娛樂滿紛 26FUN's Archiver

SCM 發表於 2006-2-27 10:19 PM

tvb收費電影都出娛樂新聞 大家點睇

我覺得係明撼cable 佢仲要另外請人做主播 唔用自己d人

ASPP 發表於 2006-2-27 10:25 PM

依家無記d娛樂新聞極其硬膠 !!!)pXqQ,p
首先幾日前幾新聞,可以留返今日先講kI$Nk3N#a3z
仲要係扮晒新料咁1j``&L7tcQ X7~K
d主持又極其白痴,星期一至五 7:30 開著部電視機
Y k:p(~RE 見到兩條麻甩佬,著晒情侣裝,意為無記拍<<斷背山>>電視版 ~.~ "
;g8D5s*P+pp;K?&DxMa 搞埋d死爛gap,意為好好笑...............

A340-600 發表於 2006-2-27 10:29 PM

now寬頻TV遲下有得睇無線收費八 大台..唔知呢個台有無份?

~病人~ 發表於 2006-2-27 10:34 PM

跟風之作,無記愈來愈不知所謂

ThomasKoon 發表於 2006-2-28 12:18 AM

無記近年為咗生意﹐冇晒風格......

qweqweqwe 發表於 2006-2-28 03:38 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

SCM 發表於 2006-3-1 07:27 PM

[quote]Originally posted by [i]ASPP[/i] at 2006-2-27 10:25 PM:
9g][^D 依家無記d娛樂新聞極其硬膠 !!!
0D/o |a"jFt1OJv 首先幾日前幾新聞,可以留返今日先講
*~4rPy8Isw 仲要係扮晒新料咁Y G0@3o7j2O-yQW e2H O
d主持又極其白痴,星期一至五 7:30 開著部電視機(i&d)mrBei
見到兩條麻甩佬,著晒情侣裝,意為無記拍<<斷背山>>電視版 ~.~ " j;Hvx}T7xFe
搞埋d死爛gap,意為好好笑............... [/quote]Xb3vy6zv+b3_
唔好話佢麻甩 個崔x邦都可以話做得唔錯 不過比無記影衰左姐

替天行動 發表於 2006-3-3 02:13 AM

[quote]Originally posted by [i]ASPP[/i] at 2006-2-27 10:25 PM:mlT%W Ll4cm2Z,RU
搞埋d死爛[color=Blue]gap[/color],意為好好笑............... [/quote]
uS ]}Uw 嘩下﹐乜而家連英文都有人興講懶音架﹖真係好笑過無線D爛GAG:clap:

real123 發表於 2006-3-20 01:46 AM

個7點半節目佢地d gag好正...尤其係個天氣報告

阿感 發表於 2006-3-20 01:57 AM

[quote]Originally posted by [i]替天行動[/i] at 2006-3-3 02:13 AM:z;j;U$j)q#K A }
\E'Cr`['A+C;buU
嘩下﹐乜而家連英文都有人興講懶音架﹖真係好笑過無線D爛GAG:clap: [/quote]
i[1B]4ZNAE a Y$muWScQU
似係講緊粗口喎:kicking:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.