娛樂滿紛 26FUN's Archiver

alantai 發表於 2006-3-3 04:13 PM

咁既戲都拍得出, 日本仔真係Cheap

【屁股】 『尻怪獣 アスラ』2j3z8Qo#o$s/@{1LB~H
4x+~:Q c5S0wPH#m
簡介:
*P'T.T,C]T/xE `*c 史無前例的可怕怪獸將要登場啦 !?........前所未見的 "屁股怪獸" d{gN9?H({2c
Z(h)w7c`,}B
有一位倒楣的地球人 . 屁股被神秘科學家的放射光線照射到 !? 產生後遺症.......
hsfm~+GF[5V 隔天發現他的屁股居然離家出走啦 !?......更嚇人的是 屁股 居然有自我意識 !!!!*wib`|.~NX z
開始四處走動噬人 !?......不斷狂吃彭膨脹變成巨大的屁股怪獸 !?
f\*ei{s
N"ik'l6{:V1U-R 現在.....地球存亡的關鍵在於 ~ 如何消滅這隻怪獸  !?
B fu4hl3fy-R L%Qm8pEpYD \
必殺技:殺人爆風おなら
w T9hf)}&n 好きなこと:人間丸呑み 8MN'hje%~{
苦手なこと:パンツをはくこと
h QX(QR)vo 肥大したお尻はパンツから飛び出して、最強の“アスラ”へと進化する。ZE.G1lZq7V

kI'}-T*oDyyc 預告片:&za i m sTw
[url]http://www.albatros-film.com/trailer/movies/asura.asx[/url]

kakeidevil 發表於 2006-3-3 04:35 PM

日本仔除左屎屎尿尿同埋d性器官之外...冇野識!!!

ckyckk 發表於 2006-3-3 04:41 PM

哈哈~~套野唔係日本拍gar,
5B4i)]$RV` 呢個係日語版廣告黎咋:D+a U [(|D1k B
樓主你聽清楚d演員講的對白係咩語言先:D
%iy/~|4}C(R
])t5RQo&t [[i] Last edited by ckyckk on 2006-3-3 at 04:44 PM [/i]]

coolala2005 發表於 2006-3-3 06:36 PM

邊度有怪獸?!~:fight:~~~
U C O!gSZA5j \B-y LEp)wn9_
[img]http://www2.filehost.to/files/2006-03-03_02/113542___30707___38957___36229___20154_.JPG[/img]

iknow 發表於 2006-3-3 06:40 PM

真係屎忽鬼黎......

tonykwl 發表於 2006-3-3 09:47 PM

真係低能~!

garycheung 發表於 2006-3-4 12:49 AM

好L無聊:nogood:

左輪仔 發表於 2006-3-4 01:17 AM

正屎忽鬼:fight:

ckyckk 發表於 2006-3-4 02:16 AM

[WMV]http://www.albatros-film.com/trailer/movies/asura.asx[/WMV]

腳指o 發表於 2006-3-4 09:14 AM

好白痴呀 = =

AWU 發表於 2006-3-6 09:07 PM

真係史堤芬屎忽佬囉...>_<':eek::eek:

magic 發表於 2006-3-13 11:20 PM

[quote]Originally posted by [i]ckyckk[/i] at 2006-3-3 04:41 PM:a4k}tbK$H
哈哈~~套野唔係日本拍gar,i5JvP0ut
呢個係日語版廣告黎咋:DP%K;@ Sx.Z}eU}[)\
樓主你聽清楚d演員講的對白係咩語言先:D
/UT-h$xL*MXD2@ 9Rw%oBd }T e
[[i] Last edited by ckyckk on 2006-3-3 at 04:44 PM [/i]] [/quote]
%H'T] ] `/oL hh hahaha

細水水 發表於 2006-3-15 07:20 PM

頂...好核突呀..

mttfpuk 發表於 2006-3-18 07:11 PM

超低 B ... 有冇人買飛睇 ar :haha::haha:

Gunnar 發表於 2006-3-26 09:38 PM

[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2006-3-3 04:35 PM:
K(?DF2r 日本仔除左屎屎尿尿同埋d性器官之外...冇野識!!! [/quote][color=Blue]唔係嘛 ??? 咁 d 日劇 and 卡通片都係垃圾咩
&@%R0s&O!}e ?N 講野諗清楚先好講 ...........[/color]

coyote 發表於 2006-3-27 12:01 AM

咁核突..應該會係3級.....

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.