娛樂滿紛 26FUN's Archiver

skjeiw 發表於 2006-3-11 11:01 PM

你覺得呢家年青女仔0既衣著如何?

我成日覺得呢家d人好似著制服lorq.}5s~Hj,s
尤其是d女仔~~個個都差唔多咁...好似lor
Q zv/Ok 黑色絲襪...婆仔鞋...唔係就Levi's...converse鞋,條褲d cutting仲要一樣先灰
3Tpu%{] 好似完全無左自己0既style...性格...
2a#Ky\Ae 呢家直頭有d男都著到女人咁~~好嚇人...lor住個銀色閃0既手袋出街都仲得
#__ `R2MX'h;? jE)V/aI
如果你覺得你自己係呢類人,可唔可以講下點解會咁:bl? E7N!p1eQ Q$c
係咪真係鍾意咁著,覺得潮or見人咁自己又咁
r M9\:\*^(d"b
*Qv l Y9BY 其他人又點睇?

chong2002 發表於 2006-3-11 11:50 PM

我從不跟潮流/~F6ix~m"q
我覺得LEVIS 好呃錢/u3?FO;pX pRNd
同埋一條街有百幾個都係著L6O? Z&jv!A r%F
所以我唔著2lA$c'Vg I5u,X

8Mi5v"nWxoR 但係CONS 我有對~囉黎襯幾好

bioamen 發表於 2006-3-12 01:11 AM

almost all guys r wearing hip hop clothes...;REH$X2lVbS2xifK0\
and jap brands r on everyone...(se. bape, stussy......)

antohny01087 發表於 2006-3-12 01:47 AM

女仔個頭as same as ,睇後面個個都1樣

ronald001120 發表於 2006-3-12 01:51 AM

LEVIS 好呃錢?dMG5O4w%f/U0C1L
唔夠evisu呃錢~
jCvv i2j,l D女仔十個有9個曲髮$SC U S WT viq
黑色絲襪或黑色緊身半截富加短褲或短裙~e%U1vwCq+` Y
個個上妝上到身個馬騮屎忽甘~U.F1u Dv'b7{:L9R A
查埋D cheap香水~-I;LZ'a^;C`
男既就bape,evisu,levi's個D甘既t-shirt
Y%n7zGCVq 有D連呢D都唔著,以為自己好有型,死mk仔~

ruf 發表於 2006-3-12 03:46 AM

[quote]Originally posted by [i]skjeiw[/i] at 2006-3-11 11:01 PM:
e*K G6G(Uf7A(Z 我成日覺得呢家d人好似著制服lor
*Q _z E9O#|/[W7~ 尤... [/quote]
:LV5E/K G7A 你理得人點著姐.m#NV7{v`Mu V9Y
你點睇人, 人點睇你架姐.
;\ B\5t? 著得正正常常, 有咩問題? 又踩親你條尾?

skjeiw 發表於 2006-3-12 07:45 AM

[quote]Originally posted by [i]ruf[/i] at 2006-3-12 03:46 AM:9]W'J ?m0H.R-an
Y-i5t8|K-X {~5H}I
你理得人點著姐.-UNH/wj'c-Ob
你點睇人, 人點睇你架姐.)iSB4X5V)lJ[!b
著得正正常常, 有咩問題? 又踩親你條尾? [/quote]
0YYu5QQU 發表下意見唔得架咩
dz1J,p9H3G R*|0{U3I 我又踩親你條尾???

周衡 發表於 2006-3-12 10:19 AM

其實我覺得男仔 levis  + t-shirt 呢d都係普通既衣著,冇乜問題丫iCB3o*UbQE _
著levis係因為佢可供選擇既 色 & cutting 多(係就係貴左d.......),就好似 Nike 果對唔知咩force咁,都係因為多色多款先多人著姐,冇咩問題既.......:(

skjeiw 發表於 2006-3-12 12:10 PM

[quote]Originally posted by [i]周衡[/i] at 2006-3-12 10:19 AM:
K Zc^~0o0a[%k 其實我覺得男仔 levis  + t-shirt 呢d... [/quote]2a'l+^;\^C
係呀~~ok ga
~#|,Cs&l+Yt Q 所以呢家講緊0既係女仔~~

樑少 發表於 2006-3-12 02:12 PM

[quote]Originally posted by [i]ronald001120[/i] at 2006-3-12 01:51 AM:8m@+l7v1p
LEVIS 好呃錢?4\wTR^7Y1rrV6Vu
唔夠evisu呃錢~-e,L(V[email protected]M3b
D女... [/quote]:TN rXd(|
'D3x6oG{Wf
唔一定出哂名既名牌野先靚架嘛..8d }/e`u%E&C;U2}/S:e
botherwood依d都幾靚呀..

ronald001120 發表於 2006-3-12 02:42 PM

買條texwood算la~

yinrebel 發表於 2006-3-12 03:27 PM

你們睇下天使幾為影友著想, 影相次次都著短裙短褲`9g&D bo TD
她咁博 [_ v3J+A
真係好專業
&{Lb(Xp [url]http://avbuzz.com/bbs/model/model-thread-60765.html[/url]

skjeiw 發表於 2006-3-13 08:33 PM

[quote]Originally posted by [i]ronald001120[/i] at 2006-3-12 02:42 PM:RxW T9m c+{
買條texwood算la~ [/quote]!iOw9dQN
Texwood d cutting差少少

155220 發表於 2006-3-13 08:42 PM

我反而覺得好sexy

ronald001120 發表於 2006-3-13 10:46 PM

我個fd買左條rmc
S{$d~U 都唔知點解甘貴~ ?[ H t7Ji0VAL2X5Om
我覺得好核突~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.