娛樂滿紛 26FUN's Archiver

bwk0317 發表於 2006-3-7 09:41 PM

奧斯卡獎.. 全球華人同時高呼?

[color=Navy][size=3]西人從小讀書都知道中國人Chinese (亞洲人) 崇拜西方人, 個個鬼佬都引以為傲, 不斷賺中國人錢同玩中國女人。
LC%V0|Hk^L8R Np2fOO:uzd
今日報章頭條顯露出香港人、華人對白種西人的崇拜敬仰。S6|TbpH
奧斯卡頒獎禮頒了一個獎給華人李安,香港報章就極度重視做頭條,2i2[!D,|A%A)}]
鬼佬行街睇倒都感到身為歐洲白種人在中國東亞社會的份量和認同而自豪。7W v"BO~
甚麼 '全 球 逾 億 華 人 亦 同 時 為 李 安 高 呼' :}&ru*[f8RY$r

a;Q(`d K7eZM 相反香港金象獎前兩年 頒了一個獎給一名來自澳洲的攝影師杜可風,%K R\#}k!s"z{
又唔見 '全 球 逾 億 歐 裔 白 人 亦 同 時 為 杜可風 高 呼'?0lx*b/EJ

R'X'^ m*i1w8v!d 澳洲人 甚至全球整個白人社會 都應該感到此人 為西人爭光、引以為傲才對,但西方社會沒有,
FWkT[$u!vO%H 甚至連一份澳洲報章都沒有報導過。[/size][/color]

cwleung1988 發表於 2006-3-7 09:51 PM

這不過只是對李安既支持...
{;_ Mj!Q+FZc,ti5~ 你係唔係諗得太多啦....

CHECSS 發表於 2006-3-7 09:59 PM

[quote]Originally posted by [i]bwk0317[/i] at 2006/3/7 21:41:
4cp\3x^,L)m~;j [color=Navy][size=3]西人從小讀書都知道中國人Chinese (亞洲人) 崇拜西方人, 個個鬼佬都引以為傲, 不斷賺中國人錢同玩中國女人。
U9?aPo-S-F%[ 7z.O N:Ey
今日報章頭條顯露出香港人、華人對白種西人的崇拜敬仰。
l n;|*r([y_@ 奧斯卡頒獎禮頒了一個獎給華人李安,香港報章就極度重視做頭條,
|.ED^'^ 鬼佬行街睇倒都感到身為歐洲白種人在中國東亞社會的份量和認同而自豪。
2g9C_ g(En6E4z 甚麼 '全 球 逾 億 華 人 亦 同 時 為 李 安 高 呼' .j3gD/p&r{(@

wUG&M`4]2bQ 相反香港金象獎前兩年 頒[color=Red]了一個獎給一名來自澳洲的攝影師杜可風,
L[*\3H^ 又唔見 '全 球 逾 億 歐 裔 白 人 亦 同 時 為 杜可風 高 呼'?[/color]k'K'Xe G
澳洲人 甚至全球整個白人社會 都應該感到此人 為西人爭光、引以為傲才對,但西方社會沒有,1pxwf} I&?;s%z)w
甚至連一份澳洲報章都沒有報導過。[/color][/size][/quote]
r6}L0e4GFl,L3u5t1U 澳洲跟歐洲有o羊關係 ???

CHECSS 發表於 2006-3-7 10:03 PM

[quote]Originally posted by [i]bwk0317[/i] at 2006/3/7 21:41:
z l@0g;n b9k&SH [color=Navy][size=3]西人從小讀書都... [/quote]2@M\:` J.MF {b
so what ????????
6x0Sp^H iD China had 12 億人 ..........

bwk0317 發表於 2006-3-7 10:07 PM

[quote]Originally posted by [i]CHECSS[/i] at 2006-3-7 09:59 PM:*I^#@%g3a;J"QV

[ Iqx&s4~ lY-f 澳洲跟歐洲有o羊關係 ??? [/quote]_4N+x1Zi1\f9D)z
P$F)a$Zz&^-t8Y
Australia 澳洲 is a European background country located in Australiasia

IT14 發表於 2006-3-8 07:47 AM

美國係電影王國,有好多世界頂級既電影人材,咁係美國人辦既奧斯卡攞獎,點解唔值得高興?(lA.}yG']@k B
正如姚明打NBA,挑戰世界最頂級既籃球聯賽,有セ問題呢?
T:s1~ij2Fy 南非人Charlize Theron之前攞奧斯卡,人地個南非總统一樣頒個特別獎嘉許佢,Charlize Theron一樣係白種人啦!
;I"N\Wme S Nicole Kidman攞奧斯卡,澳洲人一樣好開心慶祝7KBiJ]Mb-|
自己有自信心既,何必自我標幟呢?#W g%eA#A+S Q
Q v%x.Ew!N y8^3y7t
[[i] Last edited by IT14 on 2006-3-8 at 07:52 AM [/i]]

alantai 發表於 2006-3-8 11:28 AM

[quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 2006-3-7 09:51 PM:-?f'r AG
這不過只是對李安既支持...3b,c&@ \X*qF ?[
你係唔係諗得太多啦.... [/quote]
+_*B:hN;l'Ffc Ybf#|(^$r:{yw d
我都係咁話, 李安贏到奧斯卡, 我地應該為佢開心同自豪.  而唔係為左呢D野而掃興.xZz9a&K
畢竟奧斯卡係世界最受認同既頒獎禮, 而且奧斯卡不嬲有多少係西方人既小圈子(不是英文就當是外語片), 鬼叫奧斯卡係佢地創立咩!  如果亞洲既電影頒獎禮做到接近奧斯卡既認受性, 鬼佬攞獎佢地肯定會大字標題.7~6Txb5S$\4A$^

ReZV-gQ 所以樓主所講既根本係奧斯卡既認受性多過我地祟洋既!!!u.o [ lu;B4x5b
k_}"f%X"T
:confused::confused:

bigfish 發表於 2006-3-9 01:15 AM

樓主一定從事文化研究
$l n(P`z`1I0N&G\l 呢樣野我一早講左好耐, 香港電影金像獎應設立最佳外語片俾其他地方o既電影, 本港電影應該請別國知名巨星拍戲, 發哥, 偉仔, 吳宇森呢d 回唔回歸本地冇所謂, 但唔好因佢地o係外地出名而抬高佢地囉

bwk0317 發表於 2006-3-9 02:00 AM

值得高興, but not that exaggerated!'P4QT%|i$l(N\|a/ac
BsDR2\9Bp1rl"c
zQ,J,b v
香港金象獎頒獎杜可風, how come western countries did not care?

magic 發表於 2006-3-9 08:40 AM

此是市場及影響力問題  如果hk的市場及影響力大過美國  保証人人爭住來hk爭獎  )i!~UZ,m$\
就好市中國市場越來越大  好多老外立刻學國語一樣  (連梵帝崗都想打中國市場呢..一旦打到  D奉獻多到你食一百世都食不完!!):dev:

bigfish 發表於 2006-3-9 01:55 PM

不是市場問題
e Y e*e,Ao 人地美國d 戲院從不上映香港或其他地區的影片, 只係播返荷李活片, 叫港片點打入美國市場?
0W(U3C J:]U+D 相反美國就大量輸出爛片入本港

bwk0317 發表於 2006-3-14 10:16 PM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2006-3-9 01:55 PM:GR$N _JQ,hu$y`
不是市場問題
.}h0v8^2G5Ck6v dA 人地美國d 戲院從不上映香港或其他地區的影片, 只係播返荷李活片, 叫港片點打入美國市場?
D-h \O$p,|Yi 相反美國就大量輸出爛片入本港 [/quote]
d(\r#zQ$cT ~ GN5L8X
Exactly! :clap:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.