娛樂滿紛 26FUN's Archiver

龍九州 發表於 2006-2-28 04:53 PM

[轉貼]驃叔至理金句

驃叔金句: 什麼事怎麼說
(h6Wl!f-EJ Y*v-~ %_p3y"y{3zf
急事, 慢慢的說;
k!ob^ ^C,V 大事,清楚的說; 8ECk#S3Y u
小事,幽默的說;
sdnR,g-}^?!~ 沒把握的事,謹慎的說; x3B+}5P'l.QH~ x+f
沒發生的事,不要胡說; $_tW*Gfg^2V4|
做不到的事,別亂說; GKt9hUcSv
傷害人的事,不能說;
2UD}q3doKm 討厭的事,對事不對人的說 Xd\X4?+a
開心的事,看場合說;
2f9X h"G-Q2Qj~@ 傷心的事,不要見人就說;
6r%z"Ll;d L5Z@ 別人的事, 小心的說; s'S?\8xZ D
自己的事,聽聽自己的心怎麼說;
qB)t!A?'C8~:? 現在的事,做了再說;
CO,DG8~ @8~I:a 未來的事,未來再說。
2d0l vd Aa&] 如果對我有不滿意的地方,請一定要對我說。
H/R!e] eD zua5|l%R
箇中意思, 終生受用!!

中華卡樂b 發表於 2006-2-28 05:33 PM

真係好有意思

qweqweqwe 發表於 2006-3-2 10:37 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

magic 發表於 2006-3-8 10:21 PM

[quote]Originally posted by [i]龍九州[/i] at 2006-2-28 04:53 PM:
/v*~5br(F6Tw5u 驃叔金句: 什麼事怎麼說 (w Prq0R%j,L
Pkz(z#z E9rgs}
急事, ... [/quote]
'| c8CA_G l4M(w gooooooooood

firewu 發表於 2006-3-10 03:20 AM

驃叔金句: 什麼事...怎麼說 .....

真係好有意思....直頭係警世格言..

cwleung1988 發表於 2006-3-10 09:20 AM

多謝晒...

阿感 發表於 2006-3-15 12:04 AM

相馬金句: M3c(b3j*D
B:V iT;W2A1v4o
 ■我係董驃,我講馬你要聽! I(kV%n zSv
#c-v+pMroa
 ■賭錢輸贏不要咁認真,但對自己的職業要認真,付出誠意向普羅大眾交代。
6z;b,p-pa,H#X .c;Iw.Q;~#]OZ
 ■馬名反映你的文化水平及性格,一定要改得好,我改馬名為仗義執言、義本無言。
;Z.u$?i7|+OW
.|,ulW {/Eli#E  ■賭馬屬偏門,偏門又使咩講道理。 W+ji,M!O
A$_v9~_ T&a { A
 ■馬房贏馬贏錢係天公地道,輸馬贏錢天理不容。
7k)x)]7DZ!X3ba4X 5} Xs'P8D@
 ■買馬唔好信練馬師,要信緣份兩字。 U&D#c/w mQe"@xS~

;yV%gt Z A  ■看人察言行,量馬觀步姿。
^D4?6v x;B.?$lwl'A
eZvWS I#vaz  ■斷韁馬臨崖。
s'Q3Y&e a(hB[ ){ ['x z%i9`
處世名言: NixV(I:fW)~E[

hdN(]fQ  ■無料既人無人扶得起,有料既人無人a得低。
9GO'dbF8^*Oq
u!y$oAyW  ■大事要清楚的講,小事可幽默的講,無把握的事要謹慎地講。 *Ip9o*O-g zz

8X5i@-Y;u:tHVd  ■無發生的事不要亂講,做不到的事別隨便講。 xL5VCDA]/K9J U

F&Mf~n\f  ■開心的事睇場合講,傷心的事不要見人就講。 /c%n BS/k8C
$D(O/s5i~ W.i&y `
 ■別人的事最好唔講,自己的事聽聽自己的心怎樣講。
!U1@#v#z.uu Uc k1t
c oi!m#YK-O4_w  ■現在的事做了再講,未來的事未來再講。 W1~}/U1O
1K(mG0q @f6I{
 ■如果對我有不滿意的地方,請一定要對我講。
}7\rQ E
-h p2R2xQ*]  ■以簡單方法處理複雜事件。 %mY+N\5r pR
2ey0U+rv%oHJQ
 ■做到老學到老,珍惜共事的緣份。
7F]F h-Y} [5F C9mTAj/Z vH
 ■我講野多人信,不是我學識高,是我經歷多見事情多。
*q2N%W])nWm,X j a^J:I+Te6bN
 ■樂不可極,樂極生悲。 K4\ Fl&q*TN'v

^9]&^Uoa?6n  ■不勞而獲無道理,勞而不獲無天理。
]!Xdkoug+AL#t
&wBNlV.pE9\mt  ■交一友要千言萬語,失一友只三言兩語。
Pfme}2`-j
7y^ T*auAi9`\ T  ■天也空,地也空,人生渺渺在其中;金也空,銀也空,死後可曾在手中;妻也空,子也空,黃泉路上不相逢。

brightman 發表於 2006-3-15 01:01 AM

的確學到野

coyote 發表於 2006-3-24 11:49 PM

我係董驃,你唔係!!:good:

magic 發表於 2006-3-25 01:21 AM

[quote]Originally posted by [i]firewu[/i] at 2006-3-10 03:20 AM:
t y0r'Z\K} 真係好有意思....直頭係警世格言.. [/quote]good

sodiumhydroxide 發表於 2006-3-25 03:34 AM

佢係一個令我地學習既對象!!!

bbbxo 發表於 2006-4-3 08:38 PM

正!goooood

tc1981 發表於 2006-4-7 01:10 AM

服!!!

kgkgkg212121 發表於 2006-4-7 09:19 AM

[quote]Originally posted by [i]sodiumhydroxide[/i] at 2006-3-25 03:34 AM:-VB(ZH@&~6bA
佢係一個令我地學習既對象!!! [/quote]~!Ys9L#o.r
係,講d野好令人信服,好有權威

yy56hk 發表於 2006-4-7 09:39 AM

好句fG#APT
睇完冇野講

kgkgkg212121 發表於 2006-4-7 10:32 AM

[quote]Originally posted by [i]coyote[/i] at 2006-3-24 11:49 PM:
W(fs'ujR0a 我係董驃,你唔係!!:good: [/quote]5L2P"tfS[ g
呢句超寸, 但係你又冇得駁~~ :good:

TTS_8914 發表於 2006-4-7 11:52 PM

仲有一句:"要快樂, 冇安樂; 要安樂, 冇快樂"
-b$xqvv$P (好似係講老婆ga)

eric1108 發表於 2006-4-8 09:58 PM

好押韻呀~~~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.