娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kjkj 發表於 2006-3-14 04:34 PM

各位大大幫一幫我(I Pod )

I Pod Video,是可看影片和歌,可用什麼格色,有多少GB(最多)
7S-OR^ GnH\!K*p 方不方便,重不重,很大部的嗎Qcl*HTGCk2\A
價錢什麼地方買最平,有信譽

kahang0210 發表於 2006-3-14 05:10 PM

[quote]Originally posted by [i]kjkj[/i] at 2006-3-14 04:34 PM:
[+\%n$rH#E I Pod Video,是可看影片和歌,可用什麼格色,有多少GB(最多)#nIhv"Sf5W!Z(H
方不方便,重不重,很大部的嗎
%TXJ%@+WU 價錢什麼地方買最平,有信譽 [/quote]
F VH+j}j(Ss 我只係知少少~有40GB同60GB~ok方便~重都係ok~大部~我唔知邊度買最平~但係知2000幾蚊到!

kjkj 發表於 2006-3-15 05:19 PM

有人知道什麼地方最平嗎??(幫幫小弟)>.<

skjeiw 發表於 2006-3-15 09:29 PM

呢家ipod有30同60GB*WGd%R&DqS'jeXk$c
其實最新0個部已經比之前薄左好多
-S E,zqfV CA 方便同重量就...同類型0既機就肯定最好...同其他mp3就梗係差d啦{0B(i0j'dS4C9}1n
邊到買就無乜所謂~~間間都一樣
r b!B3r(dG4C e9H 不過如果係的話我覺得nano會好d

kjkj 發表於 2006-3-26 11:38 PM

我用呢睇片多啊,佢支援什麼影片格色,大大可說一下嗎

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.