生了暗瘡在鼻上 , 怎麼辦好呀!!??請教高手or女仔
我生了一粒暗瘡在鼻上 , 都已經3個多月.....都仲未散`2LCo U HR Llp5t.Hc l2kI
我試過飲涼茶同keep 住洗面
&^ff:pz rb
但都係唔得......d 野已經擠晒出黎....但就一個紅印係到
E1^XC8^d*lq3?
點算好!!!請教教我吧!! 嘩.....6P o9W3kT6p
3個月????太耐啦哦~i.F.j*z%w T+U+eQ~{
個紅印慢慢會退嫁啦~但有可能會留低少少色係度 切左個鼻! :lol:~_ OcL_
g:bq`/Jm
正常黎講 擠左d野出黎之後好快會散bZ|X8m
再比d 耐性啦~ :D **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 我係出面買左d藥膏黎搽