英皇又玩到禁大
經濟學理論 O#Q `@~!E[url]http://www.capturea.com/TV/OppCost_1.wmv[/url] d/qfN}
[url]http://www.capturea.com/TV/OppCost_2.wmv[/url]RT$O1C-p*S| ?#})I
Nf lt:y8S9x
| @:NYP#TK:OL(~
點解魚蛋牛丸雙併要賣貴D??]
[url]http://www.capturea.com/TV/FishBall.wmv[/url]
睇完後都唔知去唔去好... 仲以為關楊受城事.... **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 哈哈哈:D,佢好似係想用話題吸引學生多個用實力:nogood: 哈哈哈~好攪野~ 我覺得有D白癡囉~去的話會浪費曬D $$$ 但高sir的確係幾掂... 當年我日校個econ老師激廢, 會考高考都係靠佢 私校的經驗:/A'J1X$JaM-x v
v*eS)~7n
越白痴的比譬越深刻 唔好話俾我聽呢D係英皇個D video班ar~
好再我補現代~)`Lx RR8N
D老師不知幾好~\1S'i$EC
英皇見到個K.oten已經唔想入去~ 睇個topic﹐以為係楊生.....原來講緊另一間英皇.....
頁:
[1]