生了暗瘡在鼻上 , 怎麼辦好呀!!??請教高手or女仔
我生了一粒暗瘡在鼻上 , 都已經3個多月.....都仲未散9w.U6X:w1h"P2w
我試過飲涼茶同keep 住洗面LlMwH?8g
但都係唔得......d 野已經擠晒出黎....但就一個紅印係到
6]?!c,MZ4^+f7P6i1j
點算好!!!請教教我吧!! 嘩.....
3個月????太耐啦哦~
個紅印慢慢會退嫁啦~但有可能會留低少少色係度 切左個鼻! :lol:X-irb`X
*F B:L4wU;MS M0y:X
正常黎講 擠左d野出黎之後好快會散}s%hcj
再比d 耐性啦~ :D **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 我係出面買左d藥膏黎搽V}Q%x}3EdOo
_;h:lT Y'[R
但唔係好得....會唔會有疤痕家!!!?? **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [url]http://www.26fun.com/bbs/search.php?searchid=417663&orderby=lastpost&ascdesc=desc&searchsubmit=yes&sid=iZo5cp[/url] 你果隻係乜藥膏?l*@ZA"fKFx
可試Contractubex(不過唔記得中文名), 淡化疤痕用的.,f,h'?I5P-i?]j
其實暗瘡印d顏色會慢慢淡番的, 俾d耐性啦! tea tree oil..@*K7@1Av
you can buy it in body shop...G1J;v Ro(bB^0A
quit good 我之前都係鼻尖生左粒大瘡.....b;y9z3v D:N^5h&E
仲係擠唔到出果種....f T ukTgs
唯有搽暗瘡膏.....
你依家都3個月囉......
我果陣等到4個月.....先散囉........
你等多陣啦!! 我現在還未好呀 多做運動(一天做兩小時),多洗面;少肉多菜多水果;一個星期用兩次洗面奶
每個人不同的,我本來滿面暗瘡,做了一個月後都差不多沒有了暗瘡 我用左叫"皮炎平" 同一隻叫"雅芳"既暗瘡膏
x+n,u-W(V5t`N.a!i
但係都用左一個月......始終都消唔到個印+l|f _,u$Y9`A
4B!G2}Z'B ^h
仲係到= =||||
我好鬼驚呀!!! 會唔會係疤痕黎ga!???? 之前我都係咁
-?kx5rm.S4I f ?
*]e1n^0K B%L
你去屈記 or萬寧問下d姐姐用邊隻好7JyK:HsE/}
雖然通常佢地都會介紹隻貴野比你iG#P7o5M;q*Qq
不過呢d野一分錢一分貨
同埋都唔會話真係太貴
&ThG#p T_
生係個鼻度真係幾慘..D A/yx7QO0c
仲要係本身我d皮膚唔差...B(o,`1H{Rz)JFA
果次咁勁係因為之前我用盡力整佢..-_-
真係自己囉黎...
成塊面零零舍舍一粒...LVx:[W%MJq C
R C |6tXl
希望你快d可以討平佢啦~! [quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-4-16 08:34 PM:}z1ryq0x$VS
之前我都係咁Nc0X7T_c&H
0n!@*yO Mfs
i!v!h0Ljt'egm
你去屈記 or萬寧問... [/quote]
咁你等左幾耐先好呀~~
咁你有冇疤痕呀??!! 幾個月咁耐!!
粒野都好惡wo... [quote]Originally posted by [i]fungsk168[/i] at 2006-4-16 08:44 PM:3RcFS5N"z
咁你等左幾耐先好呀~~
*N*~8Q9n8[n%lU
咁你有冇疤痕呀??!! [/quote]
um...佢唔再惡化就一兩日G)DF6oA#L:rV9i
如果要完完全全冇晒印....至少幾個weeks...9u#['_[OsC }
因為去印冇得急ga..
正如你界損隻手條痕都要一段時間先會晒.Lp4~L!aO
只要間期千祈千祈唔好再攪佢就ok ga la 建議你睇醫生,醫生有d專用藥膏;如果唔想咁煩,可以問下藥房,通常佢都都有介紹
另外一定要夠訓,呢樣極重要y$t7`^`9N_$K+F
唔好食熱氣野,唔好用手攪佢,一定會好得翻 用一d收水份既藥膏,粒暗瘡會快d熟,啫係見到有粒白色野走出黎....
)[7GJ)I-[
千奇唔好用手擠,入左細菌既會有疤痕....O_c-dO)xEK
有手指印既要睇你個人身陳代謝,快既快d散...sZ6iK Uy
之後都係果d,飲多d水,勤洗面咁~ 好感激你地既幫助
但係我成日洗面可能令到暗瘡個印會深番(MWK~Xs
可能係毛巾剌激到掛
會唔會之前我心急擠左d野出黎....攪到而家咁呀 ==...||*?}.Jw%w JxQT
害怕中!!
頁:
[1]
2