娛樂滿紛 26FUN's Archiver

fungsk168 發表於 2006-3-1 06:15 PM

生了暗瘡在鼻上 , 怎麼辦好呀!!??請教高手or女仔

我生了一粒暗瘡在鼻上 , 都已經3個多月.....都仲未散`2LCo U HR Llp
5t.Hc l2kI
我試過飲涼茶同keep 住洗面
X'i_~f,S[%Ac &^f f:p z rb
但都係唔得......d 野已經擠晒出黎....但就一個紅印係到
Kl}og4W7Kh E1^XC8^d*lq3?
點算好!!!請教教我吧!!

卡臣仔 發表於 2006-3-1 06:29 PM

嘩.....6P o9W3kT6p
3個月????太耐啦哦~i.F.j*z%w T+U+eQ~{
個紅印慢慢會退嫁啦~但有可能會留低少少色係度

托迪仔T 發表於 2006-3-1 06:33 PM

切左個鼻! :lol:~_OcL_
g:bq`/Jm
正常黎講 擠左d野出黎之後好快會散bZ|X8m
再比d 耐性啦~ :D

austin666 發表於 2006-3-1 07:10 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

fungsk168 發表於 2006-3-1 07:16 PM

我係出面買左d藥膏黎搽CiKD-X8gt-e[ ^
6zJ-Jf n
但唔係好得....會唔會有疤痕家!!!??

austin666 發表於 2006-3-1 07:21 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

月月鳥 發表於 2006-3-1 08:03 PM

[url]http://www.26fun.com/bbs/search.php?searchid=417663&orderby=lastpost&ascdesc=desc&searchsubmit=yes&sid=iZo5cp[/url]

newman2005 發表於 2006-3-2 12:17 AM

你果隻係乜藥膏?
%u+M"M/_]-mT q:[ Q8hy#io3c7f+@ U
可試Contractubex(不過唔記得中文名), 淡化疤痕用的.&cM-x7ng+K}l&b9Gz

O ^T5r@{M%| 其實暗瘡印d顏色會慢慢淡番的, 俾d耐性啦!

minghkhk 發表於 2006-3-2 04:13 AM

tea tree oil..
%\P:g/h"h you can buy it in body shop... S!}#t ^ve
quit good

極樂 發表於 2006-3-11 01:55 AM

我之前都係鼻尖生左粒大瘡.....
@O1BkwTa2T 仲係擠唔到出果種....
V L E ~#z6^uA%q 唯有搽暗瘡膏.....
C:L} L Y#MvY]L5Q;F 你依家都3個月囉......${7M4Y!Y-ra7X
我果陣等到4個月.....先散囉........1o8n,ti9si/D
你等多陣啦!!

fungsk168 發表於 2006-3-28 11:23 PM

我現在還未好呀

kjkj 發表於 2006-3-29 08:07 AM

多做運動(一天做兩小時),多洗面;少肉多菜多水果;一個星期用兩次洗面奶(Fh"IW ga s
每個人不同的,我本來滿面暗瘡,做了一個月後都差不多沒有了暗瘡

fungsk168 發表於 2006-4-16 08:04 PM

我用左叫"皮炎平" 同一隻叫"雅芳"既暗瘡膏(yD@i;K4KqT
B%p D`g}GYKS
但係都用左一個月......始終都消唔到個印
Ek1A s5YU0s L DvNy(K q7Q};~
仲係到= =||||K~ ?.cXI\F
x$j"{;m AF9[
我好鬼驚呀!!! 會唔會係疤痕黎ga!????

pigcat 發表於 2006-4-16 08:34 PM

之前我都係咁C^+Q[r8THj0g]

gcz#KK)b $pNh_l!O:b Q
你去屈記 or萬寧問下d姐姐用邊隻好
/J.wyAR4J 雖然通常佢地都會介紹隻貴野比你x6y xc|sC;_@
不過呢d野一分錢一分貨
]A8~S6?)w-P 同埋都唔會話真係太貴
6P%j5]:J8[ c/J
:S9Vyv szT
t3H)l Y-{5VK)pAv
f.AMO8d+}0u2d 生係個鼻度真係幾慘..
.nw}?XIa 仲要係本身我d皮膚唔差...
c ["t {^ 果次咁勁係因為之前我用盡力整佢..-_-
KBrB Ce2tH_ 真係自己囉黎...
'P9K3f K^8n#M 成塊面零零舍舍一粒...,IaM2N"Y1t/P/L*m.l
8_&wSu$Y
希望你快d可以討平佢啦~!

fungsk168 發表於 2006-4-16 08:44 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-4-16 08:34 PM:
}E"{.| vNy 之前我都係咁
)W j{6Uo 4P,hPOh.Y
6F0Hq*n EP#m2w^k%`
你去屈記 or萬寧問... [/quote]
,|6XOd7vGr[b3s |5I5I S*{Vl
咁你等左幾耐先好呀~~
8f+\ a4S4H;r
Ji F7{3}2wy\9{!s f 咁你有冇疤痕呀??!!

kgkgkg212121 發表於 2006-4-16 09:33 PM

幾個月咁耐!!.K+_}`8A-Y;G&q*UxT+g
粒野都好惡wo...

pigcat 發表於 2006-4-16 09:42 PM

[quote]Originally posted by [i]fungsk168[/i] at 2006-4-16 08:44 PM:
[bo3yW'C3IIE a&e;ugG
;^8T!KA2F1uqF `
咁你等左幾耐先好呀~~
;C9o#sQx
*_k]]Q1M@ 咁你有冇疤痕呀??!! [/quote]
2oC`(B#Y-b _'N3M m um...佢唔再惡化就一兩日
)b8{5do{Ni 如果要完完全全冇晒印....至少幾個weeks...
.I}6U!Z6J!m/t3A 因為去印冇得急ga..
;}QoF ~AhXx/E$Q8P%yw7x 正如你界損隻手條痕都要一段時間先會晒
:xrAOq!cc
`I^yK _{ 只要間期千祈千祈唔好再攪佢就ok ga la

迷途小羔羊 發表於 2006-4-16 09:59 PM

建議你睇醫生,醫生有d專用藥膏;如果唔想咁煩,可以問下藥房,通常佢都都有介紹aq^DiO u
另外一定要夠訓,呢樣極重要
S5G Q4H\.J;?(G 唔好食熱氣野,唔好用手攪佢,一定會好得翻

kakeidevil 發表於 2006-4-16 10:14 PM

用一d收水份既藥膏,粒暗瘡會快d熟,啫係見到有粒白色野走出黎....?k8lh:Bl
]/sRk t5d
千奇唔好用手擠,入左細菌既會有疤痕....4q&`0k6_!p @U?

o:M,M#n9Sl 有手指印既要睇你個人身陳代謝,快既快d散...
A@2K kD&P x|
"zp&@7^1[Dh#|Ns 之後都係果d,飲多d水,勤洗面咁~

fungsk168 發表於 2006-4-16 11:25 PM

好感激你地既幫助xG2bth5IH
cQ^d2ou;S$~/e
但係我成日洗面可能令到暗瘡個印會深番
;zfxW8A]7w/D w
,JP-?.Xf5xu] 可能係毛巾剌激到掛yBO$y(MR(Zt
7LrC*U(u
會唔會之前我心急擠左d野出黎....攪到而家咁呀 ==...||h"Y"Q!g$YB~

n:K^-{2pk#K5R D%x8Wl 害怕中!!

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.