娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 你覺得呢家年青女仔0既衣著如何?
skjeiw
發表於 2006-3-11 11:01 PM
你覺得呢家年青女仔0既衣著如何?
我成日覺得呢家d人好似著制服lor
q.}5s ~Hj,s
尤其是d女仔~~個個都差唔多咁...好似lor
Q zv/Ok
黑色絲襪...婆仔鞋...唔係就Levi's...converse鞋,條褲d cutting仲要一樣先灰
3Tpu%{]
好似完全無左自己0既style...性格...
2a#Ky\A e
呢家直頭有d男都著到女人咁~~好嚇人...lor住個銀色閃0既手袋出街都仲得
#__ `R2MX'h;?