表於 2006-2-22 01:21 AM

其實我都有同樣問題)q^,} I6S'`d-s C
最重要係日頭又冇精神
@H fVH7V 夜晚又訓唔著/訓得唔好

tomken 發表於 2006-2-22 03:55 AM

其實可能係你慣左夜訓..D8b/Tv8b S
試下將精力用哂響日頭...十二點去訓應該得..
;o$z&j ~Jo Y:kq l%r 就算訓唔到都照隊落張床度

林友忠 發表於 2006-2-22 04:22 AM

[quote]Originally posted by [i]ArtOfLife[/i] at 2006-2-22 12:14 AM:
y;~6]zb;t 成日失眠,巳經係慣性失眠。一日可能... [/quote]
bX lD/]Q DY%G 揾份地盤工作做包你晚晚放工之後食完飯連涼都唔想冲就瞓.

slwong3 發表於 2006-2-22 11:20 AM

honestly, do 50 push-ups before you sleepS(vv V.iY A)cJ

^x2_e m I'm sure you can fall asleep....

ArtOfLife 發表於 2006-2-22 07:37 PM

失眠ge其實係我老母,都真係咩方法都試過,聽住音樂,聽電台,睇電視個d咁ge方法試過,係無用ge。佢根本巳經係好眼訓,因為真係差吾多無訓過,但吾知點解攤係床度都永遠不能入睡。或者真係試下叫佢做下d劇烈運動再去訓。

機密 發表於 2006-2-22 10:43 PM

[quote]Originally posted by [i]ArtOfLife[/i] at 2006-2-22 00:14:
S m$pg7QX'Yj 成日失眠,巳經係慣性失眠。一日可能... [/quote]
%|Wm(B ^W"P\)u H 扑暈自己!:D:dev:

阿感 發表於 2006-2-22 11:29 PM

一晚唔訓,到第二晚先訓

men 發表於 2006-2-24 04:29 PM

訓前唔好做劇烈運動,聽講好似仲精神
]D(`&FWVUK 3] R#x#rP/}D_
日頭係咪好得閒?

kaixinren 發表於 2006-2-24 05:52 PM

饮杯温鲜奶得唔得?

ArtOfLife 發表於 2006-2-24 08:17 PM

[quote]Originally posted by [i]men[/i] at 2006-2-24 04:29 PM:
A9\z~Al GO6W:^ 訓前唔好做劇烈運動,聽講好似仲精神*m tX x |$w8sDp1L
5V zIm4P%VL0^x
日頭係咪好得閒? [/quote]6\1Ngq*eB6Qzj|
$} {"hqWw
咁又係…:haha:日頭得閒有關係嗎?又吾係好得閒,米家庭主婦law,佢又吾會成日歐係屋企ge。+J:v2y2mm

Ow UF0R+ml
f.j8F$L+_ O;j} 飲鮮奶?飲杯鮮奶就訓到ge話,我阿媽應該會飲幾百杯都濟。點會咁就訓到ga。

garycheung 發表於 2006-2-25 03:56 AM

試吓用香氛.
E H~rKZ+T:z#V 買一些容易令人入睡ge香氛:)

harvey22 發表於 2006-2-26 02:45 PM

give her a massage while she try to sleep
.E2V x:E {9P
fk3Ji!?,[ on more on more

magic 發表於 2006-3-15 01:19 AM

[quote]Originally posted by [i]ArtOfLife[/i] at 2006-2-22 12:14 AM:_Y4D H,B L2x ~
成日失眠,巳經係慣性失眠。一日可能... [/quote]4c`/k M-i8fr gK
試下打几几...;)溝笑..

vv1668vv 發表於 2006-4-14 12:06 AM

[quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 2006-2-22 12:16 AM:!j4^R&@-Pl$RV9md
上26fun...唔係講笑....
QF]#I {F 有時我都係要等自己真係好想訓先訓到... [/quote]c&k,gSz$Th`$}}"S2N

:B? `)soX!q(Zb~R7p] :good::good::good:D hT|0z
有同感!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.