娛樂滿紛 26FUN's Archiver

fungsk168 發表於 2006-3-1 06:15 PM

生了暗瘡在鼻上 , 怎麼辦好呀!!??請教高手or女仔

我生了一粒暗瘡在鼻上 , 都已經3個多月.....都仲未散
p-xkc;F Rg [ 9w.U6X:w1h"P2w
我試過飲涼茶同keep 住洗面LlMwH?8g

F&|l1po0GHi9a 但都係唔得......d 野已經擠晒出黎....但就一個紅印係到
K)t/H8@4g 6]?!c,MZ4^+f7P6i1j
點算好!!!請教教我吧!!

卡臣仔 發表於 2006-3-1 06:29 PM

嘩.....
&X+m1|2tq!`d|#I 3個月????太耐啦哦~
ICD h*H"Ebz;Nq 個紅印慢慢會退嫁啦~但有可能會留低少少色係度

托迪仔T 發表於 2006-3-1 06:33 PM

切左個鼻! :lol:X-irb`X
*FB:L4wU;MS M0y:X
正常黎講 擠左d野出黎之後好快會散}s%hcj
再比d 耐性啦~ :D

austin666 發表於 2006-3-1 07:10 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

fungsk168 發表於 2006-3-1 07:16 PM

我係出面買左d藥膏黎搽V}Q%x}3EdOo
_;h:lT Y'[R
但唔係好得....會唔會有疤痕家!!!??

austin666 發表於 2006-3-1 07:21 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

月月鳥 發表於 2006-3-1 08:03 PM

[url]http://www.26fun.com/bbs/search.php?searchid=417663&orderby=lastpost&ascdesc=desc&searchsubmit=yes&sid=iZo5cp[/url]

newman2005 發表於 2006-3-2 12:17 AM

你果隻係乜藥膏?l*@ZA"fKFx

7J6u6`8wB:P b4g%Y 可試Contractubex(不過唔記得中文名), 淡化疤痕用的.,f,h'?I5P-i?]j

JZ^7w~ 其實暗瘡印d顏色會慢慢淡番的, 俾d耐性啦!

minghkhk 發表於 2006-3-2 04:13 AM

tea tree oil..@*K7@1Av
you can buy it in body shop...G1J;v Ro(bB^0A
quit good

極樂 發表於 2006-3-11 01:55 AM

我之前都係鼻尖生左粒大瘡.....b;y9z3v D:N^5h&E
仲係擠唔到出果種....f T u kTgs
唯有搽暗瘡膏.....
F9Vi4?#cs 你依家都3個月囉......
SF WD2D8j1\VL 我果陣等到4個月.....先散囉........
4S M4A.~ln'W 你等多陣啦!!

fungsk168 發表於 2006-3-28 11:23 PM

我現在還未好呀

kjkj 發表於 2006-3-29 08:07 AM

多做運動(一天做兩小時),多洗面;少肉多菜多水果;一個星期用兩次洗面奶
j&a [3pxR*PH d 每個人不同的,我本來滿面暗瘡,做了一個月後都差不多沒有了暗瘡

fungsk168 發表於 2006-4-16 08:04 PM

我用左叫"皮炎平" 同一隻叫"雅芳"既暗瘡膏
"HMFOh ^ x+n,u-W(V5t `N.a!i
但係都用左一個月......始終都消唔到個印+l|f_,u$Y9`A
4B!G2}Z'B ^h
仲係到= =||||
$GZz%w i*Z7W
&G | aR%p CK!b$[ 我好鬼驚呀!!! 會唔會係疤痕黎ga!????

pigcat 發表於 2006-4-16 08:34 PM

之前我都係咁
7F[}M,@dL@ -?kx5rm.S4I f?
*]e1n^0K B%L
你去屈記 or萬寧問下d姐姐用邊隻好7JyK:HsE/}
雖然通常佢地都會介紹隻貴野比你iG#P7o5M;q*Qq
不過呢d野一分錢一分貨
V/T` al QDg+p 同埋都唔會話真係太貴
,N5r@@.@ ^c &ThG#p T_

6D+[!Sy:e5ml\S
*JD%U@.am5i 生係個鼻度真係幾慘..DA/yx7QO0c
仲要係本身我d皮膚唔差... B(o,`1H{Rz)JFA
果次咁勁係因為之前我用盡力整佢..-_-
3K[Y6RE zl%a$^ 真係自己囉黎...
n:F#_S-n!@A-NpO 成塊面零零舍舍一粒...LVx:[W%MJq C
R C |6tXl
希望你快d可以討平佢啦~!

fungsk168 發表於 2006-4-16 08:44 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-4-16 08:34 PM:}z1ry q0x$VS
之前我都係咁N c0X7T_c&H
0n!@*yO Mfs
i!v!h0Ljt'egm
你去屈記 or萬寧問... [/quote]
.t F)Z*qd$p
$ci j UA.zZ 咁你等左幾耐先好呀~~
.I#U.Mn ] cz
F5t-nfS0G 咁你有冇疤痕呀??!!

kgkgkg212121 發表於 2006-4-16 09:33 PM

幾個月咁耐!!
|)FysW^;[}){/yX 粒野都好惡wo...

pigcat 發表於 2006-4-16 09:42 PM

[quote]Originally posted by [i]fungsk168[/i] at 2006-4-16 08:44 PM:3RcFS5N"z

7t3R R1w(r;KSf
|{^%H;}KZ 咁你等左幾耐先好呀~~
3?!s`X2[E *N*~8Q9n8[n%lU
咁你有冇疤痕呀??!! [/quote]
QO r an-M"xG um...佢唔再惡化就一兩日G)DF6oA#L:rV9i
如果要完完全全冇晒印....至少幾個weeks...9u#['_[OsC }
因為去印冇得急ga..
*G)f$}3lS 正如你界損隻手條痕都要一段時間先會晒.Lp4~L!aO

x4YSH;U S5N[\&q 只要間期千祈千祈唔好再攪佢就ok ga la

迷途小羔羊 發表於 2006-4-16 09:59 PM

建議你睇醫生,醫生有d專用藥膏;如果唔想咁煩,可以問下藥房,通常佢都都有介紹
1t$g? ~*V~)a0w 另外一定要夠訓,呢樣極重要y$t7`^`9N_$K+F
唔好食熱氣野,唔好用手攪佢,一定會好得翻

kakeidevil 發表於 2006-4-16 10:14 PM

用一d收水份既藥膏,粒暗瘡會快d熟,啫係見到有粒白色野走出黎....
P:Uh o&U.W )[7GJ)I-[
千奇唔好用手擠,入左細菌既會有疤痕....O_c-dO)xEK

JCh"_o.[3xyh_ 有手指印既要睇你個人身陳代謝,快既快d散...sZ6iK Uy

/M&n&}^cL7]Q&R 之後都係果d,飲多d水,勤洗面咁~

fungsk168 發表於 2006-4-16 11:25 PM

好感激你地既幫助
C z0F'c}(y)I
JT/N?K 但係我成日洗面可能令到暗瘡個印會深番(MWK~Xs

\ ku`C*_Y` 可能係毛巾剌激到掛
4k N!y.W&r_n
M7gI4Cyh 會唔會之前我心急擠左d野出黎....攪到而家咁呀 ==...||*?}.Jw%w JxQT

BJ*tb&iu0} D 害怕中!!

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.